Olen tallahetkella englannissa... Hotellini aulassa on langaton verkko johon sain tunnusluvun ja laite nayttaisi yhdistavan kyseiseen verkkoon (tulee nakymaan langattoman "tolpat"), mutta jostain syysta en silti paase maileihin enka safariin. Vieressa kaverit raplaa lapparilla netissa... joten vika on iphonessa (todennakoisesti kayttajassa) Onko joku asetus mulla vaarin? Suomessa toimii ihan normaalisti langattomassa.
Kun luuriini saapuu tekstivieti näkyy viesti saman tien näytössä. Saako tätä typerää ominaisuutta jostain pois päältä? On nimittäin ärsyttävää että jos vaikka joku kaveri räplää iLuuriani ja samaan aikaan saapuu tekstiviesti niin viesti lävähtää suoraan kaverin silmille ja se ei mielestäni ole mukavaa.
acidjazz76 kirjoitti:Olen tallahetkella englannissa... Hotellini aulassa on langaton verkko johon sain tunnusluvun ja laite nayttaisi yhdistavan kyseiseen verkkoon (tulee nakymaan langattoman "tolpat"), mutta jostain syysta en silti paase maileihin enka safariin. Vieressa kaverit raplaa lapparilla netissa... joten vika on iphonessa (todennakoisesti kayttajassa) Onko joku asetus mulla vaarin? Suomessa toimii ihan normaalisti langattomassa.
Voisiko olla, että kys. tunnusluku syötetään sivulle, joka aukeaa Safariin kun yrittää mennä mille tahansa nettisivulle?
flntm kirjoitti:Kun luuriini saapuu tekstivieti näkyy viesti saman tien näytössä. Saako tätä typerää ominaisuutta jostain pois päältä? On nimittäin ärsyttävää että jos vaikka joku kaveri räplää iLuuriani ja samaan aikaan saapuu tekstiviesti niin viesti lävähtää suoraan kaverin silmille ja se ei mielestäni ole mukavaa.
kileer kirjoitti:Onkos iphonessa profiileita ollenkaan ? Siis kuten äänetön, piippaus jne ?
Ja toinen vielä ehkä tyhmempi kysymys, että onhan siinä värinähälytys ?
Iphone on hankintalistalla, mutta pitää vielä hieman varmistella.
On, siinä on ihan kytkin sivussa äänetön-tilalle, mutta ei kai muita profiileja.. Mutta ei niitä tarviikaa ku äänettömän. Ja on värinä.
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
haatanen kirjoitti:Noh, mä jo luulin, ettei mulla ole enää tyhmiä kysymyksiä pitkän käytön jälkeen. Yksi tuli kuitenkin esiin: ostin nyt vasta iPhonella Storesta pari biisiä ja ajattelin, että ne synkkautuvat kyllä, vaikka asetuksissani on "hallinnoi musiikkia käsin". Noh, biisien hallinnointi ei drag'n'droppaamalla onnistunut, joten yritin synkronoida vain ostetut. Silloin asetukset ilmoittavat, että synkronointi korvaa iPhonen sisällön iTunesin sisällöllä, mitä en todellakaan tahdo. En kuitenkaan löytänyt kiertotietä. Sen täytyy olla jotakin simppeliä, mutta en keksi.
haatanen kirjoitti:Noh, mä jo luulin, ettei mulla ole enää tyhmiä kysymyksiä pitkän käytön jälkeen. Yksi tuli kuitenkin esiin: ostin nyt vasta iPhonella Storesta pari biisiä ja ajattelin, että ne synkkautuvat kyllä, vaikka asetuksissani on "hallinnoi musiikkia käsin". Noh, biisien hallinnointi ei drag'n'droppaamalla onnistunut, joten yritin synkronoida vain ostetut. Silloin asetukset ilmoittavat, että synkronointi korvaa iPhonen sisällön iTunesin sisällöllä, mitä en todellakaan tahdo. En kuitenkaan löytänyt kiertotietä. Sen täytyy olla jotakin simppeliä, mutta en keksi.
iTunes-valikko -> Siirrä ostokset iPodista.
No joo, flunssa ei tule yksin. Kiitos!
MacBook Pro 2,53 Ghz 15,4" Intel Core i5, Yosemite Public Beta 4,
iPhone 5 32 GB, Time Capsule 2T, Apple TV 3rd gen.
Pakon edessä heitettävä tosi tyhmä kysymys tai kaksi kun tarvitsen varmistuksen. Eli samalla koneella ja itunesilla pystyy varmaan synkkaa 2 puhelinta?
Luin että jollekkin oli tullu datasiirtomaksua soneralta vaikka ei periaatteessa ollut käyttänyt nettiä jne eli mitä pitää huomioida kun tänään synkkaan luurin ettei tulisi turhia kustannuksia ennen kuin telefinland liittymä aukeaa?
"Paras" tapa on kirjoittaa sinne asetukset-yleiset-verkko-matkapuhelindataverkko-apn vaikkapa "zxgfhtasdfhg", niin ei kuule satavarmasti tule niin mitään data-siirtoja.
Pasteur kirjoitti:"Paras" tapa on kirjoittaa sinne asetukset-yleiset-verkko-matkapuhelindataverkko-apn vaikkapa "zxgfhtasdfhg", niin ei kuule satavarmasti tule niin mitään data-siirtoja.
Ihan satavarma en ole, mutta kaiken järjen mukaan pitäisi onnistua. Nimeät vain puhelimet eri nimisiksi.
Ja jos puhelimet on eri henkilöiden käytössä, niin kannattanee harkita myös sitä, että tekee sille tietokoneelle kaksi eri käyttäjätiliä ja synkkaa sitten aina omilla tunnuksilla ne puhelimet.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Minulla olisi kysymys tuosta palringo messenger ohjelmasta että mitenkä se oikeen toimii kun asensin ohjelman ja kirjauduin msn tililläni mutta ketään ystäviä en kyllä listasta saa irti?? Osaako joku auttaa
flntm kirjoitti:Kun luuriini saapuu tekstivieti näkyy viesti saman tien näytössä. Saako tätä typerää ominaisuutta jostain pois päältä? On nimittäin ärsyttävää että jos vaikka joku kaveri räplää iLuuriani ja samaan aikaan saapuu tekstiviesti niin viesti lävähtää suoraan kaverin silmille ja se ei mielestäni ole mukavaa.
Zargo kirjoitti:Minulla olisi kysymys tuosta palringo messenger ohjelmasta että mitenkä se oikeen toimii kun asensin ohjelman ja kirjauduin msn tililläni mutta ketään ystäviä en kyllä listasta saa irti?? Osaako joku auttaa
Rekisteröidyit siis käyttämään Palringoa ja sen jälkeen kirjauduit onnistuneesti MSN-tilillä?
Zargo kirjoitti:Minulla olisi kysymys tuosta palringo messenger ohjelmasta että mitenkä se oikeen toimii kun asensin ohjelman ja kirjauduin msn tililläni mutta ketään ystäviä en kyllä listasta saa irti?? Osaako joku auttaa
Rekisteröidyit siis käyttämään Palringoa ja sen jälkeen kirjauduit onnistuneesti MSN-tilillä?
joo jonkun tilin taisin tehdä, tein samoilla tiedoilla kun msn tilinki, nyt kun kirjaudun palringoon "online contacts" kohdassa vain "palringo support" ja "Samantha"
joo jonkun tilin taisin tehdä, tein samoilla tiedoilla kun msn tilinki, nyt kun kirjaudun palringoon "online contacts" kohdassa vain "palringo support" ja "Samantha"
Eli Palringo account siis. Sitten valitset ylhäältä sen P:n (sen vieressä niitä hahmoja) ja sitten siihen ilmestyy IM Services, joista painat sitä MSN. Tai oikeastaan sen vieressä olevaa tilaa " invisible " tai vastaava. Painat vain Online.
Edit. Niin ja tämän jälkeen sitä hahmoa sieltä P:n vierestä yläpalkista. Sitten ilmestyvät kontaktit.
Voinko suoraan valita telefinlandilta että vaihdan soneran liittymän telefinlandiin?
Soneralta saatu numero olisi mukavan helppo enkä jaksaisi odottaa uutta korttia telefinlandilta.
Yritin selvittää asiaa sonerapisteessä mutta myyjä ei osannut sanoa mitään sekä telefinlandin asiakaspalvelusta, jossa ei myöskään oltu varmoja asiasta
Nyt tää luurin maili on yhtäkkiä alkanu lataamaan myös gmailin spammikansion viestit. Ei tehny tota mun mielestä aikasemmin. Saakohan sen jotenkin pois päältä? Asetuksista en ole löytänyt. Eka viesti luurilla:)
en kyllä vieläkään saa näkymään mun omia kontakteja IM Services kohdassa lukee msn osoitteeni ja alla palringo ja online siinä oikeella mutta silti kun P:n vierestä painaa niin ei kyllä tule kontakteja näkyviin
Masse85 kirjoitti:Noniin nyt on uusi iphone hankittu .
Voinko suoraan valita telefinlandilta että vaihdan soneran liittymän telefinlandiin?
Soneralta saatu numero olisi mukavan helppo enkä jaksaisi odottaa uutta korttia telefinlandilta.
Yritin selvittää asiaa sonerapisteessä mutta myyjä ei osannut sanoa mitään sekä telefinlandin asiakaspalvelusta, jossa ei myöskään oltu varmoja asiasta
En usko että onnistuu.
Jos haluamasi numero on soneran liittymässä, jonka avasit iphonen oston yhteydessä? Tällöin et saa numeroa muutettua mihinkään, ennen kuin kytkysopimus loppuu.
Jos soneran liittymä (jossa ihana numero on) on avattu aikaisemmin ja siinä ei ole määräaikaista sopimusta, niin silloin varmasti onnistuu.
Mikset pidä aikaisempaa numeroasi? Sen saat siirrettyä Telefinlandille(jos ei siis ole määräaikainen)
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
En pääse entisestä sopimuksesta irti ku vasta tammikuussa ja ei millään jaksanu sinne asti odottaa uutta puhelinta ja toisaalta oli pakko hankkia uusi kun nokia luuri päätti seota täysin