Koska uudet mustat/alumiiniset läppärit?
-
Re: Koska uudet mustat/alumiiniset läppärit?
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Mikäli paljon huhuttu 14. päivän julkistus pitäisi paikkansa, pitäisi Applelta tulla tänään valituille medioille kutsu Apple Eventtiin. Applellahan on siis tapana lähettää kutsut tasan tarkkaan viikko ennen tapahtumia. Vielä tarkemmin ottaen kutsut ovat yleensä lähteneet maailmalle lounasaikaan Cupertinossa, mikä on klo 22 Suomen aikaa.
Odotellaan...
(Toki Apple voi tehdä myös ns. hiljaisen tuotejulkaisun, jolloin uudet koneet vain yhtäkkiä ilmestyvät Apple Storeen, mutta itse näkisin, että uudelleenmuotoillut läppärit uudella emolla sekä tuo uudistetu tuotantoprosessi puhuvat enemmän Apple Eventin puolesta.)
-
että milloin...
Viesti Kirjoittaja Karjalainen »
Ostin macbookin tectorista joka oli ihan per....eestä, ainakin mun mielestä. Kyllä sen näppis oli tod huono ainakin mulle.
Kysymys: onko noihin olettettuihin uusiin malleihin tulossa millainen näppis huhuhen mukaan ja onko korttipaikaa vai ei? Onko tulossa 12" mallia vai mitä?
En jaksa lukea tuota "spekulaatio" letkaa

K
-
Viesti Kirjoittaja Huppe »
Toivon toki että voin pistää uuden MB:n tilaukseen.
-
Re: että milloin...
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
En jaksa vastata.Karjalainen kirjoitti:
En jaksa lukea tuota "spekulaatio" letkaa![]()

Noh...Tuskin tulee suurempia muutoksia näppäimistöön . Ei korttipaikkaa. Ei 12" mallia.
-
Viesti Kirjoittaja dasda »
no onkos noista kutsuista kuulunut mitään?Coltrane kirjoitti:
Mikäli paljon huhuttu 14. päivän julkistus pitäisi paikkansa, pitäisi Applelta tulla tänään valituille medioille kutsu Apple Eventtiin. Applellahan on siis tapana lähettää kutsut tasan tarkkaan viikko ennen tapahtumia. Vielä tarkemmin ottaen kutsut ovat yleensä lähteneet maailmalle lounasaikaan Cupertinossa, mikä on klo 22 Suomen aikaa.
Odotellaan...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Valtou »
-
linkki ei toimi..Valtou kirjoitti:Hiljasta näyttäs olevan.. Hillitön odotus jatkunee..?
http://macsoda.com/2008/10/07/october-14th-not-the-day/
-
The Invite’s Coming Today
October 7, 2008
Today is October 7th: the day Apple is going to invite the media to the brick event. Post what you guys think Apple will write on the invite in the comments… I’ll post whoever gets the closest with the actual invite once its released.
UPDATED: My speculation was wrong… no invite, which probably means no event. Unless Apple releases it later tonight or tomorrow, we’re all gonna have to wait.
"
-
Pahalta näyttää että joutuu 15" mbp ostamaan tämän romun tilalle
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Kumma juttu?Karjalainen kirjoitti: Ostin macbookin tectorista joka oli ihan per....eestä, ainakin mun mielestä. Kyllä sen näppis oli tod huono ainakin mulle.
Luulin että Macbookeissa on sama näppis kuin nämä uudet alunäppikset. Ja uudet alut on kyllä parhaat näppikset mitä olen eläessäni käyttänyt.
Apple vois alkaa tekeen näistä PC-versioita että sais kunnon näppikset myös niihin PC:hin mitä joutuu käyttämään.
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Minunkin MacBookin näppäimistö oli kankea ja tunnoton.. todella huono siis..Toivonen kirjoitti:Kumma juttu?Karjalainen kirjoitti: Ostin macbookin tectorista joka oli ihan per....eestä, ainakin mun mielestä. Kyllä sen näppis oli tod huono ainakin mulle.
Luulin että Macbookeissa on sama näppis kuin nämä uudet alunäppikset. Ja uudet alut on kyllä parhaat näppikset mitä olen eläessäni käyttänyt.
Apple vois alkaa tekeen näistä PC-versioita että sais kunnon näppikset myös niihin PC:hin mitä joutuu käyttämään.
Moni joka koski ekaa keraa mäkkiin oli että "jopa on pska näppis"
Noh.. kone kävi huollossa ja kuoret vaihdettiin ja samalla näppis. Nyt tuntumaa vastaa tätä Proon mukana tullutta alunäppistä 8)
-
Viesti Kirjoittaja W_Gekko »
Itsellä on PC:ssä kiinni tuo applen alunäppis ja ihan kiltisti se totteleeToivonen kirjoitti:Kumma juttu?Karjalainen kirjoitti: Ostin macbookin tectorista joka oli ihan per....eestä, ainakin mun mielestä. Kyllä sen näppis oli tod huono ainakin mulle.

-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Ei hemmetti.. toivottavasti tuolle linjalle ei lähdetäCrimson kirjoitti:Saattaisiko tuo uusi valmistusmekanismi tarkoittaa myös sitä, että läppäreissä ei jatkossa olisi mahdollista vaihtaa akkua itse?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Eli tarkoittaa myös muistien ja kovalevyn vaihdattamista sen jälkeen valtuutetulla huoltajalla.
Menisi samanlaiseksi kuin nykyajan autot.. ei voi polttimoita edes itse vaihtaa

-
Edellyttäen, että näitä koskaan julkastaan -.-'
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Mitenkäs näppäinasettelujen kanssa?W_Gekko kirjoitti: Itsellä on PC:ssä kiinni tuo applen alunäppis ja ihan kiltisti se tottelee
Toimiiko kaikki ok? Toimiiko omppu Windows-näppäimenä, kuten VMwarea käytettäessä?
-
-
Mutta sen macbook:n näppis oli huono YÄK!
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Aika jännää. Mun mielestä näissä ei ole käytännössä juuri mitään eroa. Tätä kirjoittelen siis nyt macbookilla ja kotona ollessa käytän langatonta alu näppistä.Karjalainen kirjoitti:joo, siis mulla on se alumiininen pöytänäppis käytössä PM Gee5 ja se on hyvä.
Mutta sen macbook:n näppis oli huono YÄK!
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
-
Viesti Kirjoittaja Huppe »
Sitten ostetaan Yamahaa, tarkemmin RX-V3900Monte-Cristo kirjoitti:Ettei vaan kuulkaas kävisi niin, että uusia Mäkkejä ei tänä syksynä nähdä lainkaan? Koska pitäähän Steven voida esitellä jotakin hienoa ja kiiltelevää MacWorldissa vuoden alussa. Saattaa tulla odottelijoiden aika pitkäksi...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jotain on pakko saada!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja RoopeB »

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos siirrytään hopeiseen kuoreen, hinnat luultavasti nousee.RoopeB kirjoitti:Ehkä jo huomasittekin nämä kuvat, spekuloidaan olevan tätä uutta tulevaa sarjaa. Omaan silmään näyttää kovin tavalliselta MB:ltä, eikä edes alumiiniselta, hopeiselta kylläkin?

– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tässä vaiheessa uutisoin kainosti hirnuen kohtalaisesta sponsorisopimuksesta Applen ja Hopeisen omenan välillä, jossa Hopeinen omena -nettifoorumi sponsoroi Appleä melko huomattavalla vuotuisella summalla, jotta hopeiset, foorumin nimeen sopivat, kannettavat tietokoneet saadaan tukemaan foorumin brandiä!Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos siirrytään hopeiseen kuoreen, hinnat luultavasti nousee.RoopeB kirjoitti:Ehkä jo huomasittekin nämä kuvat, spekuloidaan olevan tätä uutta tulevaa sarjaa. Omaan silmään näyttää kovin tavalliselta MB:ltä, eikä edes alumiiniselta, hopeiselta kylläkin?
-
Viesti Kirjoittaja RoopeB »
Eikai raha nyt mikään este ole, vai onko mac käyttäjät jotain köyhiä vai!? Saahan Nokiaakin 24 karaatin kultaisena, joten miks ei halutessaan mäkkiä hopeisena. Asenteestahan tässä on kyse ja siitä samanlaisen erilaisuuden kokemisesta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos siirrytään hopeiseen kuoreen, hinnat luultavasti nousee.RoopeB kirjoitti:Ehkä jo huomasittekin nämä kuvat, spekuloidaan olevan tätä uutta tulevaa sarjaa. Omaan silmään näyttää kovin tavalliselta MB:ltä, eikä edes alumiiniselta, hopeiselta kylläkin?
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
8)
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka