Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Paapa kirjoitti:Syntymäpäivä ja pakolliset sisarusten kanssa yhteydenpidot.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
/ näinpäintsip kirjoitti:Toivottavasti ei tosiaan jää veljelle selkään mitään...
En näemmä enää osaa tehdä viittauksia kansioihin oikein webbisivuille. Kuinka päin ne piti olla, / vai \?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Saakos tuota merkkiä mitenkään mihinkään näppäin yhdistelmään OS X:ssä? Itsellä olis melko paljon tarvetta tuolle ja hermo palaa aina hakea erikoismerkeistä...Jamac kirjoitti:Missään muussa kuin Windows-systeemeissä ei käytetä \ vasenkäsipystyssä-merkkiä, me käytämme aina oikeaa kättä (vaikka olisimmekin vasureita mahdollisesti).
Viesti Kirjoittaja Macco »
Saa \ shift + alt + 7Pasteur kirjoitti:Saakos tuota merkkiä mitenkään mihinkään näppäin yhdistelmään OS X:ssä? Itsellä olis melko paljon tarvetta tuolle ja hermo palaa aina hakea erikoismerkeistä...Jamac kirjoitti:Missään muussa kuin Windows-systeemeissä ei käytetä \ vasenkäsipystyssä-merkkiä, me käytämme aina oikeaa kättä (vaikka olisimmekin vasureita mahdollisesti).
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ne kirotut!Strutsi kirjoitti:Uusissa MacBookeissa ei oo firewireä enää.![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Voi kiitos, tai siis vuodatustopichan tämä oli. Ei syntymäpäivissä vikaa ole, joutuu vaan suvun kanssa tekemisiin. Siemenet onkin tarpeeseen, linnut syövät minut perikatoon (tulihan se vuodatuskin!). Keiju on nätti ja kaunis, parempia he ovat kuin nämä minun mörrit täällä.sinitiainen kirjoitti:Paapa kirjoitti:Syntymäpäivä ja pakolliset sisarusten kanssa yhteydenpidot.
Täältä Paapalle myös onnittelut. Huomattiin vasta eilinen teksti. Noista kukkasista siemenet on sitten lintulaudan tinteille ajateltu. Niille joita Paapa on kertonut ruokkivansa. Keiju laitettu kukkaset tuomaaan kun Paapalla kuulemma maahinen omasta takaa. Valokuvaketju joskus kertonut.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Sen pitikin tulla jenkkilään jotta siellä olisi edes jotain älyllistä toimintaa ja siellä taitaakin olla vasta aamu?Macco kirjoitti:Ison ufon piti ilmestyä, muttei näy missään
Joo, Alabaman päälle pitäis ilmestyä, ja siellä kello on vasta...öööö... kaks päivällä?Sherukka kirjoitti:Sen pitikin tulla jenkkilään jotta siellä olisi edes jotain älyllistä toimintaa ja siellä taitaakin olla vasta aamu?Macco kirjoitti:Ison ufon piti ilmestyä, muttei näy missään
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mä en jaksa enää yhtään mitään.Coldplay - Fix You kirjoitti:When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mee skannaukseen.Lihapipo kirjoitti:S*n H*n P*e. Miltähän näyttää painekeitetty aivo?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ei maksa vaivaa. Mä olin kerran ja lääkäri totesi kuvia katsottuaan vain ettei täällä mitään ole.amanita kirjoitti:Mee skannaukseen.Lihapipo kirjoitti:S*n H*n P*e. Miltähän näyttää painekeitetty aivo?
Kato kaikilla ei o.ManiMicci kirjoitti:Ei maksa vaivaa. Mä olin kerran ja lääkäri totesi kuvia katsottuaan vain ettei täällä mitään ole.amanita kirjoitti:Mee skannaukseen.Lihapipo kirjoitti:S*n H*n P*e. Miltähän näyttää painekeitetty aivo?
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Jollakin on, joka toivoisi niin hartaasti, että ei olisi.amanita kirjoitti:Kato kaikilla ei o.ManiMicci kirjoitti:Ei maksa vaivaa. Mä olin kerran ja lääkäri totesi kuvia katsottuaan vain ettei täällä mitään ole.amanita kirjoitti: Mee skannaukseen.
???sinitiainen kirjoitti:Jollakin on, ja toivoisi niin hartaasti, että ei olisi.amanita kirjoitti:Kato kaikilla ei o.ManiMicci kirjoitti: Ei maksa vaivaa. Mä olin kerran ja lääkäri totesi kuvia katsottuaan vain ettei täällä mitään ole.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
O tempora, O modes.amanita kirjoitti: ...ManiMic lienee toivoton tapaus...
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tämä on kyllä kauneinta, mitä minusta on ikinä sanottu. Ihan syrän tässä ryytyy.amanita kirjoitti: ???
Lihapipon paineaivojen kenties toivoisikin olevan tyhjää täynnä, nyt siellä kuplii....keltainen liemi??