Olisiko halukkaita lukitsemattomaan 3g iPhoneen?
-
Olisiko halukkaita lukitsemattomaan 3g iPhoneen?
Viesti Kirjoittaja Mikkow »
Minun kaverini on italialainen ja hänen veli asuu siellä. Hän osti , avasi ja toimitti puhelimen minulle italiasta. Kaikki toimi loistavasti. Hän ehkä olisi halukas tekemään pientä opiskelija bisnestä iPhoneilla ja on ehdottaman luotettava.
Jos löytyy halukkaita, niin laittakaa yv minulle. Neuvottelen hinnat / maksut /lähetykset hänen kanssa. Voisin ehkä ajatella 5 - 10 kpl kimppatilausta. Koko paketti tulisi minulle ja minä lähettäisin paketit sitten maksua vastaan eteenpäin...
Hinnoista sen verran, että 16 Gt olisi kotiovellesi noin 800 €.
-
Re: Olisiko halukkaita lukitsemattomaan 3g iPhoneen?
Viesti Kirjoittaja Tipart »
lukituksen pystyy ohittamaan ja puhelin toimii normaalisti muillakin liittymillä.
Onko kukaan lukenut mistään, toimiiko nuo purut oikeasti....käsittääkseni siinä
pitää hieman simiä käsitellä että purku onnistuu.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=85131617
-
Viesti Kirjoittaja vle »
-Olisi varmaan ollut parempikin ketju tuolle asialle, josta sitäpaitsi löytyy haulla jo valmiiksi juttua.Tipart kirjoitti:Tein kaupat Kuopiossa olevan myyjän kanssa jonka mukaan Soneran puhelimen
lukituksen pystyy ohittamaan ja puhelin toimii normaalisti muillakin liittymillä.
Onko kukaan lukenut mistään, toimiiko nuo purut oikeasti....käsittääkseni siinä
pitää hieman simiä käsitellä että purku onnistuu.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=85131617
-
Viesti Kirjoittaja mikita »
Tämä on tervetullut avaus aiheesta! Mutta: Ehkä olen liian saita, kitsas ja itara mutta en ymmärrä mikä hyöty on kimppatilauksella jos yksittäistenkin puhelimien ebay-hinnat heiluu samalla tasolla? Ja kun nyt muutama muu lukitusvapaita myyvä eu-maa on tullut joukkoon mukaan niin parhaassa tapauksessa hinnat voisivat vielä vähän valua alaspäin. Vielä ei ole haettu huuto.net:issä oikeaa hintatasoa, mutta voisin kuvitella että joku yritteliäs voisi vaikka rahoittaa osan kreikan, italian, tsekin tai slovakian -lomastaan pistämällä huudot päälle ennen lähtöään ja tuomalla sitten tarpeellisen määrän kapuloita tullessaan.Mikkow kirjoitti:Sain keskiviikkona oman lukitsemattoman 3G iPhonen Italiasta. Jos joku muukin on kiinnostunut / pakotettu käyttämään muutakun Soneran riistoa iPhonella, niin voisin järjestää tarvittaessa halukkaille kimppatilauksen Italiaan.
Minun kaverini on italialainen ja hänen veli asuu siellä. Hän osti , avasi ja toimitti puhelimen minulle italiasta. Kaikki toimi loistavasti. Hän ehkä olisi halukas tekemään pientä opiskelija bisnestä iPhoneilla ja on ehdottaman luotettava.
Jos löytyy halukkaita, niin laittakaa yv minulle. Neuvottelen hinnat / maksut /lähetykset hänen kanssa. Voisin ehkä ajatella 5 - 10 kpl kimppatilausta. Koko paketti tulisi minulle ja minä lähettäisin paketit sitten maksua vastaan eteenpäin...
Hinnoista sen verran, että 16 Gt olisi kotiovellesi noin 800 €.
Niin: No mikä sitten olisi mielestäni sopiva hinta? Itse olisin tällä hetkellä hyvinkin valmis maksamaan satasen preemion eli 669 + postikuluja. Mutta en ole varma tulisiko esim. kymmenen puhelimen erästä tällä katteella ja riskillä sinulle, kaverillesi ja hänen tuttavalleen riittävästi jaettavaa.
-
Myyntipuolella tämä ei olisi asiallista mutta kai tämä oli juuri tarkoitus että hinnasta keskustellaan, mikä on ok ja mikä ei.
Jokainen voinee lisäksi tuolta kuopiosta ostaa sen purkusysteemin hintaan 12,90 (käsittääkseni) ja ostaa sen jälkeen puhelimen
soneralta, säästö 200 euroa.
Ainut oli kysymys siitä, toimiiko se purku vai ei...jos yksi sitä on kokeillut, se ei ole mielestäni mikään selkeä tulos toimiiko vai ei.
Mielenkiinnolla odotan, miten purku ja Saunalahden liittymä toimivat yhteen.
En usko että monikaan on valmis maksamaan 800 euroa puhelimesta joka pitää vian sattuessa laittaa Italiaan korjattavaksi, 600-700 saattaa ollakin
ihan ok varsinkin jos puhelin on Soneralta.
Muttah....jos se purku ei toimi, on mielenkiintoista nähdä mihin se hintataso asettuu, ei tuolla rahalla enää hirmuisia määriä ostajia ole, veikkaan.
-
Viesti Kirjoittaja zooropa »
-
takuun vaikeuden takia ollenkaan.
-
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
Mutta ostan vain jos en saa tuttuni kautta puhelinta, pitäisi tulla kuun puolenvälin jälkeen.
-
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Sinänsä 800 kuulostaa hieman ylävireiseltä.
-
Viesti Kirjoittaja Mopo »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kumousoppeja »

-
Uskon että uudemman mallin sisäänrakennettu gps mahdollistaa kaikenlaisia Tosi Kivoja sovelluksia lähitulevaisuudessa. Ja kun täällä kaupungeissa toimii se nopeampi 3g... Sitten tietysti vielä se että jos haluaa ostaa puhelimensa suomalaiselta jälleenmyyjältä, kuitteineen ja alveineen, niin eipä ole vielä soneran lisäksi paljoa vaihtoehtoja.Mopo kirjoitti:Anteeksi maalaisuuteni.Mutta miksi on hankittava 3 G malli,kun unlokatulla 2 G puhelimella pärjää vallan mainiosti.Niitä saa kolmensadan pintaan vaikkapa huuto netistä.
Mutta kaikenkaikkiaan hyvä pointti. Ei tätäkään ketjua tarvittaisi jos Apple olisi jatkanut myös vanhan speksin mukaisen puhelimen valmistusta - mutta operaattorivapaana. Uusi malli voisi olla sitten nykyiseen tapaan kytkymyynnissä.
-
-
Viesti Kirjoittaja omppa »

-
Viesti Kirjoittaja vle »
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
-
Jos löytyy halukkaita niin voisin vaikka tilata aluksi omalla riskillä 5 kpl ja myydä ne sitten halukkaille. Aikamoinen riski. Jos tulee onnistunut operaattori purku, niin minun tappioksihan käsiin jääneet tulevatvle kirjoitti:Itse olisin valmis maksamaan 650-700€, eli täältä yksi osallistuva. Puhelin menee kaverille. Milloin pystyt toimittamaan?

-
Itse en vihaa Soneraa, ( omistanhan sen osakkeitakin ), mutta kun firmalla on DNA:n liittymät ja niitä ei voi vaihtaa. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi lukitsematon Italiasta.omppa kirjoitti:Ihmiset taitaa tosissaan vihata Soneraa, jos on valmiita maksamaan 100-300 egee ylimääräistä.![]()
-
Olen jo jossain toisessa ketjussa todennut että soneran datahinnoittelu tappaa iphonen idean nettilaitteena. Lisäksi ihmisillä voi olla kytky- tai yritys-perusteisia syitä pidättäytyä nykyisessä operaattorissaan. Puhumattakaan siitä että meidän gadget-friikkien olo voi olla aika hikinen jos seuraava "the puhelin" julkaistaan ennen nykyisen maaorjuuden päättymistä.omppa kirjoitti:Ihmiset taitaa tosissaan vihata Soneraa, jos on valmiita maksamaan 100-300 egee ylimääräistä.Rahallahan puhuu ja surffaa jo puolet ajasta, jonka pitää olla Soneran kytkyasiakas.
Joo, ja en myöskään rakasta soneraa.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Rajattoman datanhan saa myös Sonera liittymään.
EDIT: Joka tapauksessa iPhone on liian kallis laite jokamiehen leluksi, joka taas on sääli.
-
Viesti Kirjoittaja antti.tahtinen »
Eihän niiden puhelimien arvo nollaan putoa, vaikka operaattorivapautus tulisikin, eiköhän ne tuon ostohinnan arvoisia ole ilman muuta.
-
Juuri näin, en tosin usko operaattorivapauteen vielä lähiaikoina, mutta jos elisa-saunalahti -verkko ottaa laitteen myyntiin niin sitten aika monella on jo mahdollisuus puhelimeen ilman operaattorin vaihtoa.antti.tahtinen kirjoitti:Eihän niiden puhelimien arvo nollaan putoa, vaikka operaattorivapautus tulisikin, eiköhän ne tuon ostohinnan arvoisia ole ilman muuta.
650-670 euroa on sellainen hinta että kauppaa varmaan syntyisi, ainakin minulle menisi yksi. Siitä vaan yritteliäät asialle. Myymällä kahdeksan puhelinta tuohon hintaan saa omansa lähes ilmaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja fjonga »
vaihde.blogsport.com
Ite puhelimen ostaminen on helppoa ku heinanteko, mutta annas ku haluat siihen sopivan SIMmin... Ziisus...
Aiemmin kyselin toisessa threadissa, josko joku haluaisi taalta iPhonen, mutta olen valitettavasti todennut etta mulla ei ole aikaa eika viitseliaisyytta alkaa tehda businesta iPhoneilla Italiasta. Sopii hyvin ketjun aloittajan kuvioon, jossa homma hoituu opiskelija tms voimin. Opiskelijoilla ja yliopiston tutkijoilla on tassa massa aivan kasittamattoman huonot liksat, tai siis eihan opiskelijat mitaan taida saadakaan...
Jos joku "kustannetaan" hankintamatkalle, niin Blue1 lentaa Malpensaan n. 200e hintaan ees sun taas + juna Milanoon jne. Kandee tarkistaa etukateen onko liikkeessa tarpeeksi monta iPhonea ja mielellaan kannattaisi osata puhua Italiaa. Englantia taalla ei juurikaan harrastella... Jos joutuu esim. selittelemaan etta miksi haluaa 17 iPhonea kerralla. "Helkutisti siskoja" ei ehka mee lapi
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
No Niin. Tiukka hinta 16 Gt operaattorivapaalle iPhonelle on 700 € + lähetys suomessa. Siitä en tingi. Nyt voi tilata minulta, siis varmasti ostavat.Nätti-Nikke kirjoitti:Jos hinta olisi 700 euroo, 16 BG:n puhelimesta, niin voisin tilata kaksi.
Tilaan erä sieltä, toimitusajan varmistan myöhemmin. Maksaa tarvitsee vasta kun saa puhelimen.
Tilaukset ja väri minulle osoitteeseen mikko.vainikainen (at) mac.com
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka