Pikaisen kokeilujen jälkeen kaikki toimii.
nim.merk. "Se nyt on vaan tyhmää maksaa soneralle"
Viesti Kirjoittaja snik »
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Viesti Kirjoittaja gimbo_ »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Miten ei toimi ?Salmister kirjoitti:Harmi, ettei toimi 3g verkossa puhuminen.
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Viesti Kirjoittaja inkogn »
en saa toimimaan.inkogn kirjoitti:Koklasin naittaa ton saunalahden nettipuhelimen kanssa. Hyvin toimii.Eipä tartte maksaa enää ulkomaanpuheluita jos sattuu wlanin kuuluvuusalueelle matkoilla.
edit: katsos, messengerinkin voice toimii \o/
Kyl se pitäs olla se käyttäjänimi se puhelinnumero, ei se käyttäjänimi jossan on kirjaimia.Salmister kirjoitti:en saa toimimaan.inkogn kirjoitti:Koklasin naittaa ton saunalahden nettipuhelimen kanssa. Hyvin toimii.Eipä tartte maksaa enää ulkomaanpuheluita jos sattuu wlanin kuuluvuusalueelle matkoilla.
Laitoin käyttäjänimeksi oman nettipuhelin numeron ja salasanan, mutta sanoo, että salasana ei täsmää.
Onko käyttäjänimi puhelinnumero?
Edit. Valitaanko sip palveluvalikosta "other", vai joku muu?
inkogn kirjoitti:Kyl se pitäs olla se käyttäjänimi se puhelinnumero, ei se käyttäjänimi jossan on kirjaimia. proxyna voip.saunalahti.fiSalmister kirjoitti:en saa toimimaan.inkogn kirjoitti:Koklasin naittaa ton saunalahden nettipuhelimen kanssa. Hyvin toimii.Eipä tartte maksaa enää ulkomaanpuheluita jos sattuu wlanin kuuluvuusalueelle matkoilla.
Laitoin käyttäjänimeksi oman nettipuhelin numeron ja salasanan, mutta sanoo, että salasana ei täsmää.
Onko käyttäjänimi puhelinnumero?
Edit. Valitaanko sip palveluvalikosta "other", vai joku muu?
Mulla se antoi tota kun yritin kirjautua sil käyttäjänimellä minkä sain sieltä. Toimasi kun poistin siit sen kirjaimen mikä siin oli..Salmister kirjoitti: Outoa.
Koneella x-litellä nettipuhelin pyörii hyvin, mutta tolla väittää ettei salasana tai tunnus täsmää?
Jos jollain on ideoita, miten ton saisi toimimaan, niin otetaan vastaan
Ei mulla ole numerossa mitään kirjaimia?inkogn kirjoitti:Mulla se antoi tota kun yritin kirjautua sil käyttäjänimellä minkä sain sieltä. Toimasi kun poistin siit sen kirjaimen mikä siin oli..Salmister kirjoitti: Outoa.
Koneella x-litellä nettipuhelin pyörii hyvin, mutta tolla väittää ettei salasana tai tunnus täsmää?
Jos jollain on ideoita, miten ton saisi toimimaan, niin otetaan vastaan
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
inkogn kirjoitti:Tossa on jotain mätää. Koitin vaihtaa voipin salasanaa oma.saunalahti palvelussa ja nyt en pääse enää millään. Liekö jokin viive ennenkuin toimii.
Mä kokeilin tota sanasanaa tol saunalahden omalla ohjelmalla.. Ei kelpaa. Vois soitella asiakaspalveluun aamulla, nyt nuq.Salmister kirjoitti:inkogn kirjoitti:Tossa on jotain mätää. Koitin vaihtaa voipin salasanaa oma.saunalahti palvelussa ja nyt en pääse enää millään. Liekö jokin viive ennenkuin toimii.
Itse vaihdoin kanssa salasanaa.
x-litessä toimi uusi salasana heti.
Viesti Kirjoittaja IsoTT »
Tosta oli muutkin valittanut fringin sivuilla. Osui silmään, kun etsin apuja SIP puhelimen asennukseen.IsoTT kirjoitti:Itse en pystynyt rekisteröitymään nimi.nimi@palvelin.com tyylisellä sähköpostiosoitteella ollenkaan vaan tartti nimi@palvelin.com mallisen. Enpä tiedä miksi.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”