raksahalo on varmaan tohon ihan yhtä hyvä.laeticia kirjoitti:Se on se kaamos! Hommaa semmonen lamppu, jonka pistät päälle nenäs eteen kun syöt aamupalaa. Siitä sitten piristyy.Viizei kirjoitti:Miten voi väsyttää näin paljon?
Näin on viisaammat ihmmeiset kertoneet
Edit: typot
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja - 88 - »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mulle jäi tosta tän päiväsestä pihakäynnistä semmonen vilutus päälle ettei se meinaa loppua ollenkaan. Ei varmaan oo kroppa taas tottunut vielä kylmään. Tai no, mä oon kyl kylmäverinen aina.hatey kirjoitti:Pitäisköhän laittaa kämppään lämmöt päälle pikkuhiljaa? Alkaa oleen jo kroonista varpaiden palelua havaittavissa....

Nim. Villasukat kesälläkin

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Suosittelen lämpimästi sähkötoimista jalkojenlämmitintä.Anniel kirjoitti:Mulle jäi tosta tän päiväsestä pihakäynnistä semmonen vilutus päälle ettei se meinaa loppua ollenkaan. Ei varmaan oo kroppa taas tottunut vielä kylmään. Tai no, mä oon kyl kylmäverinen aina.hatey kirjoitti:Pitäisköhän laittaa kämppään lämmöt päälle pikkuhiljaa? Alkaa oleen jo kroonista varpaiden palelua havaittavissa....![]()

-
Viltsut on jossain MePe varustekassissa (pelastuspuvun kanssa "välttämättömät") pitäis kaivaa esiin, tai sitten laittaa lämmöt päälle.... Äääh...päätöksiä päätöksiä....Anniel kirjoitti:Mulle jäi tosta tän päiväsestä pihakäynnistä semmonen vilutus päälle ettei se meinaa loppua ollenkaan. Ei varmaan oo kroppa taas tottunut vielä kylmään. Tai no, mä oon kyl kylmäverinen aina.hatey kirjoitti:Pitäisköhän laittaa kämppään lämmöt päälle pikkuhiljaa? Alkaa oleen jo kroonista varpaiden palelua havaittavissa....![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
kallekilponen kirjoitti:Suosittelen lämpimästi sähkötoimista jalkojenlämmitintä.Anniel kirjoitti:Mulle jäi tosta tän päiväsestä pihakäynnistä semmonen vilutus päälle ettei se meinaa loppua ollenkaan. Ei varmaan oo kroppa taas tottunut vielä kylmään. Tai no, mä oon kyl kylmäverinen aina.![]()

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Strutsi »

-
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Suosittelen lämpimästi lihaskäyttöistä kokovartalolämmitintä.kallekilponen kirjoitti:Suosittelen lämpimästi sähkötoimista jalkojenlämmitintä.Anniel kirjoitti:Mulle jäi tosta tän päiväsestä pihakäynnistä semmonen vilutus päälle ettei se meinaa loppua ollenkaan. Ei varmaan oo kroppa taas tottunut vielä kylmään. Tai no, mä oon kyl kylmäverinen aina.hatey kirjoitti:Pitäisköhän laittaa kämppään lämmöt päälle pikkuhiljaa? Alkaa oleen jo kroonista varpaiden palelua havaittavissa....![]()

-
No se taas tekee tuolla koneella töitä eikä tajua vihjetta vaikka olen tilaani valitellut... Kai se sieltä kohta tulee mua lämmittelemään, muuten pitää ottaa ohjat omiin käsiinTeppo Tulppu kirjoitti:Suosittelen lämpimästi lihaskäyttöistä kokovartalolämmitintä.kallekilponen kirjoitti:Suosittelen lämpimästi sähkötoimista jalkojenlämmitintä.Anniel kirjoitti:Mulle jäi tosta tän päiväsestä pihakäynnistä semmonen vilutus päälle ettei se meinaa loppua ollenkaan. Ei varmaan oo kroppa taas tottunut vielä kylmään. Tai no, mä oon kyl kylmäverinen aina.![]()

-
Kappas.... Kävi telakallaAnniel kirjoitti:Mihin hatey:n hieno avatar on piiloutunut? Vai tuliko keikka ulkomerelle?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Laitan takasin kun nyt taas kunnossa...

-
Oikein mukava kapine, eikä yhtään saa edes sähköiskuja. Itselläni tuommoinen on kun olen kylmäveristä sorttia.Anniel kirjoitti:kallekilponen kirjoitti: Suosittelen lämpimästi sähkötoimista jalkojenlämmitintä.Niistähän voi saada vaikka sähkäiskun! Tai en minä tiedä mutta kuulostavat vähän "vaarallisilta"

-
-
Viesti Kirjoittaja tsip »

Ei tuo koiran vatsakaan ota oietakseen, vieläkin joutuu melkein päivittäin pyllypyykille. No, mieluummin tämä sinappikone kuin se vaippoja käyttävä sinappikone. *lapselliset vanhemmat älkööt ottako nokkiinsa* Kirosanattaa silti.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Vaan voihan hitsinkekkuli, kun mänevät asiat taas lepikkoon. Alkaa ulsteri olla vähitellen aika onttona tämän jatkuvan vääntämisen takia. Himpskutin samperi, sano.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jos ongelma voidaan painaa villasella pois päiviltä, tosa o. Niitten nimi tais olla "Almat", vaan minä kutun niitä nimellä "Amat". Talven varallekin kivempi tommonen villapipo lihapipon sijaan. Munasuojia ei nyt ollut villaseen pantavaksi.Lihapipo kirjoitti:Sitä mää vaan, että himskatin mummu kun ei ole sukkia kutonut entiseen tahtiin sen jälkeen kun pantiin multiin. Että terveisiä vaan, vink vink.
Vaan voihan hitsinkekkuli, kun mänevät asiat taas lepikkoon. Alkaa ulsteri olla vähitellen aika onttona tämän jatkuvan vääntämisen takia. Himpskutin samperi, sano.
Eläkä väännä, oio!

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-

-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Hoh hoh, meillä ei oo tullu vettä kolmeen viikkoon! Pihalla on kuutio talousvettä jota sitten voi tuolta ämpäriin luruttaa. Just jubailin putkimiehen kanssa tossa, ja ens viikolla pitäis olla kaiken reilassa...kallekilponen kirjoitti:Ei tule vettä...koko päivän ollut poikki!Ei ole kivaa.
-
Olisi edes sitä vettä lähellä, tai tapa varastoida sitä itse, mutta kun kerrostalossa ei oikein ole tämmöiseen tajunnut varautua...EvilPet kirjoitti:Hoh hoh, meillä ei oo tullu vettä kolmeen viikkoon! Pihalla on kuutio talousvettä jota sitten voi tuolta ämpäriin luruttaa. Just jubailin putkimiehen kanssa tossa, ja ens viikolla pitäis olla kaiken reilassa...kallekilponen kirjoitti:Ei tule vettä...koko päivän ollut poikki!Ei ole kivaa.
-
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
-
Toki sitä on mökillä tullut oltua pidempiäkin aikoja ilman juoksevaa vettä jne, mutta siellä se ei häiritse kun siihen on varautunut, ja ei ole esim vesi-vessaa...joka on yllätys yllätys, täysin hyödytön ilman vettä...Sarjatuli kirjoitti:Kallekilponen.. elä ota tätä ittees... Mutta me täällä sivistysvaltioissa pidämme kaikkea itsestäänselvyytenä, mutta olen noina rauhanturvavuosina nähnyt kaikenlaista ja esim. puhdas vesi saati sitten juokseva sellainen talon sisällä ei kuulu monenkaan perheen yleellisyyksiin. Siksi kritisoinkin hieman (paljon suomalaisten ainaiseen kitinään kaikista vastoinkäymisistä ja epäkohdista) pitäisi muistaa että monet tässä maailmassa olisi tyytyväisiä että saisivat edes kerran viikossa muutaman litran puhdasta vettä. Toistan viellä. tämä ei ole sinuun kohdistunut kritiikki vaan yleistys kaikille meille "sivistysvaltioissa eläville".
UPDATE: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 18#p600718
-
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Mitä mää ollenkaan tekisin ilman Ama-tätiä? Ihan on oikean värisetkin. Eipä tuo talouskyljyksistä (luuton) parsittu päähine nyt mikään huimaavan mukava ole kesähelteelläkään, mutta periaate on periaate. Sama se on puurohousujenkin kanssa. Kerran kun ylleen pukee, niin paluuta ei ole. Munat voipi laittaa sitten vaikka hautomakoneeseen, niin eivät pääse paleltumaan.amanita kirjoitti: Jos ongelma voidaan painaa villasella pois päiviltä, tosa o. Niitten nimi tais olla "Almat", vaan minä kutun niitä nimellä "Amat". Talven varallekin kivempi tommonen villapipo lihapipon sijaan. Munasuojia ei nyt ollut villaseen pantavaksi.
Eläkä väännä, oio!
KUVA: Väkivalloin riistetyt pukimet
Ja jos mää en viännä, niin muut viäntää kahta kovemmin, ja minusta tulee entistä kierompi.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Miksi ihmeessä venytät työpäivää, ei saakutti ymmärrä tuollaista!Pasteur kirjoitti:maanalaisen paikan hurrit! Luulis, että olis jo päivä pulkassa, mutta jostain kumman syystä olenkin iMacin sijaan sohvalla Lenovon kimpussa, että saa joskus tuota outlookkiakin tyhjennettyä...

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka