Tässä on kuulemma kuu ja maapallo oikeassa mittakaavassa kokonsa ja etäisyyden suhteen.
Aika lähellä se (kuu) siis möllöttää.
(sorry, jos pienellä näytöllä joutuu venyttämään)
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Vähäsen kieltämättä harmitti kun sarjaa on tullut seurattua pienestä pitäen ja noin tärkeä jakso jäänyt kokonaan väliin! Kiitos dvd-aikakauden, The X-Files-yleissivistys on nyt keskivertofanin tasallaMacco kirjoitti:Hih, mä oon tiennyt tuon jo vuosiaBashi88 kirjoitti:Muutama kuukausi sitten en vielä tiennyt että Presidentti Kennedyn salamurhasi oikeasti Cigarette-Smoking Man
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja McZeal »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja ERA »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Äänimäärästä päätellen Suomi on kokoonsa nähden aika aktiivinen valtio.Anniel kirjoitti:If the world could vote?
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Harmi että vain amerikkalaiset saa äänestää. McCain noi vaalit ikävä kyllä voittaa. Peli oli hävitty jo siinä vaiheessa kun demokraattien ehdokasvaihtoehdot olivat musta mies ja nainen. Iso osa Jenkkilää on niin uskomattoman takapajuista ja rasistista ettei Obamalla ikävä kyllä ole mahdollisuuksia. Karua mutta totta. Kakka maa.mercury kirjoitti:Äänimäärästä päätellen Suomi on kokoonsa nähden aika aktiivinen valtio.Anniel kirjoitti:If the world could vote?
Viesti Kirjoittaja mylman »
MacMees kirjoitti:Harmi että vain amerikkalaiset saa äänestää. McCain noi vaalit ikävä kyllä voittaa. Peli oli hävitty jo siinä vaiheessa kun demokraattien ehdokasvaihtoehdot olivat musta mies ja nainen. Iso osa Jenkkilää on niin uskomattoman takapajuista ja rasistista ettei Obamalla ikävä kyllä ole mahdollisuuksia. Karua mutta totta. Kakka maa.mercury kirjoitti:Äänimäärästä päätellen Suomi on kokoonsa nähden aika aktiivinen valtio.Anniel kirjoitti:If the world could vote?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Anniel kirjoitti:Meedio: avaruusoliot saapuvat huomenna
No siis täähän on tietty Applen julkistamistilaisuus. Ne julkistaa leijuvan MacBookin, jota ei tarvi kantaa mukana. Ja kaikki toimii langattomasti.Pasteur kirjoitti:"Rakkauden korkeampaa värähtelytasoa" odotellessa.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Mutta tiesittekö, että Kennedyn murhan ja maailmanlaajuisen salaliiton lonkerot ulottuvat myös Suomeen? Paljastan tämän nyt: maamme puolustusministeri Häkämies on todelliselta identiteetiltään Carbon Monoxide Man.Bashi88 kirjoitti:Macco kirjoitti:Hih, mä oon tiennyt tuon jo vuosiaBashi88 kirjoitti:Muutama kuukausi sitten en vielä tiennyt että Presidentti Kennedyn salamurhasi oikeasti Cigarette-Smoking Man
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Tuota en kyllä tiennytmatteus/2 kirjoitti:Mutta tiesittekö, että Kennedyn murhan ja maailmanlaajuisen salaliiton lonkerot ulottuvat myös Suomeen? Paljastan tämän nyt: maamme puolustusministeri Häkämies on todelliselta identiteetiltään Carbon Monoxide Man.Macco kirjoitti:Hih, mä oon tiennyt tuon jo vuosiaBashi88 kirjoitti:Muutama kuukausi sitten en vielä tiennyt että Presidentti Kennedyn salamurhasi oikeasti Cigarette-Smoking Man
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Eh?Molto bene kirjoitti:Alkaako Mr Tulppu hempeileen näin joulun alla? Vrt. avatar vaihto kiltin- ja hämillisen näköiseen
Viesti Kirjoittaja spn »
Mitäs punastelet, soon justiisa noin!spn kirjoitti:Vähän kuin panisi rahaa pankkiin?