kuriton kirjoitti:
Ossaatko yhtään sanoa, mihin aikaan suunnitelmissa on filmin katselu aloittaa, jos neuvotteluissa päästään sopimukseen?
Meiti tässä juo kaffetta, ja nukkumaan pitäs kohta mennä!
Näyttää siltä että tämä tärkein kysymys hoidetaan alta pois ensin - ja filmiin päästäisiin jo tunnin sisällä. Ei niin tärkeänä topiccina - sitten myöhemmin ajateltiin hoitaa tuo maailmantalouden tilanne hanskaan.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Mä olen keksinyt hyvän tavan. Pitää mennä rikkaisiin naimisiin. Mielellään sellaisen kauniin tytön kanssa, jonka isällä on panimo tai vaikka viinitila. Jos se tyttö on vielä sokea ja mykkä, niin siinähän on kissanpäivät.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Mä olen keksinyt hyvän tavan. Pitää mennä rikkaisiin naimisiin. Mielellään sellaisen kauniin tytön kanssa, jonka isällä on panimo tai vaikka viinitila. Jos se tyttö on vielä sokea ja mykkä, niin siinähän on kissanpäivät.
Mutta ennen sokeutumistaan sisäistänyt Kama Sutran...
Haukottelen ja odotan et toi mies sais työt tehtyä ja pääsis nukkumaan. Telkustakaan ei tuu mitään katottavaa. Ja kissa tossa olkapään vieressä sohvan selkänojalla kattelee mua unisin silmin ja haukottelee kanssa
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Päivitän Office pakettia. Samalla vähän Homppua tietty.
kuriton kirjoitti:Tiristän paistinpannulla mustaa makkaraa. 8)
Ootan että tulis eka nälkä, sitten samaa täälläkin. 8)
Ootan vielä hetken, että tuo on paistunut rapsakka kuoriseksi.. Puolukkahilloa ois, mutta taidan sittenkin ottaa kurkkusalaattia ja raejuustoa lisukkeeksi nyt. 8)