sinitiainen kirjoitti:Minä mietin ja arvailen, onkohan se ollut Zysse, jonka Paapa on tavannut. Varuilta kirjoitan Itsevaltiaista opitun mukaan minäkin nimensä. Keksinnöistä en osaa muuta sanoa kuin että nimet ovat mykistyttäviä. Vallankin Logaritminen kierre.
Ja niillä Legorakentelijoilla ei ainakaan kaikilla ole silmänlumeena Lego-ostoksillensa lapsia , niin että Paapakin voi kyllä halutessaan lelukauppaan pyörähtää. Ja eikös Nalle ole vielä pentu ?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
No, se Zysse se oli, oli yhden tutun kanssa paikallisessa hampparibaarissa (siis siellä Prismassa). Benin kanssa tavattiin joskus 70-luvulla, kun hän minun alustusta kuunteli uskaltamatta tulla saliin!
Nalle on kai pentu, kun se on alle 3 vuotta vasta. Tai kuka niistä tietää? Sukupuolta sillä ei ole, kun se on vaan nalle. Tosin hajun on saanut minulta, joten tuoksahtanee öiselle kuolalle tai kainalohielle. Onhan sitä kaikki naiset yrittäneet hajuvesillään tuprutella, mutta aina laitan sen ulkoruokintaan (vitsi!) sitten (en tosin pakkasella). Ja itkemme aina silmämme punaisiksi sen takia, jos se tuoksu on liian kova. Tai kai vaan niiden naisten takia.
Olen aikoinaan rakennellut Legoilla kaikenlaista, taisi olla veljen pojilla kaikkia rattaita ja vermeitä. Ja itsehän olen oman poikani autoja viritellyt mm. ritariässälookkiin aikoinaan. Tahtoi vaan koneesta tehot loppua virran viennin takia, mutta lisäakuilla se ratkaistiin ja valoja oli yllinkyllin eeessäkin puskurissa, niitä viilettäviä! Legoissa oli jo jotain sähköjuttuja. Pakko kai peruuttaa vuorotteluvapaa ja ostaa niillä rahoilla Legoja.
Ettei menis ohi topicin, niin menen tupakalle, tai kävinkin jokin aikaa sitten ja soitin kaverille, oli vaippoja vaihtamassa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)