Aika jännä juttu että tuossa kuvassa on vanha ipodin USB piuha
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja pempe »
Viesti Kirjoittaja Kepponen »
Toisen sukupolven nano, josta photarilla venytetty näyttö ja siirretty clickwheel?pempe kirjoitti: -kuva-
Voi olla ja mikä muu mainostus olisi parempaa kuin tämä epätiedossa arvailuKepponen kirjoitti:Toisen sukupolven nano, josta photarilla venytetty näyttö ja siirretty clickwheel?pempe kirjoitti: -kuva-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Niinpä, huomennahan se viimein mahdollisesti selviää..pempe kirjoitti:Voi olla ja mikä muu mainostus olisi parempaa kuin tämä epätiedossa arvailu![]()
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Donza »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Olit laittamassa iPodia tilaukseen samana päivänä kun uudistukset tulevat? Aikamoinen sattuma. Jotkut empivät laitteen ostamisen suhteen, kun huhut kertovat mahdollisista uutuuksista muutaman kuukauden sisällä. Nyt on muutama tunti itse tilaisuuden alkuun eli päätös odottaa on melkoinen no-brainer...Aperture kirjoitti:Juurikin olin laittamassa Classic iPodia tilaukseen, mutta täytyypä odotella tämä kierros nyt ensin. Tod. näk. menee vanha Classic silti tilaukseen, mutta tämä julkistus varmaan pudottaa vanhojen hintoja samantein.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei pudota vanhojen hintoja. Apple lopettaa vanhojen myynnin samantein. Jälleenmyyjät saattavat pistää jotain alennuksia, mutta ei sekään ihan itsestäänselvää.Aperture kirjoitti:Juurikin olin laittamassa Classic iPodia tilaukseen, mutta täytyypä odotella tämä kierros nyt ensin. Tod. näk. menee vanha Classic silti tilaukseen, mutta tämä julkistus varmaan pudottaa vanhojen hintoja samantein.
Niin, katsos kun tulee asiaa Suomeen ja yleensä ostelen enimmäkseen näitä kamoja kuitenkin sieltä. Tarvitsemme yhden iPodin lisää ja tuosta isosta Classicista on ollut pyyntöä... Minä kun en ole niin jatkuvasti seuraamassa näitä juttuja - niin en tiennyt julkistuksista mitään ENNEN kuin nyt äkkiä vielä tarkistin ennen tilauksen sisäänlaittoa. On aika tavalla muutakin tavaraa tulossa samaan pakettiin taas. NO, joka tapauksessa soitin jo Turun Humaciin ja sieltäkin ennustivat että vanhojen hinnat varmaan laskevat. Brainer tai ei. Tulen kuun lopussa - mielenkiintoista nähdä miten sitten meni nämä hinnoittelut.Pis kirjoitti:Olit laittamassa iPodia tilaukseen samana päivänä kun uudistukset tulevat? Aikamoinen sattuma. Jotkut empivät laitteen ostamisen suhteen, kun huhut kertovat mahdollisista uutuuksista muutaman kuukauden sisällä. Nyt on muutama tunti itse tilaisuuden alkuun eli päätös odottaa on melkoinen no-brainer...Aperture kirjoitti:Juurikin olin laittamassa Classic iPodia tilaukseen, mutta täytyypä odotella tämä kierros nyt ensin. Tod. näk. menee vanha Classic silti tilaukseen, mutta tämä julkistus varmaan pudottaa vanhojen hintoja samantein.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Se on sitten ihan Humacin oma ratkaisu hintoja pudottaaAperture kirjoitti: NO, joka tapauksessa soitin jo Turun Humaciin ja sieltäkin ennustivat että vanhojen hinnat varmaan laskevat. Brainer tai ei. Tulen kuun lopussa - mielenkiintoista nähdä miten sitten meni nämä hinnoittelut.
Juu-u. Siksi asioinkin Humacilla. 8)TheKraken kirjoitti:Se on sitten ihan Humacin oma ratkaisu hintoja pudottaaAperture kirjoitti: NO, joka tapauksessa soitin jo Turun Humaciin ja sieltäkin ennustivat että vanhojen hinnat varmaan laskevat. Brainer tai ei. Tulen kuun lopussa - mielenkiintoista nähdä miten sitten meni nämä hinnoittelut.
Viesti Kirjoittaja Donza »
Viesti Kirjoittaja Kibe »
Viesti Kirjoittaja ef0p »
Viesti Kirjoittaja Kumiko »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Muistathan, että jenkkihinnasta puuttuu verot kokonaan.Kibe kirjoitti:On kyllä hemmetin hienon näköisiä nuo uudet Nanot. Aikeissa oli jo tuollainen tilatakin mutta enpäs ihan periaatteen vuoksi tilaakaan. Jossain määrin tuntuu nimittäin eurohinnoittelu kohtuuttomalta - 8GB Nano US-storessa 149USD ja FI-storessa 159EUR. Nykyhetken vaihtokurssien mukaan hinnan pitäisi kuitenkin olla jossain 100-110EUR paikkeilla. Elämä kun jatkuu vielä hetken täällä Englannissa niin toisaalta voisi harkita myös täältä ostamista mutta aika reilusti on ilmaa myös puntahinnoittelussa, joten jääköön hankkimatta. Mutta upean näköisiä laitteita joka tapauksessa, mun mielestäni huikea parannus edelliseen versioon.
No joo. Mutta verot taikka nöy niin mun mielestäni ei ole erityisen hyvin perusteltavissa että eurohinta nousee jenkkihinnan pysyessä paikallaan. Ehkä tää nyt on tällaista turhaa rutinaa mutta vähän meni kyllä maku koko hommasta.. Toisaalta eipä ole Apple ainoa firma joka myy euroalueelle selvästi korkeammalla hinnalla kuin Amerikkaan.NeliX4 kirjoitti:Muistathan, että jenkkihinnasta puuttuu verot kokonaan.Kibe kirjoitti:On kyllä hemmetin hienon näköisiä nuo uudet Nanot. Aikeissa oli jo tuollainen tilatakin mutta enpäs ihan periaatteen vuoksi tilaakaan. Jossain määrin tuntuu nimittäin eurohinnoittelu kohtuuttomalta - 8GB Nano US-storessa 149USD ja FI-storessa 159EUR. Nykyhetken vaihtokurssien mukaan hinnan pitäisi kuitenkin olla jossain 100-110EUR paikkeilla. Elämä kun jatkuu vielä hetken täällä Englannissa niin toisaalta voisi harkita myös täältä ostamista mutta aika reilusti on ilmaa myös puntahinnoittelussa, joten jääköön hankkimatta. Mutta upean näköisiä laitteita joka tapauksessa, mun mielestäni huikea parannus edelliseen versioon.
149 USD / 1,5 (usd/eur) * 1,22 = 121 euroa.
Ei siis NIIN suuri ero kuitenkaan vaikka kolmekymppiä euroekstraa tuleekin.
(159 eur /1,22= 130 euroa.)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Jay »
Jenkkihintaan mukaan vielä osavaltiokohtainen myyntivero (tms.) esim. NYC 8,25%.NeliX4 kirjoitti:149 USD / 1,5 (usd/eur) * 1,22 = 121 euroa.
Viesti Kirjoittaja Pis »
Minkä takia sitä pitäis olla tuossa laskussa jos kerran siihen on jo laitettu Suomen alvi?Jay kirjoitti:Jenkkihintaan mukaan vielä osavaltiokohtainen myyntivero (tms.) esim. NYC 8,25%.NeliX4 kirjoitti:149 USD / 1,5 (usd/eur) * 1,22 = 121 euroa.
Totta - tuota en huomannutkaan että Jenkkistoressa hinnat ilmoitetaan aluksi verottomina. Mutta tuolla FI-storen puolella loppuhinta kyllä sisältää verot. Eni hau, menee keskustelu ihan sivuraiteille eikä se ollut suinkaan tarkoitukseni.Jay kirjoitti:Jenkkihintaan mukaan vielä osavaltiokohtainen myyntivero (tms.) esim. NYC 8,25%.NeliX4 kirjoitti:149 USD / 1,5 (usd/eur) * 1,22 = 121 euroa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”