Tälläinen ongelma vaivannut työpaikalla jo pidempään.
Netissä selaaminen on toisinaan vaivalloista koska useimmat linkit eivät aukene ensiklikkauksella.
Jos klikkaan linkkiä avaamaan uuden välilehden, linkki toimii heti, mutta jos yritän mennä linkistä suoraan, se ei toimi ennenkö olen painanut refresh nappia ko sivuilla.
Sama ongelma on myös sähköpostiin yms loggautumisessa. Sivut eivät aukene ennen refresh komentoa.
Onko kellään verkkovelholla ratkaisua tähän ku alkaa jo hieman turhautumaan tähän...
Koneena macbook pro (penryn). Ongelma ei ole selainriippuvainen koska käyttäytyy samalla tavalla sekä firefoxilla ja safarilla.
Olen ainoa joka käyttää maccia työpaikallamme eikä windows koneissa esiinny samaa ongelmaa.
Nettiongelma
Keskustelua tietoturvasta ja varmuuskopioinnista Mac-, iPhone- ja iPad -käyttäjien näkökulmasta
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: Nettiongelma
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Varmaan muut käyttää samalla esiasennettuja firman koneita. Vaikuttaa taas joltain proxy jutulta. Tsekkaa PC koneiden proxy asetukset.antihero kirjoitti:Tälläinen ongelma vaivannut työpaikalla jo pidempään.
Netissä selaaminen on toisinaan vaivalloista koska useimmat linkit eivät aukene ensiklikkauksella.
Jos klikkaan linkkiä avaamaan uuden välilehden, linkki toimii heti, mutta jos yritän mennä linkistä suoraan, se ei toimi ennenkö olen painanut refresh nappia ko sivuilla.
Sama ongelma on myös sähköpostiin yms loggautumisessa. Sivut eivät aukene ennen refresh komentoa.
Onko kellään verkkovelholla ratkaisua tähän ku alkaa jo hieman turhautumaan tähän...
Koneena macbook pro (penryn). Ongelma ei ole selainriippuvainen koska käyttäytyy samalla tavalla sekä firefoxilla ja safarilla.
Olen ainoa joka käyttää maccia työpaikallamme eikä windows koneissa esiinny samaa ongelmaa.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka