Aamulehti on näköjään siirtynyt samaan käytäntöön myös uutiskuvien osalta:
Aamulehti - Poliisin tunnelmat ovat matalalla Kauhajoella
Olisikohan tuolle kuvalle ollut syytä tehdä jotain?

Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Miksi ihmeessä? Tahatonta komiikkaa. Jos tuo on ollut paras otos koko tilaisuudesta niin mitenköhän kuvaajan ammattitaidon laita lienee...Toivonen kirjoitti:Olen kyllä huomannut ettei uutisten oikenkirjoitusta nykyään enää tarkisteta.
Viesti Kirjoittaja mylman »
Ihmettelen että onkohan joku vielä maksanutkin sille jotain siitä?tsip kirjoitti:Miksi ihmeessä? Tahatonta komiikkaa. Jos tuo on ollut paras otos koko tilaisuudesta niin mitenköhän kuvaajan ammattitaidon laita lienee...Toivonen kirjoitti:Olen kyllä huomannut ettei uutisten oikenkirjoitusta nykyään enää tarkisteta.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Mulla oli kerran netti kolme päivää alhaalla. Soittelin tekniseen tukeen, josta vakuuteltiin että mitään ongelmaa ei heidän päässään ole. Intin tietysti vastaan, kunnes lopulta huomasin että olin imuroidessani vahingossa painanut motikassa olevaa "Internet On / Off" -nappia.Aperture kirjoitti:Reilun vuorokauden netti alhaalla ja monen monituista soittoa operaattorille. Meni turhan pitkään ennenkuin uskoivat että ongelma on "heidän puolellaan" - yrittivät vain vängätä että puhelimen yli konffattaisiin oma systeemini kuntoon. Pääsin nettiin siis 2 minuuttia sitten... toivottavasti pysyy nyt näin...
Viesti Kirjoittaja Macco »
No mutta, kuvahan vain alleviivaa uutisen sanomaa: poliisin tunnelmat ovat matalalla. Tosin kuvan oikean laidan rajaus on vähän pielessä.Toivonen kirjoitti:Olen kyllä huomannut ettei uutisten oikenkirjoitusta nykyään enää tarkisteta.
Viesti Kirjoittaja jacce »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Reps! On siinä varmasti olleet "artistien" naamat norsunv....lla.Pasteur kirjoitti:Suomessahan oli se yks jakso, missä manga-teini halus muutoksen ja sit oli ihan et "hyi yök, mä en kestä, haluun vanhan takasin!".
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Kiintoistaa, varmaan kumma näky kun kuski juoksee perässäMachist kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/helsinki/200810 ... 6_hi.shtml
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Onko kaikissa, ootko laskenu?Mikael K. kirjoitti:Olen ihmetellyt kohtalaisen pitkän ajan sitä miksi paahtoleipäpaketeissa tms. on leipiä pariton määrä? Leivänpaahtimethan suosivat parillisella jaollisia määriä!
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Niin suurin osa, mutta ei kaikki. Meilläkin on himassa Phillipsin malli, mikä on pitkä yksireikäinen kolmen siivun malli.Mikael K. kirjoitti:... Leivänpaahtimethan suosivat parillisella jaollisia määriä!
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Naiset on kans. Yhdessä nämä taitaa kattaa jo 100% väestöstä. Jos hermafrodiitit lasketaan mukaan, niin vähän päällekin.Lillan kirjoitti:Miten miehet VOI olla niin vaikeita ja monimutkaisia? Ei käsitä, ei jummarra.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Ite oot monimutkanenLillan kirjoitti:Miten miehet VOI olla niin vaikeita ja monimutkaisia? Ei käsitä, ei jummarra.
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Mietin juuri muuten ihan samaa. Ei mahdu kaaliinmmmvuori kirjoitti:No sitä tässä vaan ihmettelen että semmnenkin tyyppi kuin Albert Speer eli vapaana ihmisten joukossa "kuin kuka tahansa meistä" vielä 20 vuotta vankilasta vapautumisensa jälkeen. Kaipa se sitten niin on että 20 vuoden linnakeikka sovitti hänen tekemänsä rikokset.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Miten asia meidän miesten perspektiivistä vaikuttaa olevan juuri päinvastoin?Lillan kirjoitti:Miten miehet VOI olla niin vaikeita ja monimutkaisia? Ei käsitä, ei jummarra.
Viesti Kirjoittaja weeti »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Taajuuden vaihto voisi olla paikallaan.weeti kirjoitti:Miksi täysin loistavasti toimineet langattomat kuulokkeet halusivat juuri nyt alkaa vastaanottamaan jotain naapurin paljon huonompaa ohjelmaa, kuin sitä mitä minä olen kokopäivän odottanut alkavaksi. Kyllä taas heitellään
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Fazerin paahtoleivissä on, Oululaisen leivissä ei ole. Muita en muista.Pikkuroope kirjoitti:Onko kaikissa, ootko laskenu?Mikael K. kirjoitti:Olen ihmetellyt kohtalaisen pitkän ajan sitä miksi paahtoleipäpaketeissa tms. on leipiä pariton määrä? Leivänpaahtimethan suosivat parillisella jaollisia määriä!
Viesti Kirjoittaja Lillan »
On siinäkin tapa viettää vapaa-aikaa!Mikael K. kirjoitti:Fazerin paahtoleivissä on, Oululaisen leivissä ei ole. Muita en muista.