Miehet...Lillan kirjoitti:On siinäkin tapa viettää vapaa-aikaa!Mikael K. kirjoitti:Fazerin paahtoleivissä on, Oululaisen leivissä ei ole. Muita en muista.

Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Miehet...Lillan kirjoitti:On siinäkin tapa viettää vapaa-aikaa!Mikael K. kirjoitti:Fazerin paahtoleivissä on, Oululaisen leivissä ei ole. Muita en muista.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tähän rasittavuuteen kiinnittää huomion, kun se toistuu noin joka viides tai seitsemäs päivä uuden leipäpaketin avatessaan. Samalla tätä muistellessani huomaan minkä firman leipiä sitä tulee syötyä aamiaisella.Lillan kirjoitti:On siinäkin tapa viettää vapaa-aikaa!Mikael K. kirjoitti:Fazerin paahtoleivissä on, Oululaisen leivissä ei ole. Muita en muista.
Niinpä. Ilman meitä meitä ei voi kuitenkaan elää jne. Vai koskikos se naisia?ManiMicci kirjoitti:Miehet...![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Maailmassa on monta tällaista järkyttävää epäkohtaa. Itse meinasin kuolla nälkään kun suosikki levitemerkkini pakkauksen kansi muuttui niin että se pieni "korva" mistä kansi avataan liikahtikin uudistuksessa oikeasta "alareunasta" vasempaan reunaan. Kuukausiin oli ihan mahdoton yrittääkään saada sitä kantta auki. Ainoa keino oli silpaista hartiavoimin kirveellä paketin pohjaan ja kaapia seiniltä roiskeet leivälle.ManiMicci kirjoitti:Miehet...Lillan kirjoitti:On siinäkin tapa viettää vapaa-aikaa!Mikael K. kirjoitti:Fazerin paahtoleivissä on, Oululaisen leivissä ei ole. Muita en muista.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Sanoisin, että jo vain...ManiMicci kirjoitti:Tarttiskohan täälläkin päivittää kirosanafiltteri?![]()
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/1135240061063
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Samat sanatAperture kirjoitti:Kestämättömiä kommentteja, Jone! Sain taas keräillä itseäni - onneksi nyt vain - oman kämppäni lattialta.![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Miepä se olin fiksu ja tinkasin vkl kantabaarista 0€ hintaan tiskiltä kumialustan jossa kangaspinta. Huomenna vien sen duuniin ja saa muut patsastella vihreänä vieressä. Tuolla alustalla laser-hiiru liukuu äänettömästi ja smuutisti.hatey kirjoitti:Mihkä vielä tarvitaan hiirimattoa![]()
ymmärrän mokoman ruman lärpäkkeen ajalla kuulahiiri, kun kuula suti tyhjää pöydän pinnalla, mutta nyt optisten-/laserhiirien aikaanhan tuo on aivan turha kapine. Miksi ihmiset niitä ostaa![]()
Ei ymmärrä, ei.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ja se yksittäinen CD on todella työläs saada siitä sellofaanista. Yksi vaikeimpia avattavia pakkauksia mitä on keksitty. Kun sen on saanut auki, musiikkimaku on ehtinyt jo muuttua, eikä polttaminen enää kiinnosta.Jone kirjoitti: Toinen globaalimpi järkytys on sellofaani. Koko maailma on pakattu tuohon itse belsebuubin maan päälle lähettämään ainekseen. Jos vaikkapa ostat 10kpl cd-r laatikon niin se kuutio on ensin pakattu sellofaaniin ja kun sen on purkanut niin jokainen levy on vielä erikseen pakattu tähän aineeseen.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja spn »
Maza kirjoitti:Kun diplomi-insinööri on englanniksi Master of Science, niin onko Esko Valtaoja sitten Master of the Universe?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Kyllä menee huonosti, jos lisäopintojen perusteella joutuu luopumaan universumin herruudesta.spn kirjoitti:Maza kirjoitti:Kun diplomi-insinööri on englanniksi Master of Science, niin onko Esko Valtaoja sitten Master of the Universe?
Oiskohan se jo Doctor of the Universe..?
nimim. Valtaojan luennoilla joskus istunut..
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuurilla ne laivatkin seilaa.Erño kirjoitti:Selvisin kemian kokeestaMitä mitä?!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ja navigointi hoituu touchin WLANin avullakallekilponen kirjoitti:Tuurilla ne laivatkin seilaa.Erño kirjoitti:Selvisin kemian kokeestaMitä mitä?!
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Juuri näin..kallekilponen kirjoitti:
Tuurilla ne laivatkin seilaa.
Viesti Kirjoittaja kankari »
Mä olen tähän tarkoitukseen hankkinut tämmöisiä: "disposable scalpel, sterile 25kGy (2,5Mrad.)" Ymmärtääkseni ne käyttää, kirurgit, näitä ihmisten avaamiseen. Mukavasti näillä aukeaa mikä pakkaus tahansa.Lare kirjoitti:Ja se yksittäinen CD on todella työläs saada siitä sellofaanista. Yksi vaikeimpia avattavia pakkauksia mitä on keksitty. Kun sen on saanut auki, musiikkimaku on ehtinyt jo muuttua, eikä polttaminen enää kiinnosta.Jone kirjoitti: Toinen globaalimpi järkytys on sellofaani. Koko maailma on pakattu tuohon itse belsebuubin maan päälle lähettämään ainekseen. Jos vaikkapa ostat 10kpl cd-r laatikon niin se kuutio on ensin pakattu sellofaaniin ja kun sen on purkanut niin jokainen levy on vielä erikseen pakattu tähän aineeseen.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Mullakin on niitä joka pöydällä. Taskuun en uskalla sellasta laittaa, vaikka onhan siinä jotain suojaa. CD-levyt ei ole ongelma, ostan ne aina 100 kappaleen kimppapakattuna, kun sen kerran saa auki on 100 kertaa helpompaa. MiniDiskit ja harvemmin käytetyt DATit on samanlaisia kiusoja. Avaimella eikä meikäläisen hampaillakaan saa noita avattua kyllä.kankari kirjoitti: Mä olen tähän tarkoitukseen hankkinut tämmöisiä: "disposable scalpel, sterile 25kGy (2,5Mrad.)" Ymmärtääkseni ne käyttää, kirurgit, näitä ihmisten avaamiseen. Mukavasti näillä aukeaa mikä pakkaus tahansa.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Jos maailman kaikkeudella puhkeaa umpisuoli, niin kuka silloin korjaa sen. Tohtori? BigBang?matteus/2 kirjoitti:Kyllä menee huonosti, jos lisäopintojen perusteella joutuu luopumaan universumin herruudesta.spn kirjoitti:Oiskohan se jo Doctor of the Universe..?Maza kirjoitti:Kun diplomi-insinööri on englanniksi Master of Science, niin onko Esko Valtaoja sitten Master of the Universe?
nimim. Valtaojan luennoilla joskus istunut..
Tommonen "eläkepäiviään" viettävä 10cm pitkä pisto/kuviosahan terä on myös sopiva väline sujautettavaksi työpisteen kynäkippoon. On just paljon hammasta ja joku niistä saa purtua kertavedolla pinnan rikki että muovin saa poistettua.Paapa kirjoitti:Mullakin on niitä joka pöydällä. Taskuun en uskalla sellasta laittaa, vaikka onhan siinä jotain suojaa. CD-levyt ei ole ongelma, ostan ne aina 100 kappaleen kimppapakattuna, kun sen kerran saa auki on 100 kertaa helpompaa. MiniDiskit ja harvemmin käytetyt DATit on samanlaisia kiusoja. Avaimella eikä meikäläisen hampaillakaan saa noita avattua kyllä.kankari kirjoitti: Mä olen tähän tarkoitukseen hankkinut tämmöisiä: "disposable scalpel, sterile 25kGy (2,5Mrad.)" Ymmärtääkseni ne käyttää, kirurgit, näitä ihmisten avaamiseen. Mukavasti näillä aukeaa mikä pakkaus tahansa.
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Minäkin parhaillaan kärsin nettijumista. Yksi sivu on vähän väliä jumissa.amanita kirjoitti:
Foorumilta bongattu huolestuttava ilmiö: tupajumin nettimutaatio nettijumi on saavuttanut meidänkin tasokkaan foorumimme! Havainto perustuu oheistettuun avatareen, joka päivä päivältä on muuttunut nakerretummaksi.
Sinänsä luulemun katoaminen ei ylläpitoa huolestuta, pikemminkin tuntuu raikkaammalta.
Onko nettijumi foorumillamme laajemminkin levinnyt?