Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Meit tiätty auttais mielellään mutta kun tuo matematiikka ei meitilt oo oikein koskaan luonnistunu.kuriton kirjoitti:Kiroan, lääkelaskennan tentti pitää suorittaa ensiviikolla!Ja eipä oo tullut laskun laskua harjoiteltua vieläkään...
Taidan tarvita jotain liuosta kohta itekkin tässä...ja minä kun niin tuossakin asiassa teittiin luotin.. ja vielä kun tulee laskuja Elisaltakin kuulemma lisää.. niin on meitin pää jo näistä yhtälöistä ihan sekaisin..Teppo Tulppu kirjoitti:Meit tiätty auttais mielellään mutta kun tuo matematiikka ei meitilt oo oikein koskaan luonnistunu.kuriton kirjoitti:Kiroan, lääkelaskennan tentti pitää suorittaa ensiviikolla!Ja eipä oo tullut laskun laskua harjoiteltua vieläkään...
Jopas jotakin.kuriton kirjoitti:Taidan tarvita jotain liuosta kohta itekkin tässä...ja minä kun niin tuossakin asiassa teittiin luotin.. ja vielä kun tulee laskuja Elisaltakin kuulemma lisää.. niin on meitin pää jo näistä yhtälöistä ihan sekaisin..Teppo Tulppu kirjoitti:Meit tiätty auttais mielellään mutta kun tuo matematiikka ei meitilt oo oikein koskaan luonnistunu.kuriton kirjoitti:Kiroan, lääkelaskennan tentti pitää suorittaa ensiviikolla!Ja eipä oo tullut laskun laskua harjoiteltua vieläkään...
Oo vaan levollisin mielin siellä jatkossakin, se oli vaan ihan pieni, semmottinen ohimenevä häiriö.Teppo Tulppu kirjoitti:Jopas jotakin.kuriton kirjoitti:..tuossakin asiassa teittiin luotin.. ja vielä kun tulee laskuja Elisaltakin kuulemma lisää.. niin on meitin pää jo näistä yhtälöistä ihan sekaisin..Teppo Tulppu kirjoitti:Meit tiätty auttais mielellään mutta kun tuo matematiikka ei meitilt oo oikein koskaan luonnistunu.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Jos oireet pitkittyvät, on syytä mennä tohtorin luo.kuriton kirjoitti:Oo vaan levollisin mielin siellä jatkossakin, se oli vaan ihan pieni, semmottinen ohimenevä häiriö.
Viesti Kirjoittaja pempe »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kerrotaan koko luokalle, missäkuriton kirjoitti:Oon Hompussa, vaikka mun pitäis ilmeisesti olla jossain muualla..
Eikös teitin pitänyt lukea eikä viestitellä kaiken maailman tyyppien kanssa? Mitä opekin sanoo?kuriton kirjoitti:Kikattelen itsekseni erään tyypin lähettämälle multimediaviestille. Apuvaaa!!!
![]()
![]()
Ootas. Laitan sillekin tekstarin ja kysyn.Teppo Tulppu kirjoitti:Eikös teitin pitänyt lukea eikä viestitellä kaiken maailman tyyppien kanssa? Mitä opekin sanoo?kuriton kirjoitti:Kikattelen itsekseni erään tyypin lähettämälle multimediaviestille. Apuvaaa!!!
![]()
![]()
Ahkerasti plarattu peukalolla oppikirjaa.kuriton kirjoitti:Himpskatti, että on peukalo kippeenä..mistäs se nyt on tullut näin ykskaks yllättäin?
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ja minä TamiliaJouna- kirjoitti:Katson Mongolia.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
*reps*Macco kirjoitti:Katon Simpsoneita ja mietin et toisko Anniel mulle jotain herkkuja ärrältä.