![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mitä olen netin kautta ostellut ja myynyt niin joka kolmas vastapuolen edustaja on ollut kaima.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Meikällä on 127000 kaimapoikaa ja jokunen -tyttökin. Tunnenpa yhden kokonimikaimankin, jonka ottopoikaveli on minun veljeni kokonimikaima. Ja meidän isämme ovat kollegoita.Pasteur kirjoitti:Mun nimiä löytyy 40 000kplja sama sukunimi on 15 000:lla elävällä.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Aikas töpäkkä nimi ompi jannulla! Sodan melske näkyy noissa ajan nimissä kuten Rauha, Unelma, Toivo, Voitto jne..K4 kirjoitti:Vaan kyllä yksi kaikkien aikojen kotimaisista nimiklassikoista on edelleen Varma Kosto Turunen. Rautainen meininki!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mylman »
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
Tuskin se amanitan sukunimi sen paremmin on "suojattu" kuin kenenkään muunkaan.amanita kirjoitti:Käytän yleensä aina lempinimeäni, useimmat eivät oikeaa nimeäni edes tiedä. Oikean etunimeni kaimoja reilut 12000. Sama sukunimi kautta aikain on ollut vain vajaalla 50:llä. Elossa olevia nykyisenä nimenä käyttäviä näyttää olevan vain runsas 20. Nimi on suojattu.
Väittävät sukulaiset sukunimeni kuitenkin kuuluvan alla esitettyyn lailla suojattuun sorttiin.Auvainen kirjoitti: Tuskin se amanitan sukunimi sen paremmin on "suojattu" kuin kenenkään muunkaan.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja The-M »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mun syntymäpäivä.Crimson kirjoitti: Meikäläisen pojallekin tullee harvinainen etunimi. Mutta se julkaistaan vasta 11.10.xxxx
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Eipä ole meikäläisenkään sukunimi kovin yleinen.Sukunimitilasto 15.9.2008
Nykyisenä nimenä 8
Entisenä nimenä 6
Kuolleilla 29
Yhteensä 43
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kuolleet näköjään tilastollisesti suosivat enempi tätä nimeä.ManiMicci kirjoitti:Eipä ole meikäläisenkään sukunimi kovin yleinen.Sukunimitilasto 15.9.2008
Nykyisenä nimenä 8
Entisenä nimenä 6
Kuolleilla 29
Yhteensä 43
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja carnice »
90l puolväissä virallinen ens nimensä oli Mustikka.TheKraken kirjoitti:Jos sama perhe kuin minkä google tuntee, niin Mustikkahan ei ole ensimmäinen nimi. Ensimmäisenä on niinkin tavallinen miehellä, kuin Neo
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jossakin olen nähnyt järjestyksessä Roni Neo Mustikka ja jossain Neo Roni Mustikka. Ota siitä sitten selvää.TheKraken kirjoitti:Jos sama perhe kuin minkä google tuntee, niin Mustikkahan ei ole ensimmäinen nimi. Ensimmäisenä on niinkin tavallinen miehellä, kuin Neo
Täälläpä onkin harvinaista porukkaa! Mie, sie ja Hentul Liisa!darthmother kirjoitti:Etunimisiäni 43381 sukunimisiäni 2 mie ja veljeni.
amanita kirjoitti:Täälläpä onkin harvinaista porukkaa! Mie, sie ja Hentul Liisa!darthmother kirjoitti:Etunimisiäni 43381 sukunimisiäni 2 mie ja veljeni.
Beta-versio? Revisio A?darthmother kirjoitti:Juu minäkin oon niin harvinainen, ettei mua ole kun 1 (prototyyppi)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Google kertoo, että minusta taas on moneksidarthmother kirjoitti:Juu minäkin oon niin harvinainen, ettei mua ole kun 1 (prototyyppi)
Lantern5v, Mac OS X 10.5.5 compatibleamanita kirjoitti:Beta-versio? Revisio A?darthmother kirjoitti:Juu minäkin oon niin harvinainen, ettei mua ole kun 1 (prototyyppi)
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
No me ei tietenkään sillä tavalla olla törmätty että voisit sanoa minun tulleen vastaan, mutta minun sukunimeni löytyy suomesta 5:ltä ja yhdeltä entisenä nimenä...TheKraken kirjoitti: Harvinaisin sukunimi joka on tullut vastaan löytyy silti tätini mieheltä. Hän otti "yllättäen" avioon mennessään tätini nimen ja täten väheni taas yksi heidän sukunsa edustaja. Tämän hetkisen rekisterihaun perusteella heitä näyttäisi olevan enää 10. Entisenä nimenä kuitenkin löytyy 33 kappaletta.