Olin joskus turvallisuuskurssilla, kun olin mukana yhdessä nuorisolle tarkoitetussa kahvilassa perjantaisin. Kurssin vetänyt poliisisetä kertoi erään tällä tavoin sukkahousuja käyttäneen henkilön hakeneen lähipuodista paksuimmat mahdolliset sukkahousut ja niiden sokaisemana hän oli juossut itsensä tainnoksiin ovenpieleen, kun oli tullut kiire pois pankista. Muistakaa siis tehdä tarvittavat aukot silmiä varten.Auvainen kirjoitti:Tulevana pimeänä vuodenaikana pankkisalien kirkkaat valot saattavat häikäistä sisääntulijaa.
Siksi kannattaakin vetäistä pankin ulkopuolella tummat sukkahousut päähän ja rynnätä nopeasti sisään toimittamaan asiansa.
Niksihomppu
-
Re: Niksihomppu
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja ajp »
-
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Tällä palstalla jo melkein vuoden pyörineenä tuo EvilPetin humaanisuus osaa aina lyödä ällikällä.EvilPet kirjoitti:Toinen hyvä kamppailuniksi on sellainen vähemmän käytetty venäläisen koulukunnan suosima kikka. Kun vastustaja lyö pystyssä suoria, ei kannata vetäytyä vaan väistää ja hyökätä samalla kohti sivulta. Saa hyvän alasviennin siitä eteenpäin työntymisen voimasta!!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Noh noh, eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin!ManiMicci kirjoitti:Tällä palstalla jo melkein vuoden pyörineenä tuo EvilPetin humaanisuus osaa aina lyödä ällikällä.EvilPet kirjoitti:Toinen hyvä kamppailuniksi on sellainen vähemmän käytetty venäläisen koulukunnan suosima kikka. Kun vastustaja lyö pystyssä suoria, ei kannata vetäytyä vaan väistää ja hyökätä samalla kohti sivulta. Saa hyvän alasviennin siitä eteenpäin työntymisen voimasta!!
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Luuta ja verta!EvilPet kirjoitti:Noh noh, eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin!ManiMicci kirjoitti:Tällä palstalla jo melkein vuoden pyörineenä tuo EvilPetin humaanisuus osaa aina lyödä ällikällä.

-
Viesti Kirjoittaja Lare »
P.S. Meinasi sukkahousut unohtua. Kun haluat pussin laittaa roskikseen, työnnä kätesi sukkahousuihin. Näin sinulla on kätevä ja hygieeninen käsine.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Etkös sinä ajanut metroa?TheKraken kirjoitti:Pidemmät wc-käynnit kannattaa ajoittaa työajalle. Mikäs sen mukavampaa kuin saada palkkaa pöntöllä istuessa!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Kai sitä siinäkin voi vääntää metron äänien tahdittaessa. Ui - uii - uiiii - uiiiiiii....kuriton kirjoitti:Etkös sinä ajanut metroa?
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
On sitä huhujen mukaan ikkunastakin joskus urinoitu, jos on liikenne seisonut tunnelissa pitkään

-
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja e-mac »

netissä vuodesta 1993
nyt käytössä iMac 20" / 2007; 2,4 GHz, 4 Gt
MacBook / 2017; 1,3 GHz, 8 Gt
iPad Mini2
-
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Tai sitten hommaa vedenkeittimen.Auvainen kirjoitti:Aamuisin on yleensä kova kiire töihin lähdettäessä. Kätevä tapa onkin keittää teevesi jo illalla valmiiksi, jolloin valmiin teeveden voi aamulla nopeasti lämmittää mikrossa.

MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Tenniskentällä ei käytetä kalkkiviivoja, muuten hyvä niksi kyllä :-)Lare kirjoitti:Näin saat kätevästi kalkkiviivaa, esimerkiksi tenniskentälle.
-Harri, tenniksen harrastaja
-
Itse olen yhden saanut, kaksi yritystä joista toinen ei läpäissyt oli toi kielenpuhdistaja.
- Salamijakk
-
Voisitkos kertoo mikä se läpäissyt niksi oli, ettei tuu turhaan tarjottua samaa uudelleen?Salamijakk kirjoitti:Välikysymyksenä esitän, onko kukaan saanut niksiä läpi kaikkien niksien äidissä niksipirkassa?
Itse olen yhden saanut, kaksi yritystä joista toinen ei läpäissyt oli toi kielenpuhdistaja.
Lasken sulle sitten yhen lääkelaskun taas..jookos?

-
Oukki doukki, kestoloton tarkistuksenhelpotin, eli tiimarin lasitaulun väliin kestolottolappu ja tussilla tarkistaen sekä paperilla pyyhkien.kuriton kirjoitti:Voisitkos kertoo mikä se läpäissyt niksi oli, ettei tuu turhaan tarjottua samaa uudelleen?Salamijakk kirjoitti:Välikysymyksenä esitän, onko kukaan saanut niksiä läpi kaikkien niksien äidissä niksipirkassa?
Lasken sulle sitten yhen lääkelaskun taas..jookos?
Tämä on jo historiaa, sillä lotot pelataan nykyisin verkossa tai ainakin itse.
Lisäisin vielä tuohon kielenpudistajaan, että silloin kun tuon lähetin Pirkkaan, niin ei kielenpuhdistus ollut vielä medialoisteessa tai suuren yleisön tietoisuudessa.
Nyt siitä ehkä voisi herua mainetta ja mammonaa, eli kurittomalle tässä ilmainen niksi, olet hyvä. Kerro sitten menikös läpi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos saat tuloksen mulle kerrottuna, niin loimin valkoisen aasin ja ratsastan pelastamaan sut eilienien kynsistä.

- Salamijakk
-
18,8 % ???Salamijakk kirjoitti:Jos sadan millilitran pullo sisältää etanolia 188 mg/ml niin kuinka vahvaa prosentillisesti tuo putelli on =?
Jos saat tuloksen mulle kerrottuna, niin loimin valkoisen aasin ja ratsastan pelastamaan sut eilienien kynsistä.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Mistä moinen kainostelu vastauksen julkistuksen yhteydessä? Vastaus on todennäköisesti oikein, itse en osaa lääkelaskuja, siksi "todennäköisesti".kuriton kirjoitti:18,8 % ???Salamijakk kirjoitti:Jos sadan millilitran pullo sisältää etanolia 188 mg/ml niin kuinka vahvaa prosentillisesti tuo putelli on =?
Kiitos kuriton oot ihku ja vielä älykäskin, mitä naiselta vielä voisi odottaa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Salamijakk
-
Itselle nyt ei tuu mieleen mittään tähdellistä.Salamijakk kirjoitti:Kiitos kuriton oot ihku ja vielä älykäskin, mitä naiselta vielä voisi odottaa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Paitsi että etanolin vahvuus puteleissa lasketaan useimmiten tilavuusprosentteina. Ja kun tiedetään etanolin tiheys, voidaan laskea putelissa olevan 23.8 vol-% etanolia.kuriton kirjoitti:18,8 % ???Salamijakk kirjoitti:Jos sadan millilitran pullo sisältää etanolia 188 mg/ml niin kuinka vahvaa prosentillisesti tuo putelli on =?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka