Pahin on kyllä nuo DVD:t, tulee ostettua jatkuvasti uusia, vaikka kotona olisi monta katsomatontakin. Harvoin sentään ostan uusia, vaan lähinnä tarjouslootia tulee koluttua. Jotain tolkkua tuohonkin olen sentään saamassa, ja olen tässä loppukesästä huuto.netissä saanut noita joitain kymmeniä laitettua eteenpäinkin.
Siideriä ja kaljaa lähinnä vain baarissa (ja mökillä...).
Ennen tuli ostettua ihan liikaa CD-levyjä, sen olen saanut aika hyvin kuriin. Pitäisi tehdä inventaario CD-hyllyyn, ja pistää muutamia satoja levyjä, joita ei oikeasti tule koskaan kuunneltua, myyntiin vaikkapa huuto.nettiin.
Karkkia syön ihan liikaa.
EDIT: Poistettu Amanitan suosituksesta single malt viskit, kun nehän siis oikeasti on terveellisiä ja silleen.
Viimeksi muokannut Hiljaisuus, 20.9.2008 klo 17.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiljaisuus kirjoitti:Tiukan viinan osalta on valikoima rajautunut aika tarkalle; single malt, ja vain islayn saari.
Mainitut laatutuotteet ovat tässä topicissa TÄYSIN off-topicia!! Kuuluvat huimapäisissä suunnitelmissani sijaitsevaan "Hyveesi: Keskustelua" -ketjuun! Sinne minä aion pullokuormani kanssa parkkeerata itseäni kehumaan.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Karkit, erityisesti kaikki salmiakkiin vivahtava. Ja tavaroiden ostaminen, vallankin alennusmyyntiaikaan, sillä ajatuksella, että joskus kuitenkin tulisi ihan varmasti sellaista tarvitsemaan. Kuten esim. Black & Deckerin Alligator-moottorisahaa, josta jäi vielä huomaamatta, että sehän tarvitsee sähköä. Ja uusien kirjojen ostaminen kun hyllyssä on lukematta vanhastaan vaikka kuinka monta.
Laiskuus ja saamattomuus. Perhanan ikäviä kun ei ole pomoa selän takana vahtimassa vaan pitäisi itse olla oma pomonsa. Homppu on sitten se miten noita toteutetaan.