Noniin, hyvin onnistui systeemin takinkäännös david lanhamin ikoneilla!
Viesti Kirjoittaja hulger »
Viesti Kirjoittaja skip »
mulla on noin 3kk vanha macbook, joka on ensimmäinen mäkkini ja uutena ostettua apple storesta ja spaceja vaihdetaan ctrl + nuoli yhdistelmällä ja spotlight toimii cmd + space yhdistelmällä, enkä ole ainakaan mielestäni koskenut yhteenkään asetukseen, joka näitä muuttaisi.malhotra kirjoitti:Leopardissa on tosiaan oletuksena tuo ctrl+space, päälle asennettu, tai arkisoi & asenna metodilla vedelty leopardi taas muistelee tuon cmd+space yhdistelmän tiikeriajoilta.
Viesti Kirjoittaja banger »
Viesti Kirjoittaja miicah »
Viesti Kirjoittaja nandu »
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Tuolta sitä ainakin pääsee katselemaan…nandu kirjoitti:Mistäs tuon taustakuvan löytää?
Viesti Kirjoittaja mylman »
Grazie Bella linkityksestä. Multa saa oikean version. Tuo on pieni ku sika pienenä. Mutta katella voi sieltä.p-veli kirjoitti:Tuolta sitä ainakin pääsee katselemaan…nandu kirjoitti:Mistäs tuon taustakuvan löytää?
Viesti Kirjoittaja cosu »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja cosu »
Hmm. Melko vaikea varmaan päätellä varmaan tuosta minun foorumille liitymis pvm:stä... Mutta ihan oikein arvasitPikkuroope kirjoitti: You're a new one with a mac?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
En itseasiassa kyllä siitä päivämäärästä arvannut, vaan työpöytäsi yläpalkista..cosu kirjoitti:Hmm. Melko vaikea varmaan päätellä varmaan tuosta minun foorumille liitymis pvm:stä... Mutta ihan oikein arvasitPikkuroope kirjoitti: You're a new one with a mac?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Mulla on lippu palkissa, kun sen kautta saa kätevästi valittua Näytä näppäimistö.Pikkuroope kirjoitti:En itseasiassa kyllä siitä päivämäärästä arvannut, vaan työpöytäsi yläpalkista..cosu kirjoitti:Hmm. Melko vaikea varmaan päätellä varmaan tuosta minun foorumille liitymis pvm:stä... Mutta ihan oikein arvasitPikkuroope kirjoitti: You're a new one with a mac?Suomen lippua ei kovin monilla näy.
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Ihan uus juttu mulle, vaan mihin ihmeeseen tuota ominaisuutta voi tarvita? Kuinka uusi asia on kyseessä (siis tuo suomenlippu)? Minullakin se tuolla on ja kone on useita vuosia vanha...p-veli kirjoitti:Mulla on lippu palkissa, kun sen kautta saa kätevästi valittua Näytä näppäimistö.
Viesti Kirjoittaja Ri-B »
Ite käytän ainakin erikoismerkkeihin tuota, kun saa sen merkkipaletin esiin. Saa kaikki tanskalaiset ö:t ja muut erittäin vaivattomasti. En kuitenkaan muista koskaan näppäinyhdistelmiä noille merkeille...Lillan kirjoitti:Ihan uus juttu mulle, vaan mihin ihmeeseen tuota ominaisuutta voi tarvita? Kuinka uusi asia on kyseessä (siis tuo suomenlippu)? Minullakin se tuolla on ja kone on useita vuosia vanha...p-veli kirjoitti:Mulla on lippu palkissa, kun sen kautta saa kätevästi valittua Näytä näppäimistö.
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja weeti »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
-> todella tyylikäs!Crash test dummy kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Nyt on niin tyylikäs taustakuva että saako sitä jostain?Crash test dummy kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Irc-urleista tuon bongasin ja linkki johdatti tänne --> http://apina.nwpshost.com/9893.jpgJuh0` kirjoitti:Nyt on niin tyylikäs taustakuva että saako sitä jostain?Crash test dummy kirjoitti:[img]kuva[/img]
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
KiitosCrash test dummy kirjoitti:Irc-urleista tuon bongasin ja linkki johdatti tänne --> http://apina.nwpshost.com/9893.jpgJuh0` kirjoitti:Nyt on niin tyylikäs taustakuva että saako sitä jostain?Crash test dummy kirjoitti:[img]kuva[/img]
Viesti Kirjoittaja amarhi »
Viesti Kirjoittaja woodyho »
Höh, miksei kukaan ole kertonut mulle, että se on varma merkki aloittelijastaPikkuroope kirjoitti:En itseasiassa kyllä siitä päivämäärästä arvannut, vaan työpöytäsi yläpalkista..cosu kirjoitti:Hmm. Melko vaikea varmaan päätellä varmaan tuosta minun foorumille liitymis pvm:stä... Mutta ihan oikein arvasitPikkuroope kirjoitti: You're a new one with a mac?Suomen lippua ei kovin monilla näy.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”