Soffalla kaffetta ja Puffinia. Neffun dorma. Hörffs.kuriton kirjoitti:Saatat hieman vanheta siinä ootellessas!Varaa oofferaa tarpeeks.. Hörps..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Soffalla kaffetta ja Puffinia. Neffun dorma. Hörffs.kuriton kirjoitti:Saatat hieman vanheta siinä ootellessas!Varaa oofferaa tarpeeks.. Hörps..
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Se on mummokahvista kehitetty nopeammin toimiva urheilujuoma. Minäkin tässä kotimaista vastaavaa palautusjuomaa nautin. Parempaa kuin Super-Hessu-limppari. Hauis kasvaa metrin minuutissa, ja jokusen annoksen jälkeen jaksaa tehdä mitä vaan, eikä edes 8-kaistainen moottoritie tahdo millään riittää esteettömän etenemiseen.darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia (Miller Genuine Draft) tämä on jotain kylmäpuristettua neitsyt kahvia. Siivousinto laantui kun avasin silmäni aamulla 11.30.
Koiran ja kissankarvoja nimenomaisista hiiliorganismeista. Tuata, pitäskös tässä muka olla paremp.
°•
*
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mitäs mitäs... Eikös tuo mene normaalisti tonne kännitopicin puolelle? En mä tiedä. Texasissa toi oli läänin paras kalja...darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia (Miller Genuine Draft) tämä on jotain kylmäpuristettua neitsyt kahvia. Siivousinto laantui kun avasin silmäni aamulla 11.30.
Koiran ja kissankarvoja nimenomaisista hiiliorganismeista. Tuata, pitäskös tässä muka olla paremp.
°•
*
Ei kai yhden oluen juonti kännäilyä sentään liene?? sitäpaitsi ja tuata täällähän juodaan kaakaotakinAperture kirjoitti:Mitäs mitäs... Eikös tuo mene normaalisti tonne kännitopicin puolelle? En mä tiedä. Texasissa toi oli läänin paras kalja...darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia (Miller Genuine Draft) tämä on jotain kylmäpuristettua neitsyt kahvia. Siivousinto laantui kun avasin silmäni aamulla 11.30.
°•
*
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Voih, enkös mää sulle mittään reissustani ilmottanut, kyllä tuo muisti on jo olematon, oishan tuota pitänyt sulle ees yks tekstari laittaaTeppo Tulppu kirjoitti:Missäs on suur-hörpfs kun ei ole täällä näkynyt. Liekö vaihtanut kaffen ihan muihin juomiin?
Kuulostaa hyvältä reissulta.kuriton kirjoitti:Terveisiä iloisesta Tallinnasta!Voih, enkös mää sulle mittään reissustani ilmottanut, kyllä tuo muisti on jo olematon, oishan tuota pitänyt sulle ees yks tekstari laittaaTeppo Tulppu kirjoitti:Missäs on suur-hörpfs kun ei ole täällä näkynyt. Liekö vaihtanut kaffen ihan muihin juomiin?Oot sitten ollut kuritonna monta päivää.
![]()
Mää saatoin juoda hot shottii, Laproaighia, salmiakkikossua, punaviiniä (vain tietty ruuan kera), konjakkia ja kaffetta, erinäisiä drinksuja (Red sun, nam!) ja joitain limppareita buranan kanssa.
Ja nyt sitten juon jälleen Rekoa, hörps! 8)
Edit: Voih, darthmotherkin on jo kaipaillut..ihan tässä pakahtuu..
Niin minustakin.Aperture kirjoitti:Kuulostaa hyvältä reissulta.kuriton kirjoitti:Terveisiä iloisesta Tallinnasta!
Viesti Kirjoittaja mylman »
Eikö oo yhtään kuustoistakesästä paikalla?mylman kirjoitti:Naiset te oootte ihania, jos ootte alle kolmekymppisiä. Tässä tiimissä ei ole yhtään.
Oon kanssa viihtynyt seurassa.kuriton kirjoitti:Niin minustakin.Aperture kirjoitti:Kuulostaa hyvältä reissulta.kuriton kirjoitti:Terveisiä iloisesta Tallinnasta!Seurakin oli oikeen mukavata, niin kuin on aina tässä kaffeseurassakin.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hyvää Huomenta Annielille.Anniel kirjoitti:Minä juon nyt aamukaakaota
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jaaha. Uutta avatarta näemmä. Tykkäsin siitä "kippis" versiosta enempi... mutta mikäs minä olen mitään sanomaan tällä naamalla.mercury kirjoitti:Kai mäkin meen aamukaffeelle että jaksais jotain.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ei tässäkään.mylman kirjoitti:Naiset te oootte ihania, jos ootte alle kolmekymppisiä. Tässä tiimissä ei ole yhtään.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hyvää huomenta Aparture ja muut mussukatAperture kirjoitti:Hyvää Huomenta Annielille.Anniel kirjoitti:Minä juon nyt aamukaakaota