Siinä kyllä lämmin puu ja hopeanharmaa kohtaavat tyylikkäästi. Kaiutinjalustat näyttävät vähän liian lyhyiltä mutta muuten on kyllä todella tasapainoinen kokonaisuus.
Kuvaa setupeista?
-
Re: Kuvaa setupeista?
Viesti Kirjoittaja Fakap »
-
Viesti Kirjoittaja tneu »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aamusilmillä ja valppaana....hieman myöhässä tosin.tneu kirjoitti:Tälläistä setuppia, Homppua jo jonkin aikaa "vaivihkaa" seuranneella ja nyt uudella rekisteröityneellä käyttäjällä (ja hyvin satunnaisella #hopeinenomena.net vierailijalla), löytyy Turun Science Parkista.
Päätin viimeinkin lähteä itse mukaan tähän web 2.0 trendiin mukaan ja siten iskin WordPress-blogin pystyyn. Blogin sisältö tulee hyvin todennäkösesti liittymään nettikehitykseen, kuvankäsittelyyn ja sitä kautta sujuvasti -hehkutukseen. Koitan osallistua ja tarjota jatkossa samoista aiheista palstoille jonkinlaista sisältöä (etenkin viimeisestä).
Linkki vie uutukaiselle blogilleni. Anteeksi jos näin rikon palstan käytäntöä.
http://www.tneu.com/blog/?p=8
Tunnustan käyttäjätunnukseni perustuvan firmani Tneu Oy:n nimeen, joka edelleen johtuu nimeeni. // Modet! Nyt valppaana.
Tneu toivotetaan tervetulleeksi foorumille, oikein useastikin! Minä en taida murista tuosta linkistä, olihan siinä hienosti meidätkin mainittu, vaikka aina nämä asiat ovat se kuuluisa veteen piirretty viiva.
Hienoja laitteita pöytä piukassa tuossa setupissasi!
Täytynee tutustua blogiisi jatkossakin, mutta kirjoittele oivalluksistasi tännekin, saat suuremman lukijakunnan,uskoakseni...

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Kiitos siitä linkistä. Toimii iBookilla.p-veli kirjoitti:Shades auttaa myös ylikirkkaan näytön ongelmaan. 8)Pasteur kirjoitti:Antaa erittäin hyvää taustavaloa iMacin kirkkaalle ruudulle pimeässä. Helpottaa oikein mainiosti rasitusta silmille.

iBook G4 1.33 GHz/1 Gt muistia/60 Gt kovoa/Combo/Mac OS X 10.5.8 Leopard
iPhone 5
-
Viesti Kirjoittaja hivs »
-
Viesti Kirjoittaja OttoOtto »
tosi nätti setuppi
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Samsung Galaxy S7
-
Viesti Kirjoittaja caso »
Kyseiset kuutiot ovat BJURÖN kukkapurkit (€ 3,95) Ikeastahivs kirjoitti: Mistäs olet nuo kajareiden alla olevat puukuutiot hommannut, vai oletko tehnyt itse? olen yrittänyt tuon tyylisiä etsiä jonkun aikaa, muttei ole osunut eteen. Kiitokset.

En ole jalkoja vielä saanut paikoilleen, mutta jos jotakuta kiinnostaa niin voi vilkaista tästä miltä ne näyttävät.
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
no mutta sehän oli tosi hyvä että sait Remeksen romaanit hyötykäyttöön!caso kirjoitti:<snip> ne ovat harmiksi hiukan turhan matalat ja olenkin käyttänyt paria Remeksen romaania jatkeena.</snip>hivs kirjoitti: Mistäs olet nuo kajareiden alla olevat puukuutiot hommannut, vai oletko tehnyt itse? olen yrittänyt tuon tyylisiä etsiä jonkun aikaa, muttei ole osunut eteen. Kiitokset.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Mutta erittäin tylsä. Maalaisit edes tuon seinän, jotta tuo "tasapainoinen kokonaisuus" tulisi esille.
Viesti Kirjoittaja eewok »
iPad
Apple Watch S5
AirPods Pro
Macbook pro 13”
-
Viesti Kirjoittaja JHA »
Jos näköni tulkitsee setuppia oikein niin MBP lienee tuossa vain latauksessa ja näkösällä muodon vuoksi ja totuus löytyy kaurapuuron sijaan pöydännurkan altaTheKraken kirjoitti:Itse en tuossa setupissa ymmärrä sitä miksei MBP:n oman näytön suomaa lisätilaa hyödynnetä?

-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Totta..JHA kirjoitti:Jos näköni tulkitsee setuppia oikein niin MBP lienee tuossa vain latauksessa ja näkösällä muodon vuoksi ja totuus löytyy kaurapuuron sijaan pöydännurkan altaTheKraken kirjoitti:Itse en tuossa setupissa ymmärrä sitä miksei MBP:n oman näytön suomaa lisätilaa hyödynnetä?

— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja Pehvanssi »
Jahas. Yanchang lu, Shanghai Dàxué!Tälläinen asuntola setuppi ennen macbook pron ostoa...
Mikä huone? Been there, done that

-
Viesti Kirjoittaja ripaus »

-
Viesti Kirjoittaja mylman »
raapii alkavaa kaljua... mitä vattua? ..raapii alkavaa kaljuaripaus kirjoitti:Kuvasi voivat hyvin jargonjargonjargon
eedith piaf: nonni.
-
Viesti Kirjoittaja Zaccheus »

Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch
iMac 24'' 3.06GHz/4GB/8800GS/500GB/SL
MacBook Air 1.6GHz/2GB/80GB/SL
iPhone 3G 16GB Black
-
Viesti Kirjoittaja jii75 »
Hieno setti. Mikähän pöytä tuo on, mitat kiinnostaisivat.Zaccheus kirjoitti:Uusi kuva perheenlisäyksen ja pöydän siirron myötä.

-
Olisko ollu Koti-ideasta peräisin ja mitat 1250x800x740. En voi kyllä suositella koska pinta on todella herkkä ja ainakin itse olen yrittämättä saanut pinnan todella rumaan kuntoon (ei näy kuvassa). En voi ymmärtää miten tämä on voitu tarkoittaa ruokapöydäksi. Oli tietysti myös halpa... Taas yksi todiste lisää ettei halvalla saa hyvää.jii75 kirjoitti:Hieno setti. Mikähän pöytä tuo on, mitat kiinnostaisivat.Zaccheus kirjoitti:Uusi kuva perheenlisäyksen ja pöydän siirron myötä.
iPhone 3G 16GB Black
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Mitsä oot digannut kuulokkeista? Omat ovat olleet kesän jälkeen kaapissa.Zaccheus kirjoitti:Olisko ollu Koti-ideasta peräisin ja mitat 1250x800x740. En voi kyllä suositella koska pinta on todella herkkä ja ainakin itse olen yrittämättä saanut pinnan todella rumaan kuntoon (ei näy kuvassa). En voi ymmärtää miten tämä on voitu tarkoittaa ruokapöydäksi. Oli tietysti myös halpa... Taas yksi todiste lisää ettei halvalla saa hyvää.jii75 kirjoitti:Hieno setti. Mikähän pöytä tuo on, mitat kiinnostaisivat.Zaccheus kirjoitti:Uusi kuva perheenlisäyksen ja pöydän siirron myötä.
-
Käytössä on ollut jo pitkälti yli vuoden. Omissa epähifisti korvissani nämä ovat olleet aivan erinomaiset. Ympäri kämppää tulee kuulokkeet korvilla pyörittyä vähintään 5h joka päivä. Eli on tullut käytettyä.NeliX4 kirjoitti:Mitsä oot digannut kuulokkeista? Omat ovat olleet kesän jälkeen kaapissa.
iPhone 3G 16GB Black
-
Viesti Kirjoittaja hush »
-
Että tällästäpä hyvinki. Oliskos mitään jos sitä kuvaa pienentäis sääntöjen mukaiseksi..hush kirjoitti:Tälläistä tänään
kuva
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Mutta setuppi toki hieno..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja joopa joo sanokaa vaan että saa näkyviin kun painaa avaa kuva. Se ei ole pointti kenelläkään joka sanoo että 100kt korkeintaan.
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja hush »
Sori, alle 100kt toi ainakin mulla näyttää firefoxilla (80) ... mut pistinpäs nyt linkkinä kuitenkin kun oli kuitenkin melko isoPikkuroope kirjoitti:Että tällästäpä hyvinki. Oliskos mitään jos sitä kuvaa pienentäis sääntöjen mukaiseksi..hush kirjoitti:Tälläistä tänään
kuva100kt ja mielellään niin että mahtuu ruutuun. (Toki riippuu ruudusta..) Tai linkkinä.
Ja joopa joo sanokaa vaan että saa näkyviin kun painaa avaa kuva. Se ei ole pointti kenelläkään joka sanoo että 100kt korkeintaan.

-
Djaaps, mulla näytti 129 kt..hush kirjoitti:Sori, alle 100kt toi ainakin mulla näyttää firefoxilla (80) ... mut pistinpäs nyt linkkinä kuitenkin kun oli kuitenkin melko isoPikkuroope kirjoitti:Että tällästäpä hyvinki. Oliskos mitään jos sitä kuvaa pienentäis sääntöjen mukaiseksi..hush kirjoitti:Tälläistä tänään
kuva100kt ja mielellään niin että mahtuu ruutuun. (Toki riippuu ruudusta..) Tai linkkinä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

— mylman
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka