Kokemuksia CDON.comista?
Sana on (melkein) vapaa.
-
Re: Kokemuksia CDON.comista?
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Omaan muusiikkimakuuni peilaten aika huonosti löyty levyjä tuolta Amazonista, lähinnä vain mp3-muodossa. Eli ei ole siitä nähtävästi iloa jatkossakaan.
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
CDWOWilta tilasin kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla meni joku pieleen. Toisella kertaa lähetyksestä puuttui jotain ja piti kinuta rahoja takaisin. Toisen kerran ongelmaa en nyt muista, mutta joku siinäkin tökki. Voi olla ok firma, mutta minun kohdallani ei toiminut.
-
Itse olen kyllä kanssa sieltä tilannut ja koskaan ei ole mitään ongelmia ollut. Levyjen tarjonta sielläkin on vain aika heikkoa ja harvoin mitään mielenkiintoista löytyy. Toki edullista on silloin jos niistä levyvalikoimista mieleisensä löytää.iCook kirjoitti:CDWOWilta tilasin kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla meni joku pieleen. Toisella kertaa lähetyksestä puuttui jotain ja piti kinuta rahoja takaisin. Toisen kerran ongelmaa en nyt muista, mutta joku siinäkin tökki. Voi olla ok firma, mutta minun kohdallani ei toiminut.
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
No ei kai sillä väliä mistä ne tulee, jos ovat aitoja kuitenkin.Cathi777 kirjoitti:Tiesithän sen, että nuo cdwowin levyt eivät kyllä mistään briteistä tule? Nehän ovat vain siksi niin noin edullisia, kun niissä ei ole mitään veroa mukana.

Niin, eipä oo paljon esim. kotimaista musaa. Ja joidenkin europpalaisten indie-lafkojen levyt voi maksaa kaksinverroin Suomen hintoihin nähden, ne voikin sit tilata briteistä tai saksasta.. mutta suurimman osan levyistäni hankin edelleen jenkki-Amazonista.Cathi777 kirjoitti:Omaan muusiikkimakuuni peilaten aika huonosti löyty levyjä tuolta Amazonista, lähinnä vain mp3-muodossa. Eli ei ole siitä nähtävästi iloa jatkossakaan.
Mitä itse olen joskus levyjä etsinyt Suomalaisista nettikaupoista, tarjolla on monesti eioota.. sama noissa kivijalkaputiikeissa, auliisti kyllä tilailisivat, mutta sen osaan itekin.

Braun Control ET44
-
Ennemmin sitä kuitenkin tukee suomalaisia kivijalkamyymälöitä, jotta täällä edelleen myös tulevaisuudessa olisi se hieno mahdollisuus, että voi mennä liikkeisiin tonkimaan ja etsimään niitä mielenkiintoisia levyjä. Siinä ostamisessa kuitenkin on aina ihan erilainen viehätys, kun se tehdään liikkeessä itsessään verrattuna siihen, että vain tilaa jostain. Ei se muutama euro suuntaan tai toiseen loppujen lopuksi niin merkittävää kuitenkaan ole, kunhan vaan hyvän musiikin saa kotiin kannettua. Kyllä pääkaupunkiseudun liikkeissä ainakin on tällä hetkellä aika mukavat valikoimat.omppa kirjoitti:
Mitä itse olen joskus levyjä etsinyt Suomalaisista nettikaupoista, tarjolla on monesti eioota.. sama noissa kivijalkaputiikeissa, auliisti kyllä tilailisivat, mutta sen osaan itekin.
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
Niinpä. Aina välillä tulee ostettua ihan uutuuksiakin 20+ euron hintaan levyliikkeestä, kun ei jaksa odottaa tai ostaminen kaupasta on muutenkin kivempaa.. niitä vaan tarttuu käteen. Ostan myös aina levyni vain muutamasta tietystä levykaupasta tästä keskustasta, en tavarataloista tms. Muutamat levyliikkeet on myös hieman pudottaneet hintojaan viimevuosina.. varsinkin vanhempia levyjä saa jo usein siihen hintaan, että niitä ei kannata tilata mistään.Cathi777 kirjoitti:Ennemmin sitä kuitenkin tukee suomalaisia kivijalkamyymälöitä, jotta täällä edelleen myös tulevaisuudessa olisi se hieno mahdollisuus, että voi mennä liikkeisiin tonkimaan ja etsimään niitä mielenkiintoisia levyjä.
Braun Control ET44
-
Viesti Kirjoittaja olento »
Tilasin juuri pari päivää sitten pelin kyseiseltä nettikaupalta. Kauanko teidän mielestä tilaukseni saapuminen kestää?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Muistaakseni n. viikko meni mun kohdalla.
NHL.com on paljon nopeampi, vaikka osa romuista tulee kanadiasta asti...
(toisaalta jos et lätkä juttuja tilannut, unohda se)
NHL.com on paljon nopeampi, vaikka osa romuista tulee kanadiasta asti...

(toisaalta jos et lätkä juttuja tilannut, unohda se)
Viimeksi muokannut Tauvo, 20.10.2010 klo 13.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se saattaa olla epämahdollista.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka