Moromoro! Ostmulkaffekans!darthmother kirjoitti:Puati auki mine lähe ostapupakka. moro bybs
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Moromoro! Ostmulkaffekans!darthmother kirjoitti:Puati auki mine lähe ostapupakka. moro bybs
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kiitos kun jo aamusta näin palvelet meitiä!darthmother kirjoitti:tuassa on muki tolkulla nam
Viesti Kirjoittaja interpol »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Noh, hyvä että eivät kuitenkaan kaada koneeseen kiinalaista maitojauhetta.interpol kirjoitti:Olen tässä ihmetellyt, miten automaattikahvi onnistuu aina maistumaan tältä. Kahvi on selkeästi, ainakin etäisesti jotain kahvinsukuista poroa, mutta mitähän tämä ns. maito mahtaa olla? Kuulin legendaa, että joku oli katsellut vierestä koneen täyttöä ja sinne oli kaadettu ruotalaista margariinijauhetta...
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Keitettäiskö Salmari sullekin kaffeet? Saat juoda ihan Muumi-mukista, semmottisesta, jossa on kivoja kuvia..Salamijakk kirjoitti:Täällä on jotenkin ummehtuneen kiltteyden ja virallisen pulputtamisen ahdasmielinentunnelma. Tyyliin "No ny mä keitin kahvit" "joo, presidettiä keitin"...
Ihan kuin se tv- sarja Rintamäkeläiset ja joo kahfe on hyvää... voi v...
Eiköhän keitetä oikein Presidentti kahvit vaihteeksi. Toivottavasti ei kovasti valvota kun tuota - näin vanhana pitäisi kai näitä vaarallisia iltajuomia jo vähän välttää.Salamijakk kirjoitti:Täällä on jotenkin ummehtuneen kiltteyden ja virallisen pulputtamisen ahdasmielinentunnelma. Tyyliin "No ny mä keitin kahvit" "joo, presidettiä keitin"...
Ihan kuin se tv- sarja Rintamäkeläiset ja joo kahfe on hyvää... voi v...
Otatkos vielä lissää kaffetta?Aperture kirjoitti:Eiköhän keitetä oikein Presidentti kahvit vaihteeksi. Toivottavasti ei kovasti valvota kun tuota - näin vanhana pitäisi kai näitä vaarallisia iltajuomia jo vähän välttää.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Noni, pääsihän siellä vankuuverin jätskibaarissa joku käymäänKunkkuJ kirjoitti:Saiskos olla aamukahvin kanssa pala kakkua? Siis jäätelökakkua. Tuli just syötyä iltapalaa jätskibaarissa ja ja jäi vähän tähteeksi.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja pikkukari »
Sattuupi olemaan kaukainen sukulainen,tämä tytönhupakko.
Kaikkonen anto reseptin:Aperture kirjoitti:Juu, otetaas vaan!Mistäs sinä näitä hauskoja kuvia oikein saat??? Hörps.
On täällä jokunen pappakin.Lihapipo kirjoitti:Kuulin juttua, että täällä vaan mummot juo jotain kahvia. Hähhää! Kunnon sakilaiset juo nyt marjamehua. Raakana!
No jumaliste.kuriton kirjoitti:Kaikkonen anto vinkin:Aperture kirjoitti:Juu, otetaas vaan!Mistäs sinä näitä hauskoja kuvia oikein saat??? Hörps.
http://yle.fi/tv2draama/ruud_takana/historia_70.htm
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Voe voe... Älkää puhuko enää mistään ruuasta, ettehän, ainakaan minulle! Vatsassa kiertää niin kummallisesti...Macco kirjoitti:Noni, pääsihän siellä vankuuverin jätskibaarissa joku käymäänKunkkuJ kirjoitti:Saiskos olla aamukahvin kanssa pala kakkua? Siis jäätelökakkua. Tuli just syötyä iltapalaa jätskibaarissa ja ja jäi vähän tähteeksi.![]()
Mun kahvi on kylmää...
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kanttori Piiparinen! Ihan maailmankaikkeuden parhaita tyyppejä!kuriton kirjoitti:Salmarii!! Tuuhan nyt kaffeelle, eläkä mökötä siellä! Kahvilassa on elävää musiikkiakin tänään..suorastaan syvältä hanurista.![]()
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja darthmother »