en kyllä vieläkään saa näkymään mun omia kontakteja IM Services kohdassa lukee msn osoitteeni ja alla palringo ja online siinä oikeella mutta silti kun P:n vierestä painaa niin ei kyllä tule kontakteja näkyviin
Olet tehnyt tunnukset vasta palringoon. Sen lisäksi pitää erikseen lisätä kaikki muut tunnukset mitä haluat käyttää (msn, google talk jne.).
Eli painat ylärivistä p:tä -> Add service -> Windows Live Messenger -> ja syötät tiedot.
Nyt IM services kohdassa näkyy peräkkäin Palringon ja MSN:n osoitteet. (Tässä tapauksessa molemmat osoitteet ovat siis samat, koska teit palringon tunnarit samalla osoitteella.)
Mä en ole saanut Soneralta vielä yhtään laskua siitä liittymästä jonka avasin iPhonen yhteydessä (käytän työsuhdesimmiä iPhonessa). Olenko ainoa? Mihin asti niitä 2e/kk kerätään ennen kuin lasku tulee?
dagmar kirjoitti:Mä en ole saanut Soneralta vielä yhtään laskua siitä liittymästä jonka avasin iPhonen yhteydessä (käytän työsuhdesimmiä iPhonessa). Olenko ainoa? Mihin asti niitä 2e/kk kerätään ennen kuin lasku tulee?
Kysyin asiaa, mutta en muista vastausta. Saldon on oltava joko 10 tai 20 €, ennenkuin lasku tulee.
Siirsin apstoresta jonkun iPhone-ohjelman iTunesilla koneeseen mutta miten saan sen iPhoneen?
Nyt ohjelma on haettu ja lilluu iTunesin ohjelmat-valikossa. Miten saan sen puhelimeen?
Siirsin apstoresta jonkun iPhone-ohjelman iTunesilla koneeseen mutta miten saan sen iPhoneen?
Nyt ohjelma on haettu ja lilluu iTunesin ohjelmat-valikossa. Miten saan sen puhelimeen?
Masse85 kirjoitti:Jostain syystä se ei löydä sitä kotiwlania, tosin se on täysin suojattu ja piilotettu. voisko olla jotain tekemistä sen kanssa?
En ymmärrä näistä hirveästi kuten varmaan huomaa mitä siellä apn kohdassa pitäis olla?
Jos se on piilotettu, ei sen kuulukkaan näkyä siinä listassa. Onnistuuko jos valitset Muu... ja syötät verkon tiedot käsin?
APN-kohdassa mulla ainakin lukee ihan "internet" (ilman lainausmerkkejä). Muut kohdat on tyhjiä. Soneran kortti siis laitteessa.
Joo ei siis näy wlan siinä listassa, koska suojattu mutta ei onnistu tietojen syöttäminen manuaalisesti. Olen yrittänyt kaikilla eri suojaustasoilla kokeilla, mutta ei auta yhtään . Salasana ja verkon nimi on täysin oikein.
No ei kait auta sit ku olla käyttämättä sitä koti wlania ku ei kyl uskalla jättää suojaamatta ku sit on riskissä pari kannettavaa ja muutenkin kaupungissa asuessa ei ehkä ole niin fiksua.
Ei voi ku toivoa että löytyis ratkaisu tulevaisuudessa tähän ongelmaan.
No ei kait auta sit ku olla käyttämättä sitä koti wlania ku ei kyl uskalla jättää suojaamatta ku sit on riskissä pari kannettavaa ja muutenkin kaupungissa asuessa ei ehkä ole niin fiksua.
Ei voi ku toivoa että löytyis ratkaisu tulevaisuudessa tähän ongelmaan.
Siis kyllähän tuon wlanin voit edelleen pitää suojattuna. Mutta jos se no myös piilotettu, niin eihän iPhone tai mikään muukaan kapistus voi sitä löytää. Eli poista siitä piilotus, mutta jätä suojaus salasanoineen päälle. Eiköhän iPhone sen sitten löydä.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Kun avaan puhelimen lukitustilasta, tulee moinen herjaikkuna esiin. Ja sitten se kyselee myös, että haluanko ottaa käyttöön lentokonetilan äänihäiriöiden vähentämiseksi.
Mistähän moinen voisi johtua?
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.