![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
kiitos vastanneille!
Viesti Kirjoittaja Bone »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja wickedsp1d3r »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja DeepDown »
Näinpä juuri! Itse en ole ymmärtänyt Macciin siirtymiseni jälkeen miksi kannattaisi käyttää jotain muuta selainta kuin Safaria joka toimii hyvin ja on myös nätti ilman mitään ylimääräisiä säätöjä.Viizei kirjoitti:itse tulee käytettyä uusinta Safaria, luonnollisesti.
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Lataan ja testaan. Tosin en tiedä, kuinka haavoittuvainen tuo on.kermit kirjoitti:Jos säätöjen vähyys katsotaan hyveeksi, tässä on vielä Safaria parempi selain.
Tämähän on aivan uusi tuttavuus minulle! Pitänee tesmiä.kermit kirjoitti:Jos säätöjen vähyys katsotaan hyveeksi, tässä on vielä Safaria parempi selain.
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Tuliko mieleen esim. Firefoxin erinomaiset pluginit?DeepDown kirjoitti:Näinpä juuri! Itse en ole ymmärtänyt Macciin siirtymiseni jälkeen miksi kannattaisi käyttää jotain muuta selainta kuin Safaria joka toimii hyvin ja on myös nätti ilman mitään ylimääräisiä säätöjä.Viizei kirjoitti:itse tulee käytettyä uusinta Safaria, luonnollisesti.
Viesti Kirjoittaja DeepDown »
Viesti Kirjoittaja sivullinen »
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Viesti Kirjoittaja Heino »
Viesti Kirjoittaja Jonttufantti »
Kyllä ne vaan on. Adblock, täysin välttämätön. Fire Gestures eli hiirieleet on menneet jo kauan sitten selkäytimeen eikä enää ilman voi olla, nimittäin nopeuttaa tehokäyttäjän surffauiluja ihan kivasti. Foxmarks taas kirjanmerkkien päivitykseen kun on useammassa paikassa koneita. Littlefox-teema läppärille tuo vähän lisätilaa. Pic Lens, on kai nykyään Cool Iris nimeltään, on kuvia hakiessa ihan hieno. All in One sidebar on myös minua miellyttävä lisäosa.TheKraken kirjoitti:Enpä ole ainuttakaan plugaria Firefoxista kaivannut, joten eipä ne kai kovin erinomaisia voi olla?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jonttufantti kirjoitti:Kyllä ne vaan on. Adblock, täysin välttämätön. Fire Gestures eli hiirieleet on menneet jo kauan sitten selkäytimeen eikä enää ilman voi olla, nimittäin nopeuttaa tehokäyttäjän surffauiluja ihan kivasti. Foxmarks taas kirjanmerkkien päivitykseen kun on useammassa paikassa koneita. Littlefox-teema läppärille tuo vähän lisätilaa. Pic Lens, on kai nykyään Cool Iris nimeltään, on kuvia hakiessa ihan hieno. All in One sidebar on myös minua miellyttävä lisäosa.TheKraken kirjoitti:Enpä ole ainuttakaan plugaria Firefoxista kaivannut, joten eipä ne kai kovin erinomaisia voi olla?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jepjep, Stainlessin käyttö oli lyhyttä ja rumaa. Ehdin käyttämään ohjelmaa noin kolme minuuttia, kun se veti koneen totaalijumiin, oli pakko käyttää virrat pois. Paha vaan, että Handbrake oli raksuttanut kolmisen tuntia ja homma oli vielä keskenkermit kirjoitti:Jos säätöjen vähyys katsotaan hyveeksi, tässä on vielä Safaria parempi selain.
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Itse kaipaan Safarissa adblockin lisäksi myös flash-blockia, jos sen sais vois harkita käyttöönottoa. Muuten saa jäädä, sillä ainakin suomalaiset sitet käyttävät mainosmielessä paljon flashia, esim.mtv3.fikallekilponen kirjoitti:Jonttufantti kirjoitti:Kyllä ne vaan on. Adblock, täysin välttämätön. Fire Gestures eli hiirieleet on menneet jo kauan sitten selkäytimeen eikä enää ilman voi olla, nimittäin nopeuttaa tehokäyttäjän surffauiluja ihan kivasti. Foxmarks taas kirjanmerkkien päivitykseen kun on useammassa paikassa koneita. Littlefox-teema läppärille tuo vähän lisätilaa. Pic Lens, on kai nykyään Cool Iris nimeltään, on kuvia hakiessa ihan hieno. All in One sidebar on myös minua miellyttävä lisäosa.TheKraken kirjoitti:Enpä ole ainuttakaan plugaria Firefoxista kaivannut, joten eipä ne kai kovin erinomaisia voi olla?
Adblockin saa Safariinkin, sa saahan Safariin gesturetkin...ja tuo kirjanmerkkien synkkaaminen käy MobileMe:llä.Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Safarissa kans.Molto bene kirjoitti:Ja toinen FF:ssä hyvä on, että pystyy lukemaan pdf:t lataamatta sitä ensin koneelleen.
Viesti Kirjoittaja Maza »
SafariBlock estää myös flashit. Ja pdf:t latautuvat selaimeen, eikä tarvitse ladata välimuistia pidemmälle.Molto bene kirjoitti:Itse kaipaan Safarissa adblockin lisäksi myös flash-blockia, jos sen sais vois harkita käyttöönottoa. Muuten saa jäädä, sillä ainakin suomalaiset sitet käyttävät mainosmielessä paljon flashia, esim.mtv3.fi
Ja toinen FF:ssä hyvä on, että pystyy lukemaan pdf:t lataamatta sitä ensin koneelleen.
Ihan samallalailla minä saan kirjanmerkkipalkkiin RSS-syötteen ja näen siitä heti onko jotain uutta tullut?sivullinen kirjoitti:Pidän enemmän Firefoxin Live bookmarks -ominaisuudesta kuin Safarin rss-lukijasta. Olen lisännyt omat rss-feedit Firefoxin kirjanmerkkipalkkiin, ja voin nopealla vilkaisulla nähdä onko tullut mielenkiintoisia päivityksiä. Tähän kun lisää vielä Live Click -lisäosan, joka korostaa päivittyneet feedit, niin johan on kivaa.
...
Arvostan myös sitä, että saan selaimeen hyvin muokattavat hiirieleet, jotka tekevät surffailusta hivenen mielyttävämpää.
Pic Lens löytyy myös Safarille. Kirjanmerkit saa synkattua useammallakin softalla sekä toki MobileMe:llä.kallekilponen kirjoitti:Adblockin saa Safariinkin, sa saahan Safariin gesturetkin...ja tuo kirjanmerkkien synkkaaminen käy MobileMe:llä.Jonttufantti kirjoitti:Kyllä ne vaan on. Adblock, täysin välttämätön. Fire Gestures eli hiirieleet on menneet jo kauan sitten selkäytimeen eikä enää ilman voi olla, nimittäin nopeuttaa tehokäyttäjän surffauiluja ihan kivasti. Foxmarks taas kirjanmerkkien päivitykseen kun on useammassa paikassa koneita. Littlefox-teema läppärille tuo vähän lisätilaa. Pic Lens, on kai nykyään Cool Iris nimeltään, on kuvia hakiessa ihan hieno. All in One sidebar on myös minua miellyttävä lisäosa.TheKraken kirjoitti:Enpä ole ainuttakaan plugaria Firefoxista kaivannut, joten eipä ne kai kovin erinomaisia voi olla?Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Viesti Kirjoittaja sivullinen »
Totta, mutta Firefoxissa tämä on mielestäni toteutettu paremmin. Safarissa näen kyllä, että on tullut päivityksiä, mutta en tiedä päivitysten sisällöstä mitään poistumatta nykyiseltä sivulta, eli avaamatta rss-syötettä. Firefoxissa voi tarkastella rss-feedin otsikot "lenossa", poistumatta nykyiseltä sivulta.TheKraken kirjoitti:Ihan samallalailla minä saan kirjanmerkkipalkkiin RSS-syötteen ja näen siitä heti onko jotain uutta tullut?
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Hienoa! Sittenhän sen testailun voi aloittaa uudelleen.Maza kirjoitti:SafariBlock estää myös flashit. Ja pdf:t latautuvat selaimeen, eikä tarvitse ladata välimuistia pidemmälle.Molto bene kirjoitti:Itse kaipaan Safarissa adblockin lisäksi myös flash-blockia, jos sen sais vois harkita käyttöönottoa. Muuten saa jäädä, sillä ainakin suomalaiset sitet käyttävät mainosmielessä paljon flashia, esim.mtv3.fi
Ja toinen FF:ssä hyvä on, että pystyy lukemaan pdf:t lataamatta sitä ensin koneelleen.
Viesti Kirjoittaja skip »