Se kovis taitaa olla meikäläisen (ei kuulunut kauppaan

Viesti Kirjoittaja blindeye »
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Se on naisväen luonto sellainen, joulunaikahan on mainiota aikaa puuhastella kaikkea ja siis rentoutua, heittää työaskareet pois mielestä jne. Pelkkä oleminen on stressaavaa!Sitten sai emäntä tarpeekseen projektista, kun koko olohuone oli täynnä romua.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja keke68 »
Viesti Kirjoittaja masa »
Moi. Jois et tarvi sitä cdrw asemaa niin voitaisiin vaintaa, mulla on jouten pelkkä lukeva samanlainen..NeNithelo kirjoitti:
Muutenhan se on valmis, mutta se tankki odottaa edelleen lasinleikkaamossa. Ans kattoo kun opiskelu&pääsykokeet helpottavat, jos sitä ehtis kasata sen jo ennen juhannusta![;)]
Viimeistelin kuvaputken lasireunat maalamalla ne mustalla, jolloin valo ei taitu ikävästi niistä epätasaisista reunoista.
Homma on siis tankin liimausta vaille valmis (kuten se on ollut 1,5 kk:ta)
Uusin villitys mulla on tohon vielä CD-soittimen teko herätyskelloksi.
(Joko ihan tuo koneen cd-rw asema [hyvin epätodennäköistä] tai sitten vanha sonyn kannettava CD-soitin (D-EJ610) ajastimella [hyvinkin suurella varmuudella]), mutta se projekti todennäköisesti valahtaa suoraan vuodelle 2006... Pitää jotain vahvistinta kehittää, kun nuo iMacin kajarit eivät hirveästi puhise ilman vahvistinta...
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Mikä lamppuprojekti?keke68 kirjoitti:Onko se nätyön lasin irroitus miten hankala homma kun tuo oma lamppurojekti on kanssa vaiheessa.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Wow! Makea. [H]keke68 kirjoitti:Minulla olisi tämmöinen vaihdossa.
Viesti Kirjoittaja kuma »
Koodi: Valitse kaikki
kuma
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Ahaasipulinaama kirjoitti:kekellä on kuulemma yksi huonen kokonaan pyhitetty Maceille[:)] kunpa olis mullakin tilaa...
No ei tämä ole kun 130+ neliöä. Olen läjittänyt, pinonnut, hyllyttänyt, kasannut yms.NeNithelo kirjoitti:..
Ps Keke, onkos sulla iso kämppä, kun sulla on noita "toimivia vermeitä" kilokaupalla
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”