Niin minä itsekin katselin ja uskalsin jättää tuohon ja mennä saunaan.amanita kirjoitti:Älä hätäänny sinitiainen, vaikka tuo sentteinä mitattuna onkin suuri, kilotavuja siinä on vain hitunen (24 kt)!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Niin minä itsekin katselin ja uskalsin jättää tuohon ja mennä saunaan.amanita kirjoitti:Älä hätäänny sinitiainen, vaikka tuo sentteinä mitattuna onkin suuri, kilotavuja siinä on vain hitunen (24 kt)!
Viesti Kirjoittaja -42 »
Sattupas hauskasti, minäkin kävin justiinsa saunassa.sinitiainen kirjoitti: Niin minä itsekin katselin ja uskalsin jättää tuohon ja mennä saunaan.
Viesti Kirjoittaja -42 »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Crash test dummy?sinitiainen kirjoitti:Mutta kukas on tuo aatelismiehen näköinen herra tuolla kukkaniityn laidalla ?
Viesti Kirjoittaja -42 »
Koskaan ei voi olla varma. Taidan kohta siirtyä tästä tuonne baarin puolelle höpöttämään, kun juomat on jo haettu tuohon odottamaan..sinitiainen kirjoitti:Enpä tunnistanut kummaksikaan.Nenäänsä pidin johtolankana.
Viesti Kirjoittaja -42 »
Näin tehdään, ja jos jakkarat loppuvat, niin haetaan uusi vaikka Ikeasta.sinitiainen kirjoitti:HAuskaa iltaa sinulle sinne. Jos uni ei ala tulla, saatan tulla katsomaan olisiko siellä juttukaveria. Jos viitsisit niin varaa minulle jakkara varuilta.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Akateeminen vartti sallittakoon.kuriton kirjoitti:Mää myöhästyin!!
En ois muistanut vieläkään, jollen ois nähnyt sua toisaalla. Ennenhän olit sinä tässä minuutilleen.mercury kirjoitti:Akateeminen vartti sallittakoon.kuriton kirjoitti:Mää myöhästyin!!
Sinultakos niitä varapäreitä sai tarvittaessa, ymmärsin että oli muillekin jakaa.. vai mitä se nyt oli.. jottain puuta kuitenkin.kallekilponen kirjoitti:Luen taas vaihteeksi psykan kirjaa...