Poikaparalla köyhät unet....mun_kero kirjoitti:mistä tiiät että oon köyhä???
Pelottavaa.....
Suuri uniketju – Mitäs näit?
-
- Ylläpitäjä
Re: SUURI uniketju – Mitäs näit?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
...ja tyttökullalla rikkaat huvit!amanita kirjoitti:Poikaparalla köyhät unet....mun_kero kirjoitti:mistä tiiät että oon köyhä???
Pelottavaa.....

-
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Siihen uni sitten loppui
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-22.12.2012-
-
Viesti Kirjoittaja The-M »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Joku laki, jonka mukaan jojoilla sai leikkiä ainoastaan kerrostalon rappukäytävässä, oli kumottu, ja lähdin juhlimaan sitä kaupungille isäni ja tämän kaverien kanssa. Yhtäkkiä exäni soitti ja pyysi minua käymään. Hän oli kokeillut lesbosuhdetta, mutta ei pitänyt. Hänen "kumppaninsa" rupesi ahdistelemaan ja hipelöimään häntä koko ajan, minkä takia exäni joutui hullujenhuoneelle. Istuin siellä keskustelemassa hänen kanssaan, kun tämä "kumppani" juoksi exäni syliin. Poistuin huomaamattomasti ja läysin itseni Hessu Hopon kylpyhuoneesta. Ajattelin hukuttautua Hessu Hopon kylpyammeeseen, ja Mikki ja Hessu seisoivat siinä vieressä kun täytin ammetta ja totesivat vaan että "ikävä kun päädyit tähän ratkaisuun...", "ei siitä ole mitään haittaa, kyllä voit ihan huoletta käyttää kylpyammettani siihen" yms. Olin juuri astumassa ammeeseen kun päätin että en sittenkään tapa itseäni. Totesin että täällä kylpyhuoneessahan on pari kappaletta aika hienoja, kosketusnäytöllisiä tietokoneita (niiden kosketusnäytö ei kyllä toiminut), ja rupesin sitten leikkimään niillä...
Sitten heräsin...
iPhone 3G | 8Gt | 2.2 (5G77) | Jailbreaked
"If there be only hours, at least learn what there is time to learn."
-
Viesti Kirjoittaja thompzon »
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Veikkaisin että johtui tosta eläinrääkkäys-ketjusta...
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Noni, näinhän sen piti mennäki..Jamac kirjoitti:MInä näin kanssa jotain outoa unta (en enää muista), joka jollain kumman syyllä oli kai sitten johtanut siihen että olin soittanut amanitalle, oli kuulunut vaan joku murahdus kuulemma puhelimesta, aika häröä!
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
- Ylläpitäjä
Onneksi soitto tuli puoli yhdeksän tiimoilla, muutoin joutuisit kuuntelemaan murahduksia sinäkin. Sijoita puhelin vastedes kädenkantaman ulottumattomiin yöksi!Jamac kirjoitti:MInä näin kanssa jotain outoa unta (en enää muista), joka jollain kumman syyllä oli kai sitten johtanut siihen että olin soittanut amanitalle, oli kuulunut vaan joku murahdus kuulemma puhelimesta, aika häröä!

-
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
noh, aamulla heräsin ja puolet lumesta oli hävinnyt yön aikana.

-
Viesti Kirjoittaja Paapa »

MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja laeticia »

Olin kierrellyt niin paljon maapalloa ympäriinsä vuoden aikana ja muutenkin ollu niin kiva tyyppi. Joten nyt sitten oon ensimmäinen suomalainen naispuolinen henkilö, joka sai Nobelin.
Menin tosin lavalle hakemaan palkintoa huppari ja farkut jalassa, mutta sitten lavalla tajusin, että mullahan on alla hieno juhlapuku ja niin sitä stripattiin päällivaatteet pois ja oltiin juhlapuvussa sitten hakemassa Nobelia.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
Luin image-lehdestä hyvän jutun Johanna Tukiaisesta juuri ennen nukkumaan menoa. Tulette todennäköisesti olemaan samaa mieltä kanssani. SE OLI VIRHE!
Noniin. Luin ja ummistin silmäni. En muista sanoinko vaimolle hyvää yötä tai muutenkaan huomioinko. (Sekin OLI VIRHE!)
Uinuessani näen unta. Olen kuollut ja muuttanut tammiyksiööni mullien, eiku multien alle, ja tulee hetki jolloin saavun taivaan portille. Pietarina häärii itse Janne Kataja. Ihan totta JANNE KATAJA.( Häntä ei mainittu jutussa millään tavalla) No sitten Janne toteaa tyynesti: Ei, ei, sinulla ei ole nyt kyllä asiaa tänne, ei millään muotoa. Ei onnistu.
Seuraavksi Janne kertoo syyt, joita tietysti en muista ja kertoo myöskin sitten vaihtoehdosta joka kohdalleni on osuva. Kääntää katseeni kohti alakerran rappusia, kierreportaita, joiden loppupäästä kuulaasti liekkien lämmin leimu jo kajastaakin. Janne opastaa menemään sinne kun vaihtoehtoa ei ole palata takaisin. Ei vaikka kuinka niin toivonkin ja anelen polvillani.
Pääsen puoliväliin rappusia kun juoksen takaisin ylös ja anelen vielä kerran. EI sanoo Janne tiukasti. No minä laitan hartiat lysyyn ja kohtaan ilmeisestikin sitten kohtaloni. (Kuvittelin siinä vaiheessa unessani niin)
Astelen alas. Lämpö alkaa muuttua kuumuudeksi ja ovella oleva paholaisen hahmo on selin minuunpäin. Kääntyy kohti minua punainen hiilihanko kädessään ja sarvet päässään. Nyt näen kuka se on. Sehän on JOHANNA TUKIAINEN! Yritän lähteä karkuun, kunnes tunnen hiilihangon iskevän kiinni hanuriini ja....
Säpsähdys! Tähän herään. Vieressä vaimo ja kello 2.36.
Päätän hiljaa mielessäni että en lue enää Johanna Tukiaisesta sanaakaan mistään. juon lasin vettä ja nukahdan.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Noh, makunsa kullakin...
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
Se oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaSe oli vain untaPasteur kirjoitti:Niin eikös paholainen pyri näyttäytymään ihmisten himon kohteena ja houkuttelemaan paheisiin?![]()
Noh, makunsa kullakin...
-
Vähän sama kun katsoin erään musiikkivideon, tarkemmin tämän http://www.youtube.com/watch?v=QpAA-NBUqYk ja myöskin juuri ennen nukkumaan menoa. Heräsin yöllä siihen, että hoin (lähes huusin): "PAHOLAINEN, PAHOLAINEN, PAHOLAINEN!". Olin jotenkin oudosti puoliksi hereillä, koska muistin ennen hokemista vain huutaneeni muutamaan otteeseen. Luulin myöskin olevani vanhempieni talossa nukkumassa.mylman kirjoitti:Tarina muutaman yön takaa.
Luin image-lehdestä hyvän jutun Johanna Tukiaisesta juuri ennen nukkumaan menoa. Tulette todennäköisesti olemaan samaa mieltä kanssani. SE OLI VIRHE!
...
Päätän hiljaa mielessäni että en lue enää Johanna Tukiaisesta sanaakaan mistään. juon lasin vettä ja nukahdan.
Oli hieman sekava olo, kun sain itseni lopullisesti hereille
-22.12.2012-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »

-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Aamulla töihin lähtiessä avaimet olivatkin sitten hukassa, ja uni muistui mieleeni. Epäilin jo nähneeni enneunen; ajattelin, että olen ehkä pudottanut avaimet pihamaalle, josta joku ne on noukkinut. Noin puolen tunnin tuskallisen etsimisen jälkeen nykkelit kuitenkin löytyivät - olin jostain syystä jättänyt ne illalla naulakon päälle.
Lienenkö alitajuisesti unessa aavistellut avainten vikapaikkaan jättämisen seuraamuksia, vai mistä oli kyse.. Puolierikoinen tapaus kuitenkin mulle, yleensä en muista näkemiäni unia.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viime yönä näin unta, jossa olin baarin omistaja. Tuli sinne unen aikana varmaan jokainen tuntemani henkilö morjestamaan minua, eipä siinä mitään. Yhdessä vaiheessa alkoi sitten kuulumaan kauheaa paiskomista eräästä huoneesta, kun vieraat alkoivat mäiskiä tuoppejaan lattialle. Menin nopeasti paikalle ja huusin tietysti, että koko porukka lentää sitten tästä baarista pihalle. Samantien mäiske lakkasi ja porukka alkoi hitaasti lipua minua kohti. Huomasin, että jokaisella oli natsimerkki käsivarressaan. Peräännyin hitaasti taaksepäin ja sanoin natsien voivan jatkaa toimiaan kaikessa rauhassa, kunhan nyt edes sulkisivat oven.
Siinä sitten kun ovet olivat menossa kiinni, huomasin heillä olevan panttivangin huoneessa. Vanki oli kääritty ensisiteiden peittoon ja yhdellä narulla kiinnitetty seinään. Siinä vanki sitten räpiköi ja yritti tietysti vapautua. Sitten ovet menivätkin kiinni ja vangin tarkoitus jäi epäselväksi, ilmeisesti kyseessä oli jonkinlainen rituaali.
Jatkoin siinä sitten normaalia kierrostani baarini ilmapiiriä tähyillen, kunnes törmäsin aasialaiseen naiseen. Nainen naposteli jotakin ihmeellistä ja kysyin tietysti uteliaana, mitä mahtoi olla kyseessä. Tietenkään en ymmärtänyt puhetta, mutta huomasin hänen syövän kuivatettuja matoja. Viitoin haluavani myös maistaa, ja sainkin reilun kourallisen niitä mukaani. Kierros saattoi jatkua. Kävellessäni maistoin matoja ja huomasin niiden olevan aivan loistavia, sitten herätyskello soi.
Madot osaan selittää sillä, että parina iltana on tullut katseltua Tubesta Madventuresien Mad Cook-osioita. Tuosta natsihommasta ei kyllä ole sitten pienintäkään aavistusta
-22.12.2012-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Erño kirjoitti:Viime yönä rähmää, vai mitä lie möhnää olikaan.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
- Ylläpitäjä
Ketjulle tarvinnee laittaa ikäraja kyseisen unitallennusmahdollisuuden saavuttua, jos ny vanhat merkit paikkasa pitää.

-
Tämäpä mielenkiintoista. Ehkä viimeinkin on keksitty ratkaisu ikuiseen ongelmaan, jossa on juuri kertomassa kuinka mahtavaa unta yöllä näki, muttei enää muistakaan mitään/kuin pieniä pätkiäamanita kirjoitti:Odottelemme ensimmäistä unitallenetta ketjuun.
Ketjulle tarvinnee laittaa ikäraja kyseisen unitallennusmahdollisuuden saavuttua, jos ny vanhat merkit paikkasa pitää.

-22.12.2012-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka