Crash test dummy kirjoitti:Näin tuossa alkuvuodesta unen, jota en tänne ole vielä uskaltanut tunnustaa. Unessa naisihminen, jota siihen aikaan "tapailin" (eli harrastimme ajoittain..kaikkea kivaa) irl, paljastuikin Amanitaksi. Yllätin naisen näpräilemästä hompun "mode-osastolla" ja aloin tivaamaan, että miten hän on sinne päässyt. Pienen kuulustelun jälkeen hän paljasti olevansa tuo hopeisen omenan kuuluisa kaulimen heiluttaja. Siinä vaiheessa tunsin jostain ihmeen syystä suurta ylpeyttä..![]()
Kaikkea ne unet...![]()
Suuri uniketju – Mitäs näit?
-
Pbman
Re: SUURI uniketju – Mitäs näit?
Viesti Kirjoittaja Pbman »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aaaaapuuuuaaaaa! Ei minua saa kaapata uniin, vaikka siellä olis noinkin kivaa! 8)Pbman kirjoitti:Crash test dummy kirjoitti:Näin tuossa alkuvuodesta unen, jota en tänne ole vielä uskaltanut tunnustaa. Unessa naisihminen, jota siihen aikaan "tapailin" (eli harrastimme ajoittain..kaikkea kivaa) irl, paljastuikin Amanitaksi. Yllätin naisen näpräilemästä hompun "mode-osastolla" ja aloin tivaamaan, että miten hän on sinne päässyt. Pienen kuulustelun jälkeen hän paljasti olevansa tuo hopeisen omenan kuuluisa kaulimen heiluttaja. Siinä vaiheessa tunsin jostain ihmeen syystä suurta ylpeyttä..![]()
Kaikkea ne unet...![]()
....
Mutta, mutta, kyllähän Hopeisen Omenan moderaattorin tuntemisesta kannattaakin olla ylpeä, unessakin! Ei siinä mitään ihmeen syytä tarvita!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Minä en ole foorumilaisten käytettävissä unissanikaan!darthmother kirjoitti:Minä nään modesienistä niin sairaita unia etten kehtaa edes katsoa<yrjöö•°o.·
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ovatko ne todellesia painajaisia?darthmother kirjoitti:Minä nään modesienistä niin sairaita unia etten kehtaa edes katsoa<yrjöö•°o.· (myrrkkyvä)
-
darthmother
Elä nyssuutu ja irvistele siälläamanita kirjoitti:Minä en ole foorumilaisten käytettävissä unissanikaan!darthmother kirjoitti:Minä nään modesienistä niin sairaita unia etten kehtaa edes katsoa<yrjöö•°o.·
-
amanita
- Ylläpitäjä
Lare kirjoitti:Ovatko ne todellesia painajaisia?darthmother kirjoitti:Minä nään modesienistä niin sairaita unia etten kehtaa edes katsoa<yrjöö•°o.· (myrrkkyvä)
-
darthmother
-
Machist
Viesti Kirjoittaja Machist »
Eka kaatu kahvit Bookille ja sitten Proo päästi savut pihalle.
Kirosin jo että voi helevata näitä applen koneita
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Harmistuin Amanitan puolesta, vaikka hän varmaan kyllä puolensa pitää. Ajattelin että mielensä tuossa edellä pahoittui.
Anteeksi sählinki,totinen tosikko olen ja nyt viime yön valvomisesta väsy. Koetan tästä nukkumaan.
-
Crash test dummy
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Siis varsinaisestihan et edes ollut unessa, vaan tuo kyseinen nainen jota silloin oikeastikin (valveilla ollessani) tapailin.. paitsi jos oikeastikin olet sama ihminen..amanita kirjoitti:Aaaaapuuuuaaaaa! Ei minua saa kaapata uniin, vaikka siellä olis noinkin kivaa! 8)Pbman kirjoitti:Crash test dummy kirjoitti:Näin tuossa alkuvuodesta unen, jota en tänne ole vielä uskaltanut tunnustaa. Unessa naisihminen, jota siihen aikaan "tapailin" (eli harrastimme ajoittain..kaikkea kivaa) irl, paljastuikin Amanitaksi. Yllätin naisen näpräilemästä hompun "mode-osastolla" ja aloin tivaamaan, että miten hän on sinne päässyt. Pienen kuulustelun jälkeen hän paljasti olevansa tuo hopeisen omenan kuuluisa kaulimen heiluttaja. Siinä vaiheessa tunsin jostain ihmeen syystä suurta ylpeyttä..![]()
Kaikkea ne unet...![]()
....
Mutta, mutta, kyllähän Hopeisen Omenan moderaattorin tuntemisesta kannattaakin olla ylpeä, unessakin! Ei siinä mitään ihmeen syytä tarvita!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Voi sinitiainen hyvä!!sinitiainen kirjoitti:Editoitu harmistuksen lausahdus pois
Harmistuin Amanitan puolesta, vaikka hän varmaan kyllä puolensa pitää. Ajattelin että mielensä tuossa edellä pahoittui.
Anteeksi sählinki,totinen tosikko olen ja nyt viime yön valvomisesta väsy. Koetan tästä nukkumaan.
Amanita pitää kyllä puolensa, eikä häntä harmita oikeasti pätkääkään, olipa minkälaisen tahansa unen päähenkilö, no vaikka vaan sivusemmoinenkin. Eikös tommosen voi ottaa jopa kohteliaisuutena?
Itse hän heittelen huolettomasti kaikenlaisia lausahduksia ja ihan tarkoituksella. Joku huomaa, joku ei. Ei tämä niin kauhean vakavaa ole, onneksi!!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Kukapa tietää...Crash test dummy kirjoitti:[Siis varsinaisestihan et edes ollut unessa, vaan tuo kyseinen nainen jota silloin oikeastikin (valveilla ollessani) tapailin.. paitsi jos oikeastikin olet sama ihminen..(ei tosin ollut turkulainen tämä kyseinen ihminen, mutta kerrankos sitä mode asuinpaikkansa valehtelee..)
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Kävin tuossa äskeisessä heijastamaan tännepäin sellaisesta kun lapsi oli vähän aiemmin unta odottessaan itkuinen ja huolissaan kun menen aamulla sairaalaan enkä tiedä viivynkö siellä miten kauan. En ole hänen 10-vuotisen elämänsä aikana ollut kotoa poissa kuin yhden muuttoyön.amanita kirjoitti:Voi sinitiainen hyvä!!sinitiainen kirjoitti:Editoitu harmistuksen lausahdus pois
Amanita pitää kyllä puolensa, eikä häntä harmita oikeasti pätkääkään, olipa minkälaisen tahansa unen päähenkilö, no vaikka vaan sivusemmoinenkin. Eikös tommosen voi ottaa jopa kohteliaisuutena?![]()
Itse hän heittelen huolettomasti kaikenlaisia lausahduksia ja ihan tarkoituksella. Joku huomaa, joku ei. Ei tämä niin kauhean vakavaa ole, onneksi!!
Se sai jotenkin ärripurrahtamaan sinun puolestasi, tiedä mikä reaktio oli. Nukuin tuossa välillä lapsi kainalossa, hetki sitten heräsin kun oli hirveän kuuma.
EDIT: Ne oli ne oksetusunet jotka tuommoisen sai aikaan.
Sinitiainen pyytää Darthmotherilta anteeksi tällä sivulla
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... start=2075
-
Pasteur
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Taisi olla ensimmäinen kerta, kun meinasin tukehtua omaan kuolaani.Lare kirjoitti:Ovatko ne todellesia painajaisia?
Edit: No tulipa taas kommentti joka sekin ymmärrettäneen kierosti - kyse oli siis nauramisesta.
-
Pasteur
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Olin päässyt läpi johonkin Radio Rockin puhelinkilpailuun ja kaikki oli kiinni viimeisestä ratkaisevasta kysymyksestä. Kysymys kuului jotensakin: "Kuka legendaarinen jo Lucas Artsin peleistä tunnettu sankarihahmo saa uuden elokuvansa myötä ensi-iltansa ensiviikolla?" (Tai jotain tällaista...) Anyway, minähän tiesin vastauksen kysymykseen satavarmasti ja huusinkin luuriin oman nimeni vastaamisen merkiksi. Kun sitten minulle annettiin vastausvuoro, niin itsevarmasti lausahdin "Macco!". Radio ääni hieman kysyvästi pyysi minua toistamaan vastaukseni ja minähän pyynnöstä näin entistäkin varmempana tietämyksestäni tein.
Kun sitten minulle kerrottiin, että vastaukseni oli väärin, niin menetin hermoni totaalisesti ja aloin huutamaan puhelimeen, että "Kyllä minä kuule Maccon tunnen!".
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pasteur kirjoitti:Kun sitten minulle annettiin vastausvuoro, niin itsevarmasti lausahdin "Macco!". Radio ääni hieman kysyvästi pyysi minua toistamaan vastaukseni ja minähän pyynnöstä näin entistäkin varmempana tietämyksestäni tein.
Kun sitten minulle kerrottiin, että vastaukseni oli väärin, niin menetin hermoni totaalisesti ja aloin huutamaan puhelimeen, että "Kyllä minä kuule Maccon tunnen!".
Kiitos, tämä on suuri kunnia
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jos vaan pystyis olemaan stressaamatta niin ehkä noi unetkin rauhottuis...
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Liittyisköhän jotenkin moderointiin?Anniel kirjoitti:Mä oon nähnyt viime öinä ihan sekavia unia. Viimekin yönä riehuin jossain juhlissa ja rikoin emännän kaikki hienot posliiniastiat.![]()
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei vaan ihan muihin asioihinkuriton kirjoitti:Liittyisköhän jotenkin moderointiin?Anniel kirjoitti:Mä oon nähnyt viime öinä ihan sekavia unia. Viimekin yönä riehuin jossain juhlissa ja rikoin emännän kaikki hienot posliiniastiat.![]()
-
mun_kero
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
"(Lapissa) oli niin pimmeetä et emmie nähäny uniakhaan, mutta emmie kylä nähäny näläkhääkään."
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
mun_kero
-
amanita
- Ylläpitäjä
Poor boy!mun_kero kirjoitti:Näin viime yönä unta että Myydään (Apple) -ketjussa mun muisti- ja adapteri-ilmoitukset oli yhdistetty ja sitten oli tullu modelta vihaista viestiä, että en osaa laittaa myynti-ilmoituksia oikein. (oisko siinä kaulintakin heiluteltu)
-
mun_kero
Pelottavaa.....
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka