Eli olisi mielenkiintoista kuulla mitä ns. tapoja on tullut puhelin käyttöön. Vanhalla nokialaisella ei itselläni ollut juuri mitään, mutta tällä iPhonella olen huomannut että samat asiat toistuvat lähes päivittäin. Eli kertokaa mitä teette niin sieltä voisi muutkin keksiä jotain hyödyllistä tai mielenkiintoista.
-nettisivuista tulee jatkoaika.com sekä murha.info vilkaistua päivittäin
-cydia ja installer tulee myös tarkastettua pari kertaa päivässä
-ennen unia youtube päälle ja mielenkiintoiset dokumentit pyörimään
-shazam ei aivan päivittäin ole tarpeen mutta usein kyllä, todella kätevä
-app store tulee myös tsekattua usein, tosin vähentynyt jail breakin jälkeen
iPhone päivittäin
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
acu90
Re: iPhone päivittäin
Viesti Kirjoittaja acu90 »
Samoilla linjoilla ollaan, eli Cydia on suuressa roolissa päivittäisessä käytössä. Installeria en henkilökohtaisesti käytä koska en koe sen antavan minulle mitään tärkeää. myöskin hompun Iphone-osiota tulee selailtua päivittäin. Ja tietenkin Youtube. Ja uusien softien testailu(joskus ehkä liikaakin
). dTunesia tulee myös käytettyä lähes päivittäin.
-
harri
Viesti Kirjoittaja harri »
Mä pääasiassa puhun ja tekstailen. Hyötykäyttöinä esim. Reittiopas, kartat jne. kaupungilla liikkuessa. Luppoaikoina lueskelen nettilehtiä (RSS:nä) ja on mukava tsekata koska vaan faktoja esim. Wikipediasta tms. Varsinaista surfausta en harrasta iPhonella, vaan pöytäkoneella kotona.
Kameraa käytän taltiointiin ja perhekuviin, en varsinaiseen "luovaan" valokuvaukseen. Sitä varten on oikeat kamerat.
En pelaa (paitsi joskus pasianssia), enkä kuuntele biisejä (koska mulla on 80-gigainen iPod).
-Harri
Kameraa käytän taltiointiin ja perhekuviin, en varsinaiseen "luovaan" valokuvaukseen. Sitä varten on oikeat kamerat.
En pelaa (paitsi joskus pasianssia), enkä kuuntele biisejä (koska mulla on 80-gigainen iPod).
-Harri
-
inkogn
Viesti Kirjoittaja inkogn »
Cydiaa tulee vilkuiltua.. Melkeinpä mikä tahansa Cydia julkaisu (ei teema) on mielenkiintoisempi kuin mitä appstoreen tulee viikossa.
-
jerppi_
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
Itse käytän suuren osan käyttö ajasta netti selailuun hompun, macmaan ja iltalehden välillä.
Aamuisin tulee ensimmäisellä tunnilla usein katsottua uutiset yle.mobista.
Välillä hypäreillä ja muina tyhjinä aikoina on mukava katsoa joku tv ohjelma joko tvkaistasta tai suoraan iphonelta, mutta
myös leffoja katson aikas paljon. App storen katson yleensä koneen kautta. Musiikki ja äänikirjat soivat myös suhteellisen paljon.
Satunnaisesti käytän joitain pelejä kuten linerider sekä säätä ja sähköpostia.
You tuben käyttö on vähentynyt itselläni oleellisesti sitten ipod touch aikojen.
Tietenkin päivittäisessä käytössä on ns "perus palvelut" eli soittaminen/vastaaminen ja tekstiviestit.
Aamuisin tulee ensimmäisellä tunnilla usein katsottua uutiset yle.mobista.
Välillä hypäreillä ja muina tyhjinä aikoina on mukava katsoa joku tv ohjelma joko tvkaistasta tai suoraan iphonelta, mutta
myös leffoja katson aikas paljon. App storen katson yleensä koneen kautta. Musiikki ja äänikirjat soivat myös suhteellisen paljon.
Satunnaisesti käytän joitain pelejä kuten linerider sekä säätä ja sähköpostia.
You tuben käyttö on vähentynyt itselläni oleellisesti sitten ipod touch aikojen.
Tietenkin päivittäisessä käytössä on ns "perus palvelut" eli soittaminen/vastaaminen ja tekstiviestit.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka