Juu itsekin vasta viikko sitten huomasin ettei ole keskuudessamme enääAnniel kirjoitti:jacce kirjoitti:Oli.![]()
![]()
Miten mä oon tämmösen missannut? Vai onko mun alitajunta vaan kieltänyt koko asian?

Vaikeahan tuo on uskoa, sen verran sitkeä mies oli
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Juu itsekin vasta viikko sitten huomasin ettei ole keskuudessamme enääAnniel kirjoitti:jacce kirjoitti:Oli.![]()
![]()
Miten mä oon tämmösen missannut? Vai onko mun alitajunta vaan kieltänyt koko asian?
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja kankari »
Tiukka, peräänantamaton kaveri oppi-isänsä (?) Vincentin hengessä. (Tapasin aikoinaan Ateneumin käytävillä back in -75) Molemmat arvostan korkealle. Näitä on harvassa, mutta aikaisemmin toki todettiin mieleltään sairaiksi, ehkä tänäänkin? Kaikki poikkeavan vahva toiminta lienee keskivertokansalaisen mielestä mielisairasta. Uusina niminä nostaisin esiin Arndt Pekurisen ja eritoten Yrjö Kallisen. Joskus 15 v kuuntelin henkeäni pidätellen Yrjö Kallisen rauhaapuolustavia esitelmiä radiosta. Ymmärsin, mitä on viisaus, ajattelu, omien johtopäätösten tekeminen. Opin ajattelevaksi ihmiseksi, lukemaan tärkeimmät filosofiset teokset, olemaan kriittinen kaikkea sanottua, kirjoitettua kohtaan. Tämmöistä se ennen oli 15 v elämä, kun ei ollut näitä koululaistentappopelejä eikä tietokoneitakaan. Radiosta kuunneltiin (no en usko, että kaverit kuunteli) viisaita miehiä. Yrjö Kallinen on kuitenkin yksi vahva vaikuttaja elämässäni, siinä miten tänäänkin ajattelen.interpol kirjoitti:Kalervo Palsa
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Antaisin selkään koska tahansa.EvilPet kirjoitti:Fedor Emelianenko
[img]TheLastEmperor[/img]
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Siksikö että Chuck Norrisin kyyneleet parantavat syövän?timore kirjoitti:Chuck Norris.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Olisitkin ensimmäinenMacMees kirjoitti:Antaisin selkään koska tahansa.EvilPet kirjoitti:Fedor Emelianenko
[img]TheLastEmperor[/img]![]()
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Wikipedia.fi:EvilPet kirjoitti:Olisitkin ensimmäinenMacMees kirjoitti:
Antaisin selkään koska tahansa.![]()
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Ei tota voi oikeaks tappioks laskea.The raconteur kirjoitti:Wikipedia.fi:EvilPet kirjoitti:Olisitkin ensimmäinenMacMees kirjoitti:
Emelianenkon ainoa vapaaottelutappio tuli 22. joulukuuta 2000 RINGS-turnauksessa Tsuyoshi Kohsakaa vastaan jolloin ajassa 0:17 ensimmäistä erää, Kohsaka iski Fedorin silmäkulmaan kyynerpäällä joka oli vastoin RINGSin sääntöjä ja isku aukaisi haavan Fedorin silmäluomeen jonka johdosta lääkäri keskytti ottelun. Laittomasta iskusta huolimatta tuomari antoi voiton Kohsakalle, koska kyseessä oli yhden illan mittainen turnaus ja toinen ottelijoista piti saada seuraavaan otteluun.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Varmaan jos luet ton jutun kokonaan huomaat että kyseessä oli väärä tuomio. Puhe sitäpaitsi oli selkään antamisesta...The raconteur kirjoitti:Wikipedia.fi:EvilPet kirjoitti:Olisitkin ensimmäinenMacMees kirjoitti:
Emelianenkon ainoa vapaaottelutappio tuli 22. joulukuuta 2000 RINGS-turnauksessa Tsuyoshi Kohsakaa vastaan jolloin ajassa 0:17 ensimmäistä erää, Kohsaka iski Fedorin silmäkulmaan kyynerpäällä joka oli vastoin RINGSin sääntöjä ja isku aukaisi haavan Fedorin silmäluomeen jonka johdosta lääkäri keskytti ottelun. Laittomasta iskusta huolimatta tuomari antoi voiton Kohsakalle, koska kyseessä oli yhden illan mittainen turnaus ja toinen ottelijoista piti saada seuraavaan otteluun.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Noh, viimeaikaiset kuviot eivät varmaankaan ainakaan pidentäneet hänen ystävälistaansa.MacMees kirjoitti:
Pieni lisäys:
Oma idolini on Björn "Nalle" Wahlroos. Hienosti menestynyt bisnesmies, jota kaikki muut tuntuu vihaavan.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No eikös Bobkin tavallaan epäsuorasti elämästään luopunut, kun ei suostunut varpaansa amputoimiseen?jacce kirjoitti:Saako kysyä topicin aloittajalta, että miten itsemurhan tehneet yleisesti ottaen ovat idoleitasi? Mikä heissä herättää ihailua, kun ovat tappaneet itsensä oman käden kautta?![]()
Oma idolini ehkäpä Bob Marley.
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja mylman »
Viesti Kirjoittaja Captain Napalm »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Pojan ensimmäinen paras päikkärikaveri oli Lassi, sarjakuvan mukaan nimetty, isänsä toivomuksesta. Ja isä oli sellainen juro ja vähäpuheinen "äijä"-tyyppinen, jonka ei ihan heti olisi ajatellut sarjakuvia, ainakaan tuollaisia lukevan.Crimson kirjoitti:Lassi on kyllä huippu. Mulla on kaikki Lassi ja Leevi -juhlakirjat hyllyssä, mutta tekis mieli tilata The Complete Calvin & Hobbes -paketti Amazonilta.
“I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us.”