Joo, ja perinteen mukaan vanhat laitetaan vieköön loppuunmyynnissä just sen verran halvemmiksi että tarkkaan laskien ne eivät ole uutta edullisempia vaikka halvempia ovatkin... Tietysti jokin fataali juttu voi muuttaa kuvaa, kuten se että uudesta puuttuu jotain jollekulle tärkeää mikä vanhemmassa on...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
En tiiä onko jo mainittu, mutta Firewiressä on lisäksi mukava ominaisuus ainakin mun yhdessä ulkoissessa kovossa, että se kovo ei tartte omaa virtajohtoa, en tiiä sitten tarviiko jo isommissa malleissa.
Macbook Air 15" M4 england-sky-gray
Macbook Pro 16" i9
MacBook Air 13" i5 w/ Fedora/macos 15.5
Mac Mini Pro M4
MacBook Air 13,3" M2
jhalmu kirjoitti:En tiiä onko jo mainittu, mutta Firewiressä on lisäksi mukava ominaisuus ainakin mun yhdessä ulkoissessa kovossa, että se kovo ei tartte omaa virtajohtoa, en tiiä sitten tarviiko jo isommissa malleissa.
Ööh.. Kyllä tuo USB:kin siirtää sähköä laitteisiin, eli kahden (USB:n ja FireWiren:n) ero jää prosessorin kuormaan ja tiedonsiirron nopeuteen...
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
Mites tuo julkistaminen tapahtuu? Milloin saamme mahdollisesti ensimmäiset "oikeat tiedot" uusista laitteista(suomen aikaa)? Olen tässä kärvistellyt PC-koneiden kanssa koko elämäni ja nyt on ilmeisesti se hetki jota olen odottanut. Aikomus on tilata välittömästi uusi kone. Onko mitään ehdotusta mistä kone kannattaa ostaa? Täällä pohjoisessa on yllättäen Expert myynyt edullisimmin Maccia n.3 päivän toimitusajalla. Voisiko olla mahdollista saada kone jo tällä viikolla?
Koulutan Photoshoppia ja digikuvaa, vapaa-ajalla teen musiikkia ja videota. Itselläni on FW äänikortti ja HD-kamera, joten jos FW uupuu, niin...
daimler kirjoitti:Mites tuo julkistaminen tapahtuu? Milloin saamme mahdollisesti ensimmäiset "oikeat tiedot" uusista laitteista(suomen aikaa)? Olen tässä kärvistellyt PC-koneiden kanssa koko elämäni ja nyt on ilmeisesti se hetki jota olen odottanut. Aikomus on tilata välittömästi uusi kone. Onko mitään ehdotusta mistä kone kannattaa ostaa? Täällä pohjoisessa on yllättäen Expert myynyt edullisimmin Maccia n.3 päivän toimitusajalla. Voisiko olla mahdollista saada kone jo tällä viikolla?
Koulutan Photoshoppia ja digikuvaa, vapaa-ajalla teen musiikkia ja videota. Itselläni on FW äänikortti ja HD-kamera, joten jos FW uupuu, niin...
Malttaako tässä edes nukkumaan mennä??
Joko? Joko? Joko?
Tervetuloa foorumille! Paras paikka uusien koneiden julkistamisen seuraamiseen on Hopeinen Podcast.
Enää 24 tuntia piinallista odotusta! Ei sillä, etteikö itselleni riittäisi toistaiseksi tämä mid-2007 MB, mutta äiskä jo oottelee innostuneena uusien MacBookkien julkaisua, koska meinaa moisen itselleen hankkia. Myös kaverin pikkusiskolla on samat kujeet mielessä.
MacBook 2,16 GHz, Intel Core 2 Duo, 4 Gt, 120 Gt, valkoinen / Leopard
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
Monien kanta tuosta on, että kaksi oikean puolimmaista olisivat FireWire ja Ethernet. Ja, että MagSafe on vain rajattu ulos kuvasta. Itsekin toivon näin olevan.
Sittenhän on tietysti huhut Firewire over ethernetin käytöstä.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Monien kanta tuosta on, että kaksi oikean puolimmaista olisivat FireWire ja Ethernet. Ja, että MagSafe on vain rajattu ulos kuvasta. Itsekin toivon näin olevan.
Jos siinä ei ole virtapiuhan paikkaa ollenkaan Induktiota sano.
Jos siinä ei ole virtapiuhan paikkaa ollenkaan Induktiota sano.
Se olisikin näppärää se, mukana tulisi kela joka pitäisi kiinnittää työpöydän alapintaan kiinni Olisikohan ruuveissa/teipissä -logo?
MacBook Air 1,6GHz/80Gt eläköitynee — MacBook Air 1,8GHz Intel Core i7/256Gt SSD tulilla
-22.12.2012-
daimler kirjoitti:Mites tuo julkistaminen tapahtuu? Milloin saamme mahdollisesti ensimmäiset "oikeat tiedot" uusista laitteista(suomen aikaa)?
Tiedot saat ihan reaaliajassa klo 20-21 välisenä aikana seuraamalla jotakin live blogia, esimerkiksi Engadget http://www.engadget.com, jolla oli selvästi kattavin live blogi ainakin edellisen tapahtuman aikana. Myös http://arstechnica.com uutisoi livenä. Jonkin verran klo 21 jälkeen löydät uusien laitteiden tarkemmat speksit Apple Storesta.
daimler kirjoitti:Mites tuo julkistaminen tapahtuu? Milloin saamme mahdollisesti ensimmäiset "oikeat tiedot" uusista laitteista(suomen aikaa)?
Tiedot saat ihan reaaliajassa klo 20-21 välisenä aikana seuraamalla jotakin live blogia, esimerkiksi Engadget http://www.engadget.com, jolla oli selvästi kattavin live blogi ainakin edellisen tapahtuman aikana. Myös http://arstechnica.com uutisoi livenä. Jonkin verran klo 21 jälkeen löydät uusien laitteiden tarkemmat speksit Apple Storesta.
T-20 h 8)
Tai eikös melkein kätevintä ole vain kuunnella Hopeista podcastia.
Nyt kun huhut vaikuttaa siltä että liittimet on vasemmalla puolella, ja optinen asema on oikealla puolella, niin pömpsähtää muistiin Applen patentti (tms.) sellaisesta "tyhjästä iMacistä" jossa on näyttö ja johon kannettava työnnetään vasemmasta sivusta. Eräänlainen "dock" siis. Melkein plausible?
Jamac kirjoitti:Nyt kun huhut vaikuttaa siltä että liittimet on vasemmalla puolella, ja optinen asema on oikealla puolella, niin pömpsähtää muistiin Applen patentti (tms.) sellaisesta "tyhjästä iMacistä" jossa on näyttö ja johon kannettava työnnetään vasemmasta sivusta. Eräänlainen "dock" siis. Melkein plausible?
Eikös ne ole ns. aina olleet kyseisessä järjestyksessä, vai menetinkö jotain?
Jamac kirjoitti:Nyt kun huhut vaikuttaa siltä että liittimet on vasemmalla puolella, ja optinen asema on oikealla puolella, niin pömpsähtää muistiin Applen patentti (tms.) sellaisesta "tyhjästä iMacistä" jossa on näyttö ja johon kannettava työnnetään vasemmasta sivusta. Eräänlainen "dock" siis. Melkein plausible?
Eikös ne ole ns. aina olleet kyseisessä järjestyksessä, vai menetinkö jotain?
Näin ainakin mun MacBookissa, kun viimeksi aamulla sitä hiplailin.
Tässä juuri kirjoittelen yli 3v vanhan 12" PB muistokirjoitusta, aika tämän siirtyä tuonne hyllylle pölyä keräämään, kuoleman portilla heilunut jo aikansa. Nyt vaan on silleen, että mulla on sellanen huono maku suussa valamiiksi, en osaa perustella miksi. En vain usko, että tulisi jotain todella ässää (siis minun mkauuni) 12" MBP tms...