Aloitan: kaikki laiskat kissojen omistajat, ostakaa laserpoitteri: istukaa sohvalla ja juoksuttakaa kissaraukkaa pitkin seiniä punaisen pisteen perässä.

/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
tähän kelpaa myös sopiva valonlähde ja peilivinouma kirjoitti:Niksihompussa homppulaiset voivat julkistaa enemmän tai vähemmän käytännöllisiä vinkkejä.
Aloitan: kaikki laiskat kissojen omistajat, ostakaa laserpoitteri: istukaa sohvalla ja juoksuttakaa kissaraukkaa pitkin seiniä punaisen pisteen perässä.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Tuon kertakäyttöniksin tilalla voi käyttää letkua. Letku vaan halki pituussuunnassa. Jos haluaa "piilotta" koko matkalta, niin letku yhtenä palana. Jyrkkiin mutkiin vaan kannataa leikata letkusta sellaisia kiilan muotoisia paloja pois. Jos taas riittä vähempi, niin haluamasi kokoisia paloja tarvittaviin kohtiin. Paloja voi ruuvata pöydän alapintaankin kiinni yms. Värejä ja kokoja löytyy.TheKraken kirjoitti:Oma kätevä vinkki johtosotkuista kärsivälle on käyttää ihan vain sähköteippiä. Sillä saa piuhat nätisti nippuihin ja se on helppo repiä auki, jos ne tahtoo erilleen. Maksaa jokusen sentin per rulla kun taas nämä "kaupalliset ratkaisut" eli jotkut johtonipsut ja kourut maksaa helposti monta kymppiä ja niitä voi yleensä käyttää vain tasan yhdenlaisissa tilanteissa.
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Tämä on just niitä jokapäivän-niksejä.EvilPet kirjoitti:Kun yrittää päästä alta pois tilanteessa missä vastustaja istuu mountissa, on hyvä niksi tarttua päällä olijan tukijalan nilkkaan siltä puolelta jolle vastustajan aikoo kipata.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Myös seuraava auttaa: laita purkin pohjalle vähän likööriä. Pingota purkin suulle paperinpala, jonka kiinnität kuminauhalla tai teipillä purkkiin kiinni. Tee muutama pieni reikä paperiin. Tulet huomaamaan, että banaanikärpäset ovat persoja viinalle. Takertuvat sitten siihen tahmeaan nesteeseen.Fakap kirjoitti:Banaanikärpäsiä on hyvä metsästää imurilla.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mä tein tota just tänäänFakap kirjoitti:Banaanikärpäsiä on hyvä metsästää imurilla.
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Samaa olen harrastanut joskus. Eivät tunnu tulevan imurista takaisinpäin enää?Anniel kirjoitti:Mä tein tota just tänäänFakap kirjoitti:Banaanikärpäsiä on hyvä metsästää imurilla.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä olen käyttänyt vettä, Fairyä ja viinietikkaa. Etikka houkuttaa ja Fairy rikkoo veden pintajännityksen, ja raukat hukkuvat. Ei tämä tietenkään ole yhtä hauskaa, kuin imurilla. Mutta toisaalta jää se likööri kokonaan itselle.Macco kirjoitti:Myös seuraava auttaa: laita purkin pohjalle vähän likööriä. Pingota purkin suulle paperinpala, jonka kiinnität kuminauhalla tai teipillä purkkiin kiinni. Tee muutama pieni reikä paperiin. Tulet huomaamaan, että banaanikärpäset ovat persoja viinalle. Takertuvat sitten siihen tahmeaan nesteeseen.Fakap kirjoitti:Banaanikärpäsiä on hyvä metsästää imurilla.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Täällä iso osa näkyvistä johdoista on käsitelty noin, joko nipussa tai yksitellen. Biltemasta saa halvalla about 7mm paksua kirkasta letkua joka toimii hommassa hyvin yksittäisille johdoille, eikä tarvi pelätä että kissat purevat poikki, kun eivät edes ala puremaan noin paksua. Talossa nimittäin on yksi pureksija jota ei ole saatu oppimaan tavoille.Kamu kirjoitti:Tuon kertakäyttöniksin tilalla voi käyttää letkua. Letku vaan halki pituussuunnassa.
Viesti Kirjoittaja e-mac »
Ajatelkaa, hyvät ihmiset, kaikkia niitä peräkylän yksinäisiä poikamiehiä, joilla ei ole naista eikä näinollen myöskään sukkahousuja! Miten he joutuvat kärsimään lukiessaan sukkahousunikesejä ja miten he joutuvat elämään ilman sukkahousuniksien helpottamaa elämää! Ei yksinäinen poikamies ilkeä kyläkaupasta lähteä sukkahousuja ostamaan, sillehän nauraa pian koko kylä! Ajatelkaa jos naapuri sattuisi näkemään! Miesparat. *NIISK*Miklu kirjoitti:Niksi-Pirkasta tämäkin:
Huvipuistolaitteissa silmälaseilla, lippalakeilla ja hatuilla sun muilla päässä olevilla esineillä on paha tapa pudota pois päästä ajon aikana. Varsinkin, jos kyseessä on laite, joka vie kyydissä olijan myös ylösalaisin. Vedä sukkahousut päähäsi ennen laitteeseen nousemista, niin johan pysyvät lasit ja hatut yms. päässä myös ajon aikana.![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
No mutta, voihan sen liköörin juoda sittenkin, kun banaanikärpäset on ensin napattu. Onpahan proteiinia drinkissä mukanaMaza kirjoitti:Mutta toisaalta jää se likööri kokonaan itselle.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Joskus yhdessä äänitysprojektissa piti tämäkin kokea. Onneksi en ollut ihan niiltä kulmilta kotoisin. Katselivat minua hieman outo ilme kasvoillaan kaupassa. Selän takaa kuului supinaa. Oli viittä vaille etten ryhtynyt selittelemään.e-mac kirjoitti:-- Ei yksinäinen poikamies ilkeä kyläkaupasta lähteä sukkahousuja ostamaan, sillehän nauraa pian koko kylä! Ajatelkaa jos naapuri sattuisi näkemään! Miesparat. *NIISK*
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tässä on vielä mahdollisuus tuplahäpeään, sillä moinen suojain on paras "pingottaa" sellaiseen puiseen ohkaiseen kehään joita hameväki käyttää kun he ompelevat kuviota kankaisiin. Eli sukkahousut kourassa vielä ompelupuotiinMikael K. kirjoitti:Joskus yhdessä äänitysprojektissa piti tämäkin kokea. Onneksi en ollut ihan niiltä kulmilta kotoisin. Katselivat minua hieman outo ilme kasvoillaan kaupassa. Selän takaa kuului supinaa. Oli viittä vaille etten ryhtynyt selittelemään.e-mac kirjoitti:-- Ei yksinäinen poikamies ilkeä kyläkaupasta lähteä sukkahousuja ostamaan, sillehän nauraa pian koko kylä! Ajatelkaa jos naapuri sattuisi näkemään! Miesparat. *NIISK*
Se niksi: sukkahousuista saa hyvän hengistyssuojan niin, että p:t ym. eivät tule äänitykseen.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Itse metsästän baarikärpäsia banaaniliköörillä.Macco kirjoitti: laita purkin pohjalle vähän likööriä. Pingota purkin suulle paperinpala, jonka kiinnität kuminauhalla tai teipillä purkkiin kiinni. Tee muutama pieni reikä paperiin. Tulet huomaamaan, että banaanikärpäset ovat persoja viinalle. Takertuvat sitten siihen tahmeaan nesteeseen.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei ainakaan, kun laittaa raidia perään.thebanzai kirjoitti:Samaa olen harrastanut joskus. Eivät tunnu tulevan imurista takaisinpäin enää?Anniel kirjoitti:Mä tein tota just tänäänFakap kirjoitti:Banaanikärpäsiä on hyvä metsästää imurilla.
Viesti Kirjoittaja Loki »
Jone kirjoitti:..Tässä on vielä mahdollisuus tuplahäpeään, sillä moinen suojain on paras "pingottaa" sellaiseen puiseen ohkaiseen kehään joita hameväki käyttää kun he ompelevat kuviota kankaisiin. Eli sukkahousut kourassa vielä ompelupuotiin
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Selvisin ilman tuplia, kun viritin kyhäelmän metallilangasta tehdyn vaateripustimen varaan. Sitä piti hieman muokata tilanteeseen paremmin sopivaksi ja kiinnittää roudausteipillä.Jone kirjoitti:
Tässä on vielä mahdollisuus tuplahäpeään, sillä moinen suojain on paras "pingottaa" sellaiseen puiseen ohkaiseen kehään joita hameväki käyttää kun he ompelevat kuviota kankaisiin. Eli sukkahousut kourassa vielä ompelupuotiin![]()