Ääni on kadonnut
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ääni on kadonnut
Viesti Kirjoittaja via »
Kun järjestelmäasetuksista valitsen ÄÄnet, niin aukeavalla alueella ei ole valittavissa mitään, ei sisäisiä tai ulkoisia. Samoin ylhäällä ei ole äänitason säätelymerkkiä. Päivitin eilen tarjotun Java-päivityksen, olisiko se muuttanut näitä kuvioita? Mitä olisi tehtävissä?
-
Re: Ääni on kadonnut
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mitä sanoo Järjestelmän kuvaus?
Joskus mulle tuli vastaavanlainen äänten katoaminen, mutta uudelleenkäynnistys auttoi silloin. Tosin mulla kyllä Järjestelmäasetuksissa kaikki näkyi, mitään ei vaan voinut tehdä.
Joskus mulle tuli vastaavanlainen äänten katoaminen, mutta uudelleenkäynnistys auttoi silloin. Tosin mulla kyllä Järjestelmäasetuksissa kaikki näkyi, mitään ei vaan voinut tehdä.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Jos uudelleenkäynnistys ei toimi, niin kokeile luoda koneelle uusi käyttäjä. Esiintyykö sama ongelma sen alla? Silloin ainakin tietää jos ongelma on käyttäjäkohtainen tai itse järjestelmässä.
Onko oikeuksien korjaus Levytyökalulla (Ohjelmat / Lisäohjelmat) ja Safe Boot (shift pohjassa) >> normaali käynnistys jo kokeiltu?
Onko oikeuksien korjaus Levytyökalulla (Ohjelmat / Lisäohjelmat) ja Safe Boot (shift pohjassa) >> normaali käynnistys jo kokeiltu?
-
Viesti Kirjoittaja via »
Kiitos pikaisista vastauksista. Buuttaus auttoi. Hätäännyin sen verran, etten kokeillut sitä ensin, vaikka mielessä kävi. Alkaa olla tässä jo omia "vanhuuden" oireitaan, vaikka ei olekaan vielä vanha, ostettu uutena syksyllä 2005. Siis toivottavasti meillä on vielä monia yhteisiä vuosia edessä.
CD:n poisto on joskus hankalaa, samoin tuonnin alkaminen. Vaiikka kysyy tuodaanko levy ja vastaan kyllä, lopettaa pian kaiken yrityksen. Pitää aloittaa alusta, muuta ensin on levy saatava ulos eikä se tule käskemällä. Toistaiseksi on tullut ilman väkivaltaa.
CD:n poisto on joskus hankalaa, samoin tuonnin alkaminen. Vaiikka kysyy tuodaanko levy ja vastaan kyllä, lopettaa pian kaiken yrityksen. Pitää aloittaa alusta, muuta ensin on levy saatava ulos eikä se tule käskemällä. Toistaiseksi on tullut ilman väkivaltaa.
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Tuota pitäisi kokeilla aina ensimmäisenä ja kysyä vasta sen jälkeen.via kirjoitti:. Buuttaus auttoi,

-
Viesti Kirjoittaja mylman »
No huh! minä luin että Äiti on kadonnut! siirryn kahvittelemaan kahvilaan tai baarittelemaan baarilaan
iPod 4G | iPhone | iPhone 3Gs | iPad | MacBookPro | iMac 21.5"
-
Viesti Kirjoittaja via »
Olet oikeassa, pyydän anteeksi. En tosin tarkoita sitä, sillä olen vain "loppukäyttäjä".AppleFarmer kirjoitti:Tuota pitäisi kokeilla aina ensimmäisenä ja kysyä vasta sen jälkeen.via kirjoitti:. Buuttaus auttoi,
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Buuttaus auttaa. 8)mylman kirjoitti:No huh! minä luin että Äiti on kadonnut! siirryn kahvittelemaan kahvilaan tai baarittelemaan baarilaan
3-6-9
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka