Paapa kirjoitti:Meikäläiset retkellä. En tiedä näkyykö muille?
http://profile.imageshack.us/user/paapa ... li1bg1.jpg
Ootta sitten Kolilla. Helppo!
Viesti Kirjoittaja mylman »
Paapa kirjoitti:Meikäläiset retkellä. En tiedä näkyykö muille?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
No, tämä ei ollut tietokilpatopicci, mutta olkoot, olette voittaneet ilmaisen kahvikuppposen paikallisesa torikahviossa.mylman kirjoitti:Paapa kirjoitti:Meikäläiset retkellä. En tiedä näkyykö muille?
Milloin lunastan? Kesällä vaiko ensi viikonloppuna? Jiihhaa!Paapa kirjoitti:No, tämä ei ollut tietokilpatopicci, mutta olkoot, olette voittaneet ilmaisen kahvikuppposen paikallisesa torikahviossa.mylman kirjoitti:Paapa kirjoitti:Meikäläiset retkellä. En tiedä näkyykö muille?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Täytyy sopia sitten vaikka yksityisviestissä, kesä on parempi. Tänään oli jo aika kylmää.mylman kirjoitti:
Milloin lunastan? Kesällä vaiko ensi viikonloppuna? Jiihhaa!
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Kiitti, tossa sammalkuvassa onkin näköjään linnunpaska kivessä, huomasin vasta itse tuon.Pikkuroope kirjoitti:Tuo viimeisin on jo melko asiallinen
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Itse pidin juuri tuosta sammalkuvasta ja kakka tekee siitä vain kiinnostavamman (kerran näinkin päin).Rooivalk kirjoitti:Kiitti, tossa sammalkuvassa onkin näköjään kakka kivessä, huomasin vasta itse tuon.Pikkuroope kirjoitti:Tuo viimeisin on jo melko asiallinen![]()
Lähinnä värien takia valkkasin nämä esiteltäväksi, jokaisessa on jotenkin niin mukavan kirkkaat värit, ehkä tuota Arboretumia lukuunottamatta.
Viesti Kirjoittaja Riina »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Kyllä mä ainaki tossa ekassa kuvassa kiinnitin huomioni johonkin muuhun ensin..Riina kirjoitti:Meidän kameraan ei ole muita kuvauksen aiheita löytynyt tänä vuonna kuin tämä pikkuneiti
Viesti Kirjoittaja amanita »
Söpöläinen neitokainen!! Onnea vielä Riina, koeta taas hissuksiin päästä palaamaan foorumille, joskin tommonen "pakkaus" poistanee aika tarkkaan kalenterista vapaa-ajat?Riina kirjoitti:Meidän kameraan ei ole muita kuvauksen aiheita löytynyt tänä vuonna kuin tämä pikkuneiti
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Pasteur kirjoitti:Turisti kuvaa vkloppu reissusta - kuten toisessa ketjussa luvattu. Setuppina 17-40 L ja F 8 - mutta kuten suurimmassa osassa kuvia tuli huomattua, niin ei ne välineet vielä kuvaajaa tee...![]()
Latvian keskuspankki parista suunnasta:
Sanopa se niille.mylman kirjoitti:Mikäs se tuollainen lippu on? Eikös latviassa ole hiukka differenttiaalinen lippu?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Oletko ihan varma, että tuo on keskuspankki? Vuosi sitten kesällä se oli vielä Teknillisen korkeakoulun rakennus. Muinoin Stalin teetti sen kolhoosien/sovhoosien työntekijöille lomanviettopaikaksi ja asuntolaksi. Ja tietysti merkiksi kommunismin suuruudesta. Piipahdin siellä tornissa, ja olen piipahtanut siinä korkeammassakin tornissa, joka näkyy horisontissa.Pasteur kirjoitti:Turisti kuvaa vkloppu reissusta - kuten toisessa ketjussa luvattu. Setuppina 17-40 L ja F 8 - mutta kuten suurimmassa osassa kuvia tuli huomattua, niin ei ne välineet vielä kuvaajaa tee...![]()
Latvian keskuspankki parista suunnasta:
En ole.Maza kirjoitti:Oletko ihan varma, että tuo on keskuspankki? Vuosi sitten kesällä se oli vielä Teknillisen korkeakoulun rakennus. Muinoin Stalin teetti sen kolhoosien/sovhoosien työntekijöille lomanviettopaikaksi ja asuntolaksi. Ja tietysti merkiksi kommunismin suuruudesta. Piipahdin siellä tornissa, ja olen piipahtanut siinä korkeammassakin tornissa, joka näkyy horisontissa.
Viesti Kirjoittaja iToni »
Viesti Kirjoittaja iToni »
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Onnea teille ja Eifel on kyllä aika romanttinen paikka.. minä kosin aikoinani tuossa Sacre-Coeurin rappusilla öisen Pariisin ylläiToni kirjoitti:Uljas Sacre-Coeur vasten tummuvaa yötä. Varjot kiipeilevät seinille ja basilika irtoaa taustastaan kuin leijumaan ylitse kaiken maanpäällisen. Montmartren kukkula on Pariisin korkein kohta, jolta avautuu näkymä koko kaupungin yli.
*kuva*
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Taitavat olla harvinaisia Stealth-malleja, kun eivät näy.Anghorn kirjoitti:Heinolan Lusissa on koko tämän viikon kestävä ilmavoimien lentoharjoitus. Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Eilen oli paikalla neljä Hornetia, joista tässä pari:
Pistäs tosiaan kuvaa.Anghorn kirjoitti:Heinolan Lusissa on koko tämän viikon kestävä ilmavoimien lentoharjoitus.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eittämättä noin, Stealthejahan ei saada tutkalla näkyviin, näitä ei millään.Mikael K. kirjoitti:Taitavat olla harvinaisia Stealth-malleja, kun eivät näy.Anghorn kirjoitti:Heinolan Lusissa on koko tämän viikon kestävä ilmavoimien lentoharjoitus. Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Eilen oli paikalla neljä Hornetia, joista tässä pari:
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »