Jos sitä vaikka nukkumaan vielä tästä.. krooohhh...Aperture kirjoitti:Onpas meittiä paljon tänään jo "aamusta" Hompussa! Teillä tosin siellä Suomessa kyllä "yön puolella" vielä.
Mukavata päivää sinne kaukomaille ja terveisiä Rekolle!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Jos sitä vaikka nukkumaan vielä tästä.. krooohhh...Aperture kirjoitti:Onpas meittiä paljon tänään jo "aamusta" Hompussa! Teillä tosin siellä Suomessa kyllä "yön puolella" vielä.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kiitos ja jatkounia sinne! Täällä lisää tuhtia Rekoa - Hörps!kuriton kirjoitti:Jos sitä vaikka nukkumaan vielä tästä.. krooohhh...Aperture kirjoitti:Onpas meittiä paljon tänään jo "aamusta" Hompussa! Teillä tosin siellä Suomessa kyllä "yön puolella" vielä.
Kiitos! Heräsin jo.Aperture kirjoitti:Kiitos ja jatkounia sinne! Täällä lisää tuhtia Rekoa - Hörps!kuriton kirjoitti: Jos sitä vaikka nukkumaan vielä tästä.. krooohhh...
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja interpol »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Varo ettei lipsahda.Maza kirjoitti:Scannaan Freudia.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin minäkin. Pitäisi vääntäytyä sänkyyn, vaan ei jaksa.Anniel kirjoitti:Haukottelen sohvalla...
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Olen ollut monessakin mielessä liian huoleton tänne kirjoittaessa, huomaan sen nyt vasta. Vaikka periaatteessa tiedän, että tulee olla varovainen kaiken sen kanssa mitä nettiin laittaa, en ole sitä omissa kirjoitteluissa kyllin huomioinut. Lähinnä ehkä niin, että olen suojattomaksi tavallaan itseäni saattanut. Muutaman kerran olen pelästynyt sitä, että joku pahantahtoinen saattaisi lapsiani loukata tavalla tai toisella sillä mitä täällä olen kirjoittanut. Nämä pelästykset ovat aiheutuneet sellaisista vieraiden viestityksistä, aivan täältä hompustakin vieraiden, jotka ovat olleet tarkotettujakin loukkaaviksi, ainakin itsestäni tuntuneet siltä. Kun niihin liittynyt pelästys tai kauhistus on mennyt ohi, olen kohta taas entiseen tapaan jatkanut, oikeastaan mitään oppimatta.wanders kirjoitti:Sinitiainen, kyse on vain siitä, kuinka internetin hakupalvelut toimivat.
Jos joku koululainen saa aiheekseen tehdä esitelmän sinitiaisista, niin 17. hakutulos osoittaa Hopeiseenomenaan, ja osaat arvata varmaan mihin.
Sinänsä tuo esillenostamasi juttu on internetin tekninen ominaisuus. Sen sijaan kannattaa muistaa, että tätä(kin) foorumia lukevat monet toimittajat (tietokoneorientoituneet, mutta on heitäkin paljon), joten jonain päivänä voi sanasi olla myös sanoma- tai aikakauslehdessä, tv:ssä, radiossa tai jossain blogissa.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Seuraus ja syy!kuriton kirjoitti:Haukottelen... ja katselen Derrickiä!
Nyt mää vasta varsinaisesta syystä haukottelen!Teppo Tulppu kirjoitti:Seuraus ja syy!kuriton kirjoitti:Haukottelen... ja katselen Derrickiä!
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Harkitsen jo ihan samaa..Aperture kirjoitti:Harkitsen nukkumaan menoa...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Entäs kello kahden ketju? Eikö kukaan välitä siitä?kuriton kirjoitti:Harkitsen jo ihan samaa..Aperture kirjoitti:Harkitsen nukkumaan menoa...