iPhone tuli täyteen, rajoitus 144 softaa
-
iPhone tuli täyteen, rajoitus 144 softaa
Viesti Kirjoittaja harri »
Eli kun tulee 9 "sivullista" (á 16 softaa) täyteen, eli 144 softaa, iPhone ei huoli enempää softia.
Voiko tätä mitenkään kiertää?
Siis muuten kuin heittämällä vanhoja veks :-)
-Harri
-
Re: Iphone tuli täyteen, rajoitus 144 softaa
Viesti Kirjoittaja niko_n »
Steven Keynotessa..harri kirjoitti:Onko tästä ollut täällä aiemmin puhetta?
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Itse poistelen aina niitä, joita en oikeasti tunnu tarvitsevan ja nytkin ohjelmia on kolme sivullista. Ladannut ja testannut ehkä noin 2-3 kertaisen määrän.
-
Viesti Kirjoittaja noodle »
-
Re: iPhone tuli täyteen, rajoitus 144 softaa
Viesti Kirjoittaja Netsk »
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
En ole huomannut hidastumista.noodle kirjoitti:Ihan muuten mielenkiinnosta, ootko huomannu että puhelin olis hidastunu ku sulla on noin paljon appeja? En kyllä oikeesti usko, että kukaan "tarvitsee" noin paljon, sulla on varmaan esim. jokikinen ilmainen peli siellä...
Tarvitsee ja tarvitsee... Jos filosofiseksi heittäydytään, niin eihän ihminen tarvitse koko kännykkää välttämättä edes ollenkaan. Mutta jos nyt sellaisen on hommannut kalliilla, niin olisihan se suotavaa että ilman kommervenkkejä sitä voisi käyttää haluamallaan tavalla ja haluamassaan laajuudessa. Toivottavasti tuohon tulee korjaus jatkossa.
Ja ei ole pelejä kuin muutama.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Sori että otin irrallisen lauseen vastauksestasi, mutta en voinut vastustaa kiusausta.harri kirjoitti:Mutta jos nyt sellaisen on hommannut kalliilla, niin olisihan se suotavaa että ilman kommervenkkejä sitä voisi käyttää haluamallaan tavalla ja haluamassaan laajuudessa. -Harri
Oletko joskus onnistunut hankkimaan tietoteknisen vermeen esim. tietokoneen joka on vastannut toiminnaltaan yllämainittua haluasi ja tarvetta?
-
Joo, kyllä mä Macieni suhteen tähän asti olen ollut ihan tyytyväinen ja olen aina saanut niihin asennettua haluamani määrän softia (kovalevytilaa saa aina lisää), mutta nyt näköjään Apple ei iPhonen suhteen täytä näitä toiveitani, josta sille siitä pitkä miinus.Molto bene kirjoitti:Oletko joskus onnistunut hankkimaan tietoteknisen vermeen esim. tietokoneen joka on vastannut toiminnaltaan yllämainittua haluasi ja tarvetta?
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
harri kirjoitti:Joo, kyllä mä Macieni suhteen tähän asti olen ollut ihan tyytyväinen ja olen aina saanut niihin asennettua haluamani määrän softia (kovalevytilaa saa aina lisää), mutta nyt näköjään Apple ei iPhonen suhteen täytä näitä toiveitani, josta sille siitä pitkä miinus.Molto bene kirjoitti:Oletko joskus onnistunut hankkimaan tietoteknisen vermeen esim. tietokoneen joka on vastannut toiminnaltaan yllämainittua haluasi ja tarvetta?
-Harri
Koitappa laittaa sitten poofilla niitä toisia kuvakkeita piiloon ja jos saisit siihen enemmän kamaa silleen. Eihän niitten tarvitse olla esillä kaikkien! Ihanaa tilan säästöä!
-
Poofilla?mylman kirjoitti:Koitappa laittaa sitten poofilla niitä toisia kuvakkeita piiloon
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Eli vaatii Iluurin jailbreakkaamisen ja sitten vasta pystyy softan asentamaan. Ei ainakaan löydy AppStoresta?
Täsä KVG tulosta http://thebigboss.org/moreinfo/poof.php
-
Kyllä ko. mahdollisuus pitäisi olla ihan normaali-iPhonessakin ilman mitään kikkailuja.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja elem3nt »

-
Mutta sitten en ymmärrä alkuunkaan että mistä tässä nyt nillitetään. Eihän munkaan mokkamasteriin mahdu kun 12 kuppia vettä. sekin varmaan jossain jlukistus tilanteessa kerrottiin. Mää haluisin tosin että siihen menee ääretön määrä kupillisia että ei tarvitsis ikinä keittää uudestaan.harri kirjoitti:En kyllä jailbrakeaus-showhun lähde tuon takia.
Kyllä ko. mahdollisuus pitäisi olla ihan normaali-iPhonessakin ilman mitään kikkailuja.
-Harri
-
Jos laitteessa on kovalevytilaa 16 gigaa ja sitten typerästi softalla estetään käyttämästä sitä kaikkea, niin onhan se omituista. Pitäsi se nyt sinunkin myöntää, vaikka kuinka kritiikitön fani olisitkin.
Voisin sitten heittää tähän toisen vertauksen. Ostan kalliin 8-paikkaisen tila-auton, josta vain etuovet aukeavat ja sinne mahtuu max 3 henkeä. Kliffaa? :-)
Ja niille jotka luulevat tietävänsä paremmin kuin minä itse kuinka montaa ohjelmaa TODELLA tarvitsen: kyse ei ole siitä, vaan periaatteesta.
-Harri
-
niinpä. Periaatteet on hyviä. no hard feelings. en vaan jaksa ruveta kiistaan osapuoleksi. siihen ei mahdu ja sitten siihen ei mahdu. Onneksi mää on tarvitse 144 softaa enkä sen enempää.harri kirjoitti: Ja niille jotka luulevat tietävänsä paremmin kuin minä itse kuinka montaa ohjelmaa TODELLA tarvitsen: kyse ei ole siitä, vaan periaatteesta.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Siis et ole ostanut mitään 8-paikkaista tila-autoa, vaan ko. autosta sen "pakettiautoversion". Pitäähän muullekkin kamalle olle tilaa. Mitä tykkäisit, jos voisit täyttää sen iPhonen ohjelmilla, ja sitten et enää voisi käyttää niitä, kun tilaa ei ole. Niin se on noissa tila-autoissakin - 8 ihmistä tai 3-5 ihmistä ja matkatavarat.harri kirjoitti:Voisin sitten heittää tähän toisen vertauksen. Ostan kalliin 8-paikkaisen tila-auton, josta vain etuovet aukeavat ja sinne mahtuu max 3 henkeä. Kliffaa? :-)
Joo musta tuo ontuu vielä enemmän kun mun moccamasteri.Kamu kirjoitti:Siis et ole ostanut mitään 8-paikkaista tila-autoa, vaan ko. autosta sen "pakettiautoversion". Pitäähän muullekkin kamalle olle tilaa. Mitä tykkäisit, jos voisit täyttää sen iPhonen ohjelmilla, ja sitten et enää voisi käyttää niitä, kun tilaa ei ole. Niin se on noissa tila-autoissakin - 8 ihmistä tai 3-5 ihmistä ja matkatavarat.harri kirjoitti:Voisin sitten heittää tähän toisen vertauksen. Ostan kalliin 8-paikkaisen tila-auton, josta vain etuovet aukeavat ja sinne mahtuu max 3 henkeä. Kliffaa? :-)
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja punppis »
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja acu90 »
Minusta taas tuo pakettiautovertaus sopii täydellisesti mielipidettäni tämän enempää perustelematta, koska mielestäni se on tuossa ylempänä tarpeeksi hyvin perusteltumylman kirjoitti:Joo musta tuo ontuu vielä enemmän kun mun moccamasteri.Kamu kirjoitti:Siis et ole ostanut mitään 8-paikkaista tila-autoa, vaan ko. autosta sen "pakettiautoversion". Pitäähän muullekkin kamalle olle tilaa. Mitä tykkäisit, jos voisit täyttää sen iPhonen ohjelmilla, ja sitten et enää voisi käyttää niitä, kun tilaa ei ole. Niin se on noissa tila-autoissakin - 8 ihmistä tai 3-5 ihmistä ja matkatavarat.harri kirjoitti:Voisin sitten heittää tähän toisen vertauksen. Ostan kalliin 8-paikkaisen tila-auton, josta vain etuovet aukeavat ja sinne mahtuu max 3 henkeä. Kliffaa? :-)
-
Perustelit kuitenkin.acu90 kirjoitti:Joo musta tuo ontuu vielä enemmän kun mun moccamasteri.Kamu kirjoitti:Siis et ole ostanut mitään 8-paikkaista tila-autoa, vaan ko. autosta sen "pakettiautoversion". Pitäähän muullekkin kamalle olle tilaa. Mitä tykkäisit, jos voisit täyttää sen iPhonen ohjelmilla, ja sitten et enää voisi käyttää niitä, kun tilaa ei ole. Niin se on noissa tila-autoissakin - 8 ihmistä tai 3-5 ihmistä ja matkatavarat.harri kirjoitti:Voisin sitten heittää tähän toisen vertauksen. Ostan kalliin 8-paikkaisen tila-auton, josta vain etuovet aukeavat ja sinne mahtuu max 3 henkeä. Kliffaa? :-)
Minusta taas tuo pakettiautovertaus sopii täydellisesti mielipidettäni tämän enempää perustelematta, koska mielestäni se on tuossa ylempänä tarpeeksi hyvin perusteltu

-
Viesti Kirjoittaja acu90 »
Minun myösmylman kirjoitti:Perustelit kuitenkin.ja minun kommenttini kohdistui tuohon kamun eikä tuohon alkuperäiseen.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka