Mulla tuli kalenteri alle viikossa, joten ehtinee, jos et tuhatta kappaletta tilaa. Kotiin toimitettuna. TIlaus sivuilla oli maininta toimitusajoista. Ne tehdään jossain päin Eurooppaa, mut eipä haitannu menoo.
Edit: Projektia voi jonkin verran jo aloitellakin etukäteen. Vaihtaa sitten kuvat kun niitä on otettu..
Ok, ei paha jos kirja tulisi samassa ajassa. Kai muuten Aperturen kautta tehdyt tilaukset tulevat samassa ajassa kuin iPhoton (jota en ole kuuna päivänä avannutkaan)?
Tää tulee täysin mutuna, mutta näyttää samoista painotuotteista olevan kyse..Hinnat ovat ainakin pikaisesti katsottuna samat.
Ohjelma on toisessa vaan harrastajamaisempi
Tilauksen yhteydessä näkyi teksti: Lähetetään tavallisesti ulkomailta 3-4 työpäivän kuluessa.
Käyttelin ensimmäistä kertaa tuota iPhotoa ja tarkoituksenani oli tiata paperikuvia sen kautta, mutta hieman nuo hinnat hirvitti,16 senttiä kuva ja muualla saa alle 10 sentin...Voiko iPhotoon liittää muitakin kuvankehittäjiä jollain ilveellä ? Vai pitääkö siirtyä winikkamaailmasta tutun Picasan käyttöön (onkohan sitä edes macille)..
Uutta!
Tilaa MACillä
Voit tilata kuvia iPhoto '08 (7.1.x) tai Aperture 2 (2.x) ohjelmien kautta. Asenna Ifolorin ’IMac Photo Plug –in’ (MAC OS X 10.4.11, 10.5.3 tai uudempi).
Sjarmo kirjoitti:Niin. Aloittelija yrittää... Homma latautuu työpöydälle, mutta mitkä ovat konkreettiset toimenpiteen tämän jälkeen?
Purat zip-tiedoston ja asenna paketin (.mpkg-tiedosto). Sitten vaan adminin salasana (huomaa pikku bugi: asentajalla täytyy olla admin-oikeudet) ja näpyttelet "ok->joojoo->jep->..." Sitten iPhoton valikosta kohdasta Export löytyy uusi välilehti "iFolor".
Miksi Safarilla ja firefoxsilla tehtävät kuvatilaukset keskeytyvät aina osan saa kuvista
saa siirrettyä valmistajan tilausjärjestelmään sitten kuvien siirto loppuu yllättäen.
Lähes kaikki kuvavalmistajat sanovat kuitenkin siirron toimivan myös Safarilla ja firefoxsilla.
Esim eirikuva, digiexpres, ifolor, fotonetti .Miten kuvat "pitäisi" siirtää kyse on noin 50 kpl kuvia kuvat rahaa yrityksen osoittamaan siirtopaikkaan osa kuvista vain siirtyy ja tilaus lähtisi eteenpäin esim 10 kpl kuvia jolloin tilaus menisi loppuun asti.Ettei esim 3 eri tilausta tarvittais pitäisihän ne 40 kpl kuvia saada samalle tilaukselle.
Mulla ainakin toimii tuo Ifolorin nettitilaus selaimen kautta, samoin kuin heidän iPhoto-plugin. Olen tilannut kuvia onnistuneesti myös Eiri-kuvalta selaimen kautta (heiltä kun saa S-bonusta ja kuvat voi noutaa näppärästi Prismasta kauppareissulla) muutama sata kuvaa kerrallaan ilman ongelmia.
Saatko jonkin virheilmoituksen vai eikö kuvia voi lisätä raahaamalla siihen tilausikkunaan vaikka yks kerrallaan?
Liian suuri osassa kuvia ei voida lähettää tuo on selvinnyt mitä kuville tulee tehdä että ne voidaan lähettää ?
lähetys on sit jumittunut ohjelmasta ei ole eteen päin päässyt
Viimeksi kun tilasin kuvia Ifolorista (n. 120kpl) niin kävi samalla tavalla. Selaimena Opera. Tein kompromissin, ja pienensin kuvia kokoon 1600x1067 ennen lähetystä. Sitten onnistui. Sinällään yksi lysti, kun kyse oli vain lomaräpsy-kymppikuvista.
Asensin ennen joulua ifolorin plugin (ifolor Photo Export Plug) kuvien siirtämiseksi iPhotosta. Tilasin silloin runsaasti kuvia ja homma hoitui.
Nyt on tilanne se, että jos yritän iPhoton arkistosta Vie -komentoa, niin ohjelma hyytyy siihen, valikko ei aukea, eikä tapahdu mitään.
Pakkosammuttamiseksi menee.
Apua!
Kone on parivuotias iMac ja käyttis 10.4.11
Ifolorin kuvat ovat aika tummia ja jotenkin sammahtaneita. Oletteko huomanneet saman? Olen kaksi kertaa tilannut sieltä ja molempina kertoina pettynyt laatuun. Toisella kertaa yritin jopa ennakoida ja vaalensin hieman kuvia Photarissa, mutta ei riittänyt. Jotkut vaaleammat kuvat onnistui kyllä siedettävästi.
Paikallisesta liikkeestä tilattuna kuvat tulevat suurinpiirtein sellaisina kun niiden olettaakin tulevan, tosin yli tuplasti kalliimpina.
Näyttöni ei ole säädetty mitenkään erityisen vaalealle, ja olen näyttöasetusten oletusgamman säätänyt tummempaan 2,2 gammaan. Pitäisi kai testailla Eirikuvaa ja muitakin... Suosituksia?
MacBook Pro 2.4 GHz Core 2 Duo, Leopard
Mac Mini 1.66 GHz Core Duo, Tiger
karvajalka kirjoitti:Ifolorin kuvat ovat aika tummia ja jotenkin sammahtaneita. Oletteko huomanneet saman? Olen kaksi kertaa tilannut sieltä ja molempina kertoina pettynyt laatuun.
En ole huomannut. Tosin ifolor ei nykyään tue (julkaise) väriprofiileja, joten kuvien laatu on muutenkin sattumankauppaa. Eli ruudulla voi näkyä aivan toista kuin paperilla. Oletko mitä kautta tilannut?
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10