Hakee verkkoa ääni?arttula kirjoitti:Jees ! Tänään tuli postin mukana, ja tuntuu toimivan. Musiikki soi ihan riittävän selkeästi minun tarpeisiini. Ainut, mikä ihmetyttää, on pieni "PIIP" -ääni aina silloin tällöin radion kaiuttimista. Onko muilla vastaavia äänihavaintoja, vai onko se vain pääni sisässä ?Rooster kirjoitti:Itse löysin jo syyskuun alussa tällaisen kapistuksen ja laitoin samalla tilaukseen:
http://www.canadadrivesafe.ca/index.php ... roductId=4
iPhone autossa
-
Re: iPhone autossa
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
En tiedä, miltä semmoinen kuulostaa, mutta tuo on sellainen lyhyt "PIIP". Puhelin on koko ajan hyvässä kentässä Helsingin keskustassa.Sherukka kirjoitti:Hakee verkkoa ääni?arttula kirjoitti:Jees ! Tänään tuli postin mukana, ja tuntuu toimivan. Musiikki soi ihan riittävän selkeästi minun tarpeisiini. Ainut, mikä ihmetyttää, on pieni "PIIP" -ääni aina silloin tällöin radion kaiuttimista. Onko muilla vastaavia äänihavaintoja, vai onko se vain pääni sisässä ?Rooster kirjoitti:Itse löysin jo syyskuun alussa tällaisen kapistuksen ja laitoin samalla tilaukseen:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Rooster »
Omakin yksilöni ilmoittaa myös itsestään aika ajoin tuolla PIIP -äänellä. Valmistajan sivuilta tsekkasin ja se tuntuu olevan ko. laitteen ominaisuus:En tiedä, miltä semmoinen kuulostaa, mutta tuo on sellainen lyhyt "PIIP". Puhelin on koko ajan hyvässä kentässä Helsingin keskustassa.
Q. What is the beeping noise and can it be stopped.
A. This was a direct response from our factory:
" it's our special setting to pass the regulation of CE and FCC. According to this
regulation, FM transmitting must be stopped after 1 minutes when hasn't signal
input. If the transmitting is stopped, when has signal input again, it need some
time to restart, it will affect the using badly. So, we add a design which will send
a signal to FM device per 50 seconds, then the transmitting will never be stopped"
Itseäni ääni ei tosin häiritse, koska se tuntuu kuuluvan ainoastaan silloin kun musiikkia ei kuulu kaiuttimista.

-
Ah !! Kiitos selityksestä! On huojentavaa kuulla, ettei tuo ääni olekaan pelkkää mielikuvitustani.Rooster kirjoitti:Omakin yksilöni ilmoittaa myös itsestään aika ajoin tuolla PIIP -äänellä. Valmistajan sivuilta tsekkasin ja se tuntuu olevan ko. laitteen ominaisuus:En tiedä, miltä semmoinen kuulostaa, mutta tuo on sellainen lyhyt "PIIP". Puhelin on koko ajan hyvässä kentässä Helsingin keskustassa.
Q. What is the beeping noise and can it be stopped.
A. This was a direct response from our factory:
" it's our special setting to pass the regulation of CE and FCC. According to this
regulation, FM transmitting must be stopped after 1 minutes when hasn't signal
input. If the transmitting is stopped, when has signal input again, it need some
time to restart, it will affect the using badly. So, we add a design which will send
a signal to FM device per 50 seconds, then the transmitting will never be stopped"
Itseäni ääni ei tosin häiritse, koska se tuntuu kuuluvan ainoastaan silloin kun musiikkia ei kuulu kaiuttimista.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Zargo »
Rooster kirjoitti:Paketti oli tullut viime viikolla ja eilen pääsin laitetta testaamaan käytännössä. Laite tuntuu toimivan, kuten oli luvattukin; iPhone 3G latautuu telineessä ja FM-transmitter lähettää kohtuullisen hyvää signaalia auton radioon. Eihän äänenlaatua tietenkään voi cd-tasoon verrata, mutta kyllä ääni kuitenkin on puhtaampi, kuin joskus aiemmin kokeilemassani FM-lähettimessä. Laitteen Hands-Free -toimintoa en vielä ole ehtinyt testaamaan, mutta mikäli sekin toimii kuten on luvattu, niin kyllä tämä laite on ollut hankkimisen (ja odottamisen) arvoinen.arttula kirjoitti:Mielenkiintoista. Kerropa sitten kokemuksia, jos/kun tuo joskus saapuu...Rooster kirjoitti:Itse löysin jo syyskuun alussa tällaisen kapistuksen ja laitoin samalla tilaukseen:
Videon perusteella tuntuisi olevan ainakin juuri sellainen mitä itse olen etsiskellyt, mutta kunhan paketti joskus saapuu, niin sitten tiedetään enemmän mitenkä tuo Suomen radiotaajuuksilla pelaa (jos pelaa lainkaan)... Tuki iPhone 3G:lle ainakin on luvattu.
Ja hinnallahan ko. laite ei todellakaan ollut pilattu, joten vastaavanlaista laitetta etsivälle voin suositella iPhone Hands-Free & FM Transmitter -kapistusta.
Onko tuo osa mikä lähtee tupakan sytyttimestä se "tanko" niin taittuvaa materiaalia ??
iPhone 3GS 32GB (White)
iPod nano 8GB
-
Viesti Kirjoittaja Rooster »
"Tanko" on taittuvaa materiaalia. Suosittelen katsomaan esittelyvideon tuolta valmistajan sivuilta, jossa esitellään laitteen kaikki ominaisuudet.arttula kirjoitti:Onko tuo osa mikä lähtee tupakan sytyttimestä se "tanko" niin taittuvaa materiaalia ??Rooster kirjoitti:Itse löysin jo syyskuun alussa tällaisen kapistuksen ja laitoin samalla tilaukseen:
Videon perusteella tuntuisi olevan ainakin juuri sellainen mitä itse olen etsiskellyt, mutta kunhan paketti joskus saapuu, niin sitten tiedetään enemmän mitenkä tuo Suomen radiotaajuuksilla pelaa (jos pelaa lainkaan)... Tuki iPhone 3G:lle ainakin on luvattu.
-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Tuo on mahdotonta, koska tuollaista EI ole olemassakaan!arttula kirjoitti:...Puhelin on koko ajan hyvässä kentässä Helsingin keskustassa.
Viesti Kirjoittaja zooropa »
Kauanko on mennyt tilausvahvistuksesta siihen, että paketti on perillä Suomessa? Mulla tuli tilausvahvistus 3.10.arttula kirjoitti:Jees ! Tänään tuli postin mukana, ja tuntuu toimivan. Musiikki soi ihan riittävän selkeästi minun tarpeisiini. Ainut, mikä ihmetyttää, on pieni "PIIP" -ääni aina silloin tällöin radion kaiuttimista. Onko muilla vastaavia äänihavaintoja, vai onko se vain pääni sisässä ?Rooster kirjoitti:Itse löysin jo syyskuun alussa tällaisen kapistuksen ja laitoin samalla tilaukseen:
-
Minulle tuli tilausvahvistus 2.10, ja paketti saapui 8.10. Eli varmaan aivan pian omasikin saapuu.zooropa kirjoitti:Kauanko on mennyt tilausvahvistuksesta siihen, että paketti on perillä Suomessa? Mulla tuli tilausvahvistus 3.10.arttula kirjoitti:Jees ! Tänään tuli postin mukana, ja tuntuu toimivan. Musiikki soi ihan riittävän selkeästi minun tarpeisiini. Ainut, mikä ihmetyttää, on pieni "PIIP" -ääni aina silloin tällöin radion kaiuttimista. Onko muilla vastaavia äänihavaintoja, vai onko se vain pääni sisässä ?Rooster kirjoitti:Itse löysin jo syyskuun alussa tällaisen kapistuksen ja laitoin samalla tilaukseen:
-
Viesti Kirjoittaja foeprkl »
-
Viesti Kirjoittaja punppis »
Siis pitääkö tuo USB-iPod -kaapeli ostaa erikseen, vai käykö siihen tuo tavallinen lataus-/datakaapeli?foeprkl kirjoitti:Itse ostin uuden pioneerin soittimen autoon jossa on ipod ohjaus, soittimen takaa tulee usb johdon tynkä johonka liitetään usb-ipod kaapeli ja sillä se sitten pelaa. Kiinnittäessä iphone ilmoittaa ettei ole välttämättä täysin yhteensopiva ja ehdottaa lentokonetilaa, mutta toimii se yhtälailla normaalitilassa.
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja foeprkl »
Piti erikseen ostaa pioneerin oma kaapeli (yllätys yllätys). Luurin mukana tullutta kaapelia en kokeillut, mutta eiköhän sekin yhtälailla toimi, sillä eiköhän niissä samat sisukset ole.punppis kirjoitti: Siis pitääkö tuo USB-iPod -kaapeli ostaa erikseen, vai käykö siihen tuo tavallinen lataus-/datakaapeli?
-
Nyt pännii! Paketti ei ole vieläkään saapunut... Pistin jo postia lähettäjälle, mutta vastausta ei ole kuulunut.arttula kirjoitti: Minulle tuli tilausvahvistus 2.10, ja paketti saapui 8.10. Eli varmaan aivan pian omasikin saapuu.
-
Viesti Kirjoittaja jonder »
Sama homma täällä! Paketti lähetetty Canadasta 11.10.2008. USPS paketti seurannan mukaan lähetys on vielä jossain NIAGARA FALLS:lla.zooropa kirjoitti:Nyt pännii! Paketti ei ole vieläkään saapunut... Pistin jo postia lähettäjälle, mutta vastausta ei ole kuulunut.arttula kirjoitti: Minulle tuli tilausvahvistus 2.10, ja paketti saapui 8.10. Eli varmaan aivan pian omasikin saapuu.
Laitoin lähettäjälle 23.10.2008 kyselyä missähän paketti mahtaa olla? Sain vastauksen 25.10.2008 että soittaavat USPS:lle missä paketti on.
Pimennossa ollaan kyllä edelleen... Eli vastauksia sekä pakettia odotellessa.
-
Eli mulla ei ole tuon 4.10. jälkeen tapahtunut yhtään mitään paketille. Ei edes tietoa missä se liikkuu?www.USPS.com kirjoitti: Label/Receipt Number: XXXX XXXX XXXX X
Status: Electronic Shipping Info Received
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on October 4, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
-
Kandee testata sitä Track & Confirm by email hässäkkää sieltä seurannasta. USPS:ltä tuloo meili aika lailla samantien missä paketti on.zooropa kirjoitti:Eli mulla ei ole tuon 4.10. jälkeen tapahtunut yhtään mitään paketille. Ei edes tietoa missä se liikkuu?www.USPS.com kirjoitti: Label/Receipt Number: XXXX XXXX XXXX X
Status: Electronic Shipping Info Received
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on October 4, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Joku on vissii tuomas fillarilla noita pakettaja!
-
Yep, NIAGARA FALLS on edelleen 4.10. eikä sen jälkeen mitään...jonder kirjoitti:Kandee testata sitä Track & Confirm by email hässäkkää sieltä seurannasta. USPS:ltä tuloo meili aika lailla samantien missä paketti on.
Joku on vissii tuomas fillarilla noita pakettaja!
-
Viesti Kirjoittaja raimo968 »
Rooster kirjoitti:Itse löysin jo syyskuun alussa tällaisen kapistuksen ja laitoin samalla tilaukseen:
Sain tänään postista tollaisen kapineen.... ensituntuma vaikuttaa todella HYVÄLTÄ !!!
Toimii !! Paremmin kuin toi Belkinin FM palikka. Hintaa sillä oli 68 e ( markantalosta )
Lataa kans muita iPodeja !!! Ups virran ulosotto !!
Minun toimitus ainakin omasta mielestä toimi hyvin , vaikka suomen posti on hidas....
Tilaus sisälle 14.10 tilaus vahvistus heti.
Toimitus numero tuli 18.10 ( ei seuranta toiminnu )
Paketti tuli kotiin postissa ilman tullia ! 28.10
Hintaa jäi alle 40 e ( JOTEN SUOSITTELEN )

----
Tilasin myös Suomesta tälläisen Auto/koti -latauspalikan... HALPA !!
http://www.digishop.fi/index.php?tuote_ ... 05&sub=102
Toimii iPhone 3G molemmilla latauksilla.
Eikä hintakaan ollut paha.
Ainoa miinus heti hypisteltäessä, kelautuva johto on helposti hajoavaa !!! ( ainakin tuntui siltä )
Onneksi voi käyttää orig johtoa.
Tilasin vaan sen takia jos tahtoo pelailla sillä kun joku ajaa autoo, ettei virta lopu kesken.
----
Tilasin tälläisen kotelon usasta.
http://www.senacases.com/Brands/iPhone- ... -iPHONE-3G
Hyvä ja toimii just sillai ku olen aatellut.
Suojaa hyvin näytön. Pasu etusuoja.
Setelirahalla hyvä pitopaikka.
Ei tarvitse ottaa kotelosta pois latauksen, kuvien oton, musan kuuntelun takia !!!
Ei tuu sormenjälkiä takakanteen.
Tuli todella nopeasti jenkeistä. 4 päivää !!!
Suosittelen !!!

Jos jollain ois muuta kivaa toimivia härveleitä iPhonee 3g vinkkiä saa laittaa !!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Esim tuilta löytyy kans kivoja vinkkejä millaisia löytyy !!!
http://www.iphone-sync.com/fi/category/ ... cessories/
-
Viesti Kirjoittaja miekki »
-
Taitaa olla isompi nippu paketteja Niagaran putouksien syvyyksissä... Laitoin postia myyjälle, joka lupasi kysellä paketin perään.miekki kirjoitti:Juu, tilattu kyseinen fm-härpäke iphooniin canadadrifesafesta 11.10.2008 ja edelleen niagaralla tippuu. Ei mitään vastausta vaikka kyselin paketin perään 5 päivää sitten. Rahat kyllä kelpas mutta pakettia ei näy eikä kuulu...
-
Mulle saapui paketti tänää Niagaran syvyyksistä. Kävin äsken testaamassa ja toimii loistavasti. Oli ehdottomasti odottamisen väärtti.zooropa kirjoitti:Taitaa olla isompi nippu paketteja Niagaran putouksien syvyyksissä... Laitoin postia myyjälle, joka lupasi kysellä paketin perään.miekki kirjoitti:Juu, tilattu kyseinen fm-härpäke iphooniin canadadrifesafesta 11.10.2008 ja edelleen niagaralla tippuu. Ei mitään vastausta vaikka kyselin paketin perään 5 päivää sitten. Rahat kyllä kelpas mutta pakettia ei näy eikä kuulu...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Harman Kardon Drive+Play (youtube)
USA SPEC Adapter
Ensimmäisessä tulee oma ohjausnuppi ja näyttö iPodin/iPhonen ohjaamiseen, kun taas jälkimmäisellä mahdollistuu iPodin/iPhonen ohjaaminen ratin ja soittimen napeilla. Saas nähdä kumpi jää Volleen ja kumpi menee myyntiin tai kakkos autoon.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ranson »
http://www.harmankardon.com/drive-1/default.aspx
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Totta. Tuo kakkos versio on huomattavasti hienompi. Mutta maksaa myös 13x enemmän, kuin tämä puoli-ilmainen ykkönen.ranson kirjoitti:Tuosta HK:n Drive + Playstä on on olemassa jo kakkosversiokin. Linkkisi ainakin vei tuohon ykkösversioon, kauko-ohjain on langallinen. DP2:ssa on langaton ohjain, joka helpottaa kyllä sen asentamista. DP2:ssa on myös värinäyttö.

-
Viesti Kirjoittaja iippo »
Oletko jo saanut laitteen? Kiinnostaisi käyttökokemukset, ennen omaa tilausta.Herra47 kirjoitti:Löysin käyttämästäni kaupasta seuraavan laitteen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13234
Vaikutti aika hyvältä ja vielä halvalta koska hinta on 24,27 USD ja taalan kurssi on aikas alhaalla 17,35 € !!!
Lisäksi ei postikuluja ! Teline lataa iPhonen ja lähettää mp3:t radioon.
Saman laitteen saa myös e-villestä mutta kallimmalla 45 € postikuluineen.:
http://www.e-ville.hk/fi/product/view/?id=776
Tilasin sen ja nyt vaan odottelen sitä.
Ilmoitan sen toimivuudesta kun saan sen.
Eikös tämä laite ole sama, kuin tuo Kanadan malli:
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka