Itse olen naimisissa. Kyllä, olen rakastunut.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Tämä laittaa kyllä miettimään, että olisiko tällaisen kysymyksen vastausvaihtoehdoissa oltava tosiaan kolmas vaihtoehto "Olen naimisissa".vinouma kirjoitti:Oletko ollut rakastunut?
Itse olen naimisissa. Kyllä, olen rakastunut.![]()
Viesti Kirjoittaja iCook »
Taidat kokeilla kepillä Amanitan jäitä?hrmh kirjoitti:En tiedä.
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Nyrkki »
Viesti Kirjoittaja Nessa »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Taitaa sitten mennä enemmän ihastumisen kuin rakastumisen puolle...noh ainakin oman hyvin rajallisen kokemuksen perusteella...sinitiainen kirjoitti:Olen, mutta useimmiten etäältä. Varmaan jonkinlainen sisäänrakennettu alitajuinen sydänsurusuoja minulla.
Kyllä minusta voi olla rakastunut ihan oikeasti, vuosiakin, siten että on olemassa vain se rakastumisen tai rakastamisen tunne.kallekilponen kirjoitti:Taitaa sitten mennä enemmän ihastumisen kuin rakastumisen puolle...noh ainakin oman hyvin rajallisen kokemuksen perusteella...sinitiainen kirjoitti:Olen, mutta useimmiten etäältä. Varmaan jonkinlainen sisäänrakennettu alitajuinen sydänsurusuoja minulla.
Samaa mieltä.sinitiainen kirjoitti:Kyllä minusta voi olla rakastunut ihan oikeasti, vuosiakin, siten että on olemassa vain se rakastumisen tai rakastamisen tunne.
Viesti Kirjoittaja vesku »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Mutkikasta, se on. Ja kauheinta on, että rakkaus tekee kipeääkin, kauhean kipeää. Itse en osaa kyllä oikein rakastaa kuin sitä yhtä kerrallaan, korkeintaan. Tai ehkä voi rakastaa siis IHMISTÄ. Siis vaikka mies miestä tai niin edelleen. Työkaveria sen töitten takia. Tai ainakaan kahta tai kolmea enempää tuskin koskaan (kyynikko, joka laittaa kevennyksen yleisellä palstalla, ettei kertoisi itsestään liikaa).sinitiainen kirjoitti:Minä ajattelisin, että rakastaakin voi useampaakin kuin sitä yhtä, ihan sydämestänsä, ainakin peräperää, kenties yhtäaikaakin eri tavoilla tai tasoilla. Tarkoittaa tuo jälkimmäinen sitä, että fyysinen rakastava kosketus on mahdollinen vain yhden kanssa kerrallaan, muutoin varmaan seuraa vääjäämättä katastrofi.
Nyt käy jo niin mutkikkaaksi, että näppäinlukko olisi täälläpäässä väsyneelle tarpeen.
--
Täytyy vielä palata selittämään.
Sillloinkin kun avioliitto oli vielä onnellinen ja mies rakas, oli työtoveri, miespuolinen, jota niin kunnioitin ja ihmisenä ihailin, että tuntui rakkaalta. Ja onnelliseksi teki pelkkä hymy tai lempeä katsahdus. Eli kumpikin oli omalla tavallansa rakas.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Macco »