- MacBook Pro 4,1, 15,4"
- C2D 2,4GHz 800MHz väylä
- 4096MB RAM 667MHz väylä
- OS X 10.5.4, kernel: Darwin 9.4.0
Koneessa on pöydällä ollessa kiinni kaksi usb-hubia joissa 2-4 kiintolevyä (NTFS ja FAT32), hiiri ja muutama muu usb-laite, sama tilanne oli myös sammuessa.
Itse epäilen sitä että kone ei aivan ymmärrä akun tilannetta täysin, en voi sitä nyt kokeilla koska saan pää-koneen huollosta vasta alkuviikosta. Kokeilen kyllä käyttää akun loppuun ja katsoa toistuuko tämä kunhan se täyteen latatutuu.
coconutBattery:

Ja sitten toinen ongelma, käytän satunaisesti toista näyttöä työpöydän jatkeena Applen DVI-VGA adapterilla(kaikki pinnit löytyy liittimestä), tällä kertaa en sitä kuitenkaan löytänyt ja jouduin käyttämään geneeristä DVI-VGA adapteria joka tuli PC-näytönohjaimen mukana (vain pakolliset kytketty), kokeilin laittaa paneelin(LG Flatron L1950SQ) jota olen ennenkin käyttänyt koneen kanssa kiinni ja kuva näkyi liian vaaleanpunaisena, no sitten värejä säätämään, ei mikään auttanut, ei paneelin säätäminen eikä käyttiksestäkään profiilin kalibrointi, aina näkyi liian vaaleanpunaisena/liilana, tämä tapahtui kaikilla väri-profiileilla, edes profiilien korjaus ei auttanut, työkalu ei löytänyt vikaa. Nyt kokeillen sama on myös toisella näytöllä joka on IBM:n C72 (IBM 1282 C72) kuvaputki ja Applen adapterilla. Ja jo muutaman päivän on näyttö-työkalussa roikkunut "VGA-näyttö 800x600" ilman että edes adapteria on kiinni näyttö-portissa... Tämän osalta olen ihan ulapalla, en tiedä mitä pitäisi tehdä, (IBM-näytön valikosta huomasin että pystyin säätämään vain punaista ja sinistä väriä), ihan kuin koneen näytönohjain puskisi ulkoiselle näytölle vain punaista ja sinistä eikä ollenkaan vihreää... Auttaako tähän vain käyttiksen uudelleen-asennus vai mitä pitäisi tehdä, näyttö-asetuksista ei löytynyt mitään millä saisin korjattua ongelmaa, missä ylipäätänsä on vikaa...
EDIT: kirjoitusvirheitä korjattu ja puttuvia sanoja lisäilty 19.10.2008 22:13
EDIT: kirjoitusvirheitä korjattu ja puttuvia sanoja lisäilty 20.10.2008 13:39
EDIT: otsikkoa päivitetty menneeseen aikamuotoon 20.10.2008 10:41