Lähtee muuten huoltoon, laturi ylikuumenee ja lopettaa lataamisen. Lisäksi kone jää satunnaisesti jumiin Windowsissa.. sääli, toivottavasti korjautuu.hrmh kirjoitti:Asuksen läppäri

Viesti Kirjoittaja hrmh »
Lähtee muuten huoltoon, laturi ylikuumenee ja lopettaa lataamisen. Lisäksi kone jää satunnaisesti jumiin Windowsissa.. sääli, toivottavasti korjautuu.hrmh kirjoitti:Asuksen läppäri
Viesti Kirjoittaja - 88 - »
Mullo kans ja on aika kiva. Vai onko?Viizei kirjoitti:Mikäs ensivaikutelma?Macco kirjoitti:Sigma 10-20mm f/4-5.6 DC EX
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vaikuttais olevan ihan jees, vaikka ei ole päässyt vielä kunnolla testaamaan. Valoa kun on hintsunlaisesti. Tuntuu jämäkältä ja zoomi on sopivan jäykkä.Viizei kirjoitti:Mikäs ensivaikutelma?Macco kirjoitti:Sigma 10-20mm f/4-5.6 DC EX
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Kulkupelit??? Siis EI. Noil tapetaa mummoi ja muit herhiläisii.since86 kirjoitti:anteeks vaan mut on kyl semmoset kulkupelit etten IKINÄ laittais jalkaaniinterpol kirjoitti:Kengät joita ei syksyn vesilammikot tai loska haittaa
Viesti Kirjoittaja -42 »
Älkääs nyt hyviä kenkiä parjatko, nuohan voivat olla tulevaisuuden huippumuotia.. tänään!Kamu kirjoitti:Kulkupelit??? Siis EI. Noil tapetaa mummoi ja muit herhiläisii.since86 kirjoitti:anteeks vaan mut on kyl semmoset kulkupelit etten IKINÄ laittais jalkaaniinterpol kirjoitti:Kengät joita ei syksyn vesilammikot tai loska haittaa
(KUVA)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Huomaatko tuossa "multi-coat":ssa mitään eroa massan perus uv-filsuun? Itse otin DX:stä viimeksi ihan Hoyan 77mm, kun ajattelin ettei L-lasiin kai kehtaa muutakaan laittaa.Macco kirjoitti:Massa Multi-Coated UV Lens Filter 77mm![]()
DealExtremestä, mistäs muualta.
En huomaa, kun mulla taitaa olla kaikki filtterit noita moni-takkejaPasteur kirjoitti:Huomaatko tuossa "multi-coat":ssa mitään eroa massan perus uv-filsuun? Itse otin DX:stä viimeksi ihan Hoyan 77mm, kun ajattelin ettei L-lasiin kai kehtaa muutakaan laittaa.Macco kirjoitti:Massa Multi-Coated UV Lens Filter 77mm![]()
DealExtremestä, mistäs muualta.
Massan polarisaatio-filsusta jäi vähän nihkeä jälkimaku - ei mielestäni oikein tehnyt työtään...
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Voi olla, parin kuukauden sisään olen kaikki filtterit tuolta ostanut.Pasteur kirjoitti:Mä olin katsovinani, että nuo multi-coatit tuli niiden perusversioiden ohelle vain jonkun 2kk sitten...
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kyllä nuo on vaan kissoille, vaikka hinnat on kyllä sen verran korkeat että huvittais maistaa itsekin.Skyline^ kirjoitti:Niin sinä, vai kissat...?
Ei se kovin pahalta maistu, tai riippuu siitä, ostitko Fiskasia vai mitä..?mercury kirjoitti:Kyllä nuo on vaan kissoille, vaikka hinnat on kyllä sen verran korkeat että huvittais maistaa itsekin.Skyline^ kirjoitti:Niin sinä, vai kissat...?
On noissa varmaan ihan hyviäkin kunhan vaan uskaltais maistaa. Joskus vuosia sitten kokeilin raksuja ja maistuivat näkkileivältä.Skyline^ kirjoitti:Ei se kovin pahalta maistu, tai riippuu siitä, ostitko Fiskasia vai mitä..?