Heips!
En tiedä mitään tietokoneista, joten tässä muutama tyhmä kysymys... Mun MacBook alkaa vilkkumaan juuri ennen kuin se menee lepotilaan. Missä vika voisi olla? Entä miten kauan takuu on voimassa? Mulla ei ole koneesta mitään kuittia tms, koska se on saatu lahjana, mahtaako haitata? Entä miten paljon korjaaminen maksaa, jos joutuu hoitamaan asian itse?
MacBook ja näytön vilkkuminen
Keskustelua kannettavista
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
MacBook ja näytön vilkkuminen
Viesti Kirjoittaja coolkitten »
-
Re: MacBook ja näytön vilkkuminen
Viesti Kirjoittaja Jaybee »
Mulla esiintyy ihan samanlainen ongelma. Mitään haittaa ei välkkymisestä ole, mutta hyvä se olisi korjata ettei normaalitilassa aloita. Jos vaan joku osais auttaa?
-
Viesti Kirjoittaja Kesäbussi »
Tosta näet jäljellä olevan arvioidun takuuajan https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do.
Jos SMC:n resetointi (http://support.apple.com/kb/HT1411) ja firmispäivitykset ei tohon auta niin käynti huoltoliikkeessä. Apple on kattanut noita välkkyviä näyttöjä myös takuun ulkopuolella, pitää itse Applen tuesta tiedustella josko näin tilanne vielä on.
Jos SMC:n resetointi (http://support.apple.com/kb/HT1411) ja firmispäivitykset ei tohon auta niin käynti huoltoliikkeessä. Apple on kattanut noita välkkyviä näyttöjä myös takuun ulkopuolella, pitää itse Applen tuesta tiedustella josko näin tilanne vielä on.
MacBook 2ghz
-
Kiitos vinkeistä... Harmi vain, mut vieläkin vilkkuu vaikka laitoin uudet firmispäivitykset ja tein SMC:n resetoinnin. Takuukin taitaa olla jo umpeutunut...
Ei tuo tosiaan suuri haitta ole, kun ei se konetta käyttäessä ilmene. Jos kone on päällä ja lueskelen samalla muuta vieressä, niin silloin toi vilkkuminen ärsyttää... Olisihan se kiva saada korjatuksi, mutta ei huvittais tuon vuoksi maksaa kovinkaan paljoa...
Ei tuo tosiaan suuri haitta ole, kun ei se konetta käyttäessä ilmene. Jos kone on päällä ja lueskelen samalla muuta vieressä, niin silloin toi vilkkuminen ärsyttää... Olisihan se kiva saada korjatuksi, mutta ei huvittais tuon vuoksi maksaa kovinkaan paljoa...
-
Laitoin näytön himmentymisen pois päältä, joten koneen näyttö menee suoraan nukkumaan... Nyt ei enää vilkkumisongelmaa esiinny...
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka