Tää topicci on omiaan saamaan mut olemaan lähtemättä näyteikkunaostoksille tekemään ostoslistoja. En halua lähteä. Taas.
Laukkuavautuminen.
Työkaveri sai poikaystävältään (molemmat kasiysejä!) synttärilahjaksi 399 euroa maksaneen Burberryn laukun. Saman, jota mä oon kuolannut Stockalla tuhat vuotta, ainakin. Ja nyt mä en voi enää ees hankkia sitä, vaikka rahaa oliskin (ei kyl ole), koska sillä mun työkaverilla on se jo, ja se kantaa sitä kaikkialla.

No ei vaan. Se osaa kantaa sitä paljon paremmin kuin minä osaisin. Mä viihdyn ennemmin tennareissa kuin nilkkureissa, ja tennarit ja Burberryn laukku taas ei sopine yhteen. Hyvä näin. Enkä mä kehtais ITE ITELLENI sellasta ostaa kuitenkaan. Ei se mun työkaverikaan olis kuulemma. Mul on joku ihme viha-rakkaussuhde Burberryn laukkuihin. Toisaalta tahtoisin sellaisen yli kaiken, toisaalta en kehtais kantaa sellaista missään, kun ajattelisin vaan koko ajan, etten osais olla ite sen laukun arvoinen.

Haluisin sellaisen kotiin vaan. Olemaan olemassa mulla. (Onkos muilla ihmisiä tuollaisia outoja haluja omistaa tietty tavara/vaate/mikä vaan, mutta kuitenkin niin, ettei veisi sitä kodista ulos?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
Heh, ja sit mä mietin usein, kun oon viikonloppusin kotipuolessa ajelemassa sangen upealla -87 Corollallani, josta on kuskin ovi aika mielenkiintoisessa kunnossa, koska me vähän törmättiin naapurin kans juhannuksena..

Niinno. Niin mietin sitten, että jaahas, mun auto maksoi silloin reilu pari vuotta sitten 350 euroa ja mitäpä mulla on päällä, kun nousen autosta..? Esim. viime lauantaina. Mun lempi-Longchamp, 80e. Peakin huppari, 100e. Lacosteet, 100e. Espritin sammarit, 50e. Espritin vyö, 20e. Espritin toppi, 20e. Calvin Kleinin rintsikat, 50e. Calvin Kleinin alkkarit, 20e. Lindexin sukat, 4e. Ja kaiken huippu: korvissa Touchin vakiokuulokkeet, jotka johtavat sammareitten taskussa olevaan laitteeseen (16GB), ostohetkellä hinta 335,25e plus alvi. Niin ikään taskussa: Nokia E71, n. 480e tais olla. Ja sen auton arvo silloin pari vuotta sitten oli se 350e. Tulee aina yhtä huvittunut fiilis, kun laskeskelen, mitä
maksan ja mitä autoni maksaa. Ja kun katsoo toisia parkkipaikalla olevia autoja ja ihmisiä, niin niillä on sentään "oikein päin" se hintasuhde. Ha-ha. Parasta on olla vaikka Ideaparkissa shoppailemassa ja kävellä niitten ostoskassien kanssa autolle ja huomata shopanneensa yli auton arvon.. No, onneksi niin ei tule tehtyä olosuhteiden pakosta enää kovin usein. Ei o opiskelijalla varaa, ei. Kelan tuet 460, vuokra vesimaksun kera 28 neliön keskustayksiöstä 475, päälle sähkömaksu 12e. Töissä ei riitä kaikille tunteja nyt edes sopparin mukasesti. Mulla pitäis olla 10h viikossa näin viikonlopputyöntekijänä, mutta nyt marraskuussa on yhteensä vaan kolme ruuhkakassavuoroa töitä, eli kolme 5h päivää. Ravintoalan iltalisillä, kuten Abc:llä aina, vaikka olisikin vain marketin puolella töissä. Yksi viikonloppu kokonaan vapaa, miksi ihmeessä?! Mun on joka tapauksessa matkustettava joka viikonloppu Turusta junalla Valkeakoskelle (ja sitten Toijalaan autolla töihin, ja myös autolla Tampereelle lähes joka viikonloppu..). Maksa ny si loppuvuokra, syö, ruoki kani, matkusta, osta autoon bensaa yms sillä töistä saatavalla rahalla. Ja shoppaile?! Jooen. Paljoa ainakaan. Ei vaan pysty. Nyt oon vararikossa, koska ostin eilen äitille Sokokselta 40-vuotissynttärilahjaks kaks Iittalan Teema-mukia ja -lautasta. Blah. Vali vali vali. Ei haluais ottaa opintolainaakaan, mutta tää yhteiskunta tuntuu pakottavan siihen..
Mutta asiaan palatakseni, Burberryn vaaleansininen pitkä kaulahuivi mulla on, ja sitä rakastan yli kaiken. En tosin merkin vaan sen pehmeyden takia.<3 Laukuista mulla on paljon Marimekkoa, Longchampia, Espritiä ja Global Accessoriesia. Ihania ovat.