Moi! onko täällä saunalahden asikkaita, joka olisi vielä onnistuneesti käyttänyt puhelinta modeemina? Minä hain nuo saunalahden kotisivuilta olevat GPRS Internet asetukset ja kyllähän ne sillain toimii, että puhelimella pääsen nettiin, mutta jostain syystä modeemina puhelinta ei onnistu käyttämään. Yhteys katkeaa aina juuri kun se on saatu muodostettua. Puhelimeni on 6600, jossa on uusimmat softa päivitykset! puhelimen ja koneen (iBookin) välinen bluetooth yhteys toimii hyvin...
Olen kyllä hakenut ne modeemi scriptitkin ja koittanut niitä kaikkeja ja koittanut vielä eri puhelinnumerroillakin, mitä ibookkiin tulee kirjoittaa (internet, *99#, *99***1#) mikään ei tunnu toimivan, aina yhteys katkeea samassa vaiheessa!
Pitääko siihen olla jotain saunalahden käyttäjätunnuksia ja salasanoja?? Saunalahden asiakaspalveluun on ihan turha koittaa soittaa... saa kuunnella ihanaa jonotus musiikkia hamaan loppuun saakka...
Tämä on jo kolmas päivä kun koitan muodostaa tätä yhteyttä...
Jos jollakin on N6600 +saunalahti + bluetooth +gprs modeemi systeemi toiminnassa, niin annahan apuja!
KIITOS=)
EDIT:Lisäys
Elikkäs homma lähti toimimaan, kun puhelinnumeroksi laittoi "internet.saunalahti"
Eipä taas ollut paljosta kiinni=)
Saunalahden gprs asetukset ja puhelin modeemiksi! MITEN IHME
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Saunalahden gprs asetukset ja puhelin modeemiksi! MITEN IHME
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Omppu päivässä pitää lääkärin loitolla!
-
Re: Saunalahden gprs asetukset ja puhelin modeemiksi! MITEN
Viesti Kirjoittaja Karri »
Kurkkaas tänne:
http://www.taniwha.org.uk/
Sivuilta löytyy kunnolliset GPRS-modeemiskriptit ohjeineen. Katkeviaan yhteyksiin auttaa useimmiten noiden TCP Header Compression yms asetusten säätö. Skriptien mukana tulevassa tekstitiedostossa on lisää infoa.
Niin, itselläni oli puhelimena N-Gage mutta samaa softa niillä pääsääntöisesti pyörii. Täytynee jossain vaiheessa kokeilla yhteyttä 6600:n kanssa.
http://www.taniwha.org.uk/
Sivuilta löytyy kunnolliset GPRS-modeemiskriptit ohjeineen. Katkeviaan yhteyksiin auttaa useimmiten noiden TCP Header Compression yms asetusten säätö. Skriptien mukana tulevassa tekstitiedostossa on lisää infoa.
Niin, itselläni oli puhelimena N-Gage mutta samaa softa niillä pääsääntöisesti pyörii. Täytynee jossain vaiheessa kokeilla yhteyttä 6600:n kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Olen kyllä tutustunut sivustoon ja lukenut ohjeita ja koittanut eri asetuksia...
Tuntuu, kyllä että ei tää homma voi olla enään muusta kiinni kuin saunlahdesta, nimittäin sieltä tuli mulle vasta uusi simmi ja sen kanssa on ollut vähän ongelmia
Tuntuu, kyllä että ei tää homma voi olla enään muusta kiinni kuin saunlahdesta, nimittäin sieltä tuli mulle vasta uusi simmi ja sen kanssa on ollut vähän ongelmia
Omppu päivässä pitää lääkärin loitolla!
-
Viesti Kirjoittaja matrisfi »
Vaihda kännyä ja/tai operaattoria, olet saanut jo ne neuvot, jotka tavallisesti riittävät.
MacPlus 10/1986, 1M; 20M; iMWr I
-
Viesti Kirjoittaja kariylit »
SUURKIITOS!! Minä yritin yhteyttä yli viikon ja nyt skulaa! tosta se tosiaan oli kiinni!!
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka