![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja christian »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Laitoin kaikki puhat kiinni. Luulen että emolevy on rikki ??mercury kirjoitti:Laitoithan takaisin kasatessa sen kovalevy-dvd-asema-paketin kunnolla paikalleen? Jos liittimet eivät ole asiallisesti kiinni, dvd-asemakaan ei toimi.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Siis sen lisäksi että piuhat ja liittimet ovat kunnolla kiinni, onhan se kovalevy/dvd-asema-osan emolevylle yhdistävä iso liitin ihan todella kunnolla kohdallaan ja kiinni?christian kirjoitti:Laitoin kaikki puhat kiinni. Luulen että emolevy on rikki ??![]()
![]()
![]()
Tarkistin äsken ja se on niin kiinni kun voi.mercury kirjoitti:Siis sen lisäksi että piuhat ja liittimet ovat kunnolla kiinni, onhan se kovalevy/dvd-asema-osan emolevylle yhdistävä iso liitin ihan todella kunnolla kohdallaan ja kiinni?christian kirjoitti:Laitoin kaikki puhat kiinni. Luulen että emolevy on rikki ??![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Pistin samaa aika uuden prosessorin (T5750) ja uuden kovon. Tein kuten sanoit, eli laitoin vanhan kovon ja vanhan prossun ja SE TOIMI !!!!! Kone toimii nyt ihan hyvin.Juhani L kirjoitti:Päivititkö samalla kertaa sekä prosessorin että kovalevyn? Kokeilepa laittaa sekä alkuperäinen prosessori että alkuperäinen kovalevy. Mitä tapahtuu?
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Kenties.christian kirjoitti:Miks se ei toiminut toisella prosessorilla. Se uus prossu on 667 mhz väyläinen. Voisko olla rikki ??
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Varmaan tuo jännite-ero selittää asian. Ehkä uusi prosessori ei ole rikki, se vaan ei toimi tuossa Minissä.Akseli Kartaani kirjoitti:Kenties.christian kirjoitti:Miks se ei toiminut toisella prosessorilla. Se uus prossu on 667 mhz väyläinen. Voisko olla rikki ??
T5750:n VID Voltage Range on 1.075V-1.175V http://processorfinder.intel.com/detail ... Spec=SLA4D
T2300:n -----------""------------- 1.25V-1.4V http://processorfinder.intel.com/detail ... Spec=SL8VR