![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kahvin juojat sen sijaan ovat aina laumana hörppimässä ja juonimassa ilkeyksiä, kiusaamista niitä kohtaan jotka eivät ole paikalla ja kiroilevat ja nauravat tekonaurua.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Porttiteoriaan sortuvat vain tässäkin vain ne jotka käyttävät myös kahvia, nimittäin kahvi vaikuttaa keskushermostoon pysyvästi ja jättää reseptoreihin GABA-arpia.darthmother kirjoitti:Muahahahahaa (aitoa sydämestä hersyvää sielukasta naurua). Yskänlääkkeenväärinlyttäjät juovatem pahaa litjua joska ovat saaneet ysköksen hupitupakasta.
hupitupakka on myrkkyä ja saa ihmisen rappiolle ja päässä alkaa kuulua jotain keitaan ääniä (kamelin piereskelyä) Seuraavaksi siirtyvät vahvempiin eineksiin
lattiavahat, hyönteismyrkyt ja kakkapökäleet ym
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ja minä juon nyt sun kanssas aamukaffetta.darthmother kirjoitti: Minä juon nyt kahvia.
Viesti Kirjoittaja mylman »
Huomenta. Salmiakin purija pisti taas kahvinsekaiset nystyrät pyörimään tyhjää. ikävä kyllä.darthmother kirjoitti:Kun on joutunut seuraamaan läheisen ihmisen +25v erilaisten psyykeeseen vaikuttavien kemikaalien ja alkoholin kyllästämänä kestänyttä sekoilua,
niin en voi kun sanoa jotta turha sitä on yrittää lieventää asianhaaroja dissaamalla kahvia. Kahvi ei vie mieron tielle,
eikä ainakaan minun kohdallani ole herättänyt Turmiolan Tommia henkiin 44 vuoteen.
Minä juon nyt kahvia.
Mukavata, että ihan yhdessä kaffetta juodaan, hörps!darthmother kirjoitti:jaminäsunja huomenta
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
En taida noin rajua esinettä siihen liittää, liitän sen sijaan linkin Turmiolan Tommin tarinaan .mylman kirjoitti: Amalta toivoisin kirveen kuvan tuohon Turmiolan tommin perään. ihan hupimielessä.
kuriton kirjoitti:Minä juon taas kaffetta ja syön samalla lämmintä savulohta ruislevän kera.
Nuuhh..mites nää iMacin näppäimet haisee kalalle kanss..nuuuhhh..
Sormetkin on desinfioitu, mutta haisee vaan! Ni!darthmother kirjoitti:kuriton kirjoitti:Minä juon taas kaffetta ja syön samalla lämmintä savulohta ruislevän kera.
Nuuhh..mites nää iMacin näppäimet haisee kalalle kanss..nuuuhhh..voe hyvät hyssykät, ettäs kehtaaaaaaan, tuata
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aamutuimaan kiärähtänny kuva nurinniskoin!