"Omissa asetuksissasi" täppy kohdasta "kesäaika: kyllä, kohtaan ei" , olet ajan tasalla foorumille kirjoitettujen viestien suhteen.
Muut kellot tunti taaksepäin, mennyttä kesää kohti.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Foorumin kello kahden jengi?Sherukka kirjoitti:Ja taas joutuu herään keskellä yötä, kuka keksinyt tuon ajan!?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kiitos Kalle mielenkiintoisesta linkistä. Näyttäisi kuitenkin että syyllinen on ennemminkin William Willet, vaikka Franklinkin oli "Aamun virkku, illan torkku"-miehiä.kallekilponen kirjoitti:Eiköhän kesa/talviaika -pelleilystä voida syyttää Benjamin Franklinia...![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Daylight_savings_time
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Minulla on tuo täppää on mennyt ihan itsestään oikeaan asentoon?amanita kirjoitti:Rakkaat homppulaiset, jälleen (lauantain-sunnuntain välisenä yönä) on aika siirtää sekä oma että foorumikellonne normaaliaikaan:
"Omissa asetuksissasi" täppy kohdasta "kesäaika: kyllä, kohtaan ei" , olet ajan tasalla foorumille kirjoitettujen viestien suhteen.
Muut kellot tunti taaksepäin, mennyttä kesää kohti.
Ei oo ainakaan mikään mode-ominaisuus, mun täppä kökötti tanakasti "kesäaika-kyllässä" .Jamac kirjoitti: Minulla on tuo täppää on mennyt ihan itsestään oikeaan asentoon?
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Samoin täällä.amanita kirjoitti:Ei oo ainakaan mikään mode-ominaisuus, mun täppä kökötti tanakasti "kesäaika-kyllässä" .
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Pistä oikea aikavyöhyke?Pikkuroope kirjoitti:Kesäaika einä ja +3 näyttää meikäläisellä
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mullakin oli talviaika ja +3 tuntia...TheKraken kirjoitti:Pistä oikea aikavyöhyke?Pikkuroope kirjoitti:Kesäaika einä ja +3 näyttää meikäläisellä
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Pistin kyllä juu, on se kummitellut plus kolmessa aika pitkään kai jo mullaJamac kirjoitti:Mullakin oli talviaika ja +3 tuntia...TheKraken kirjoitti:Pistä oikea aikavyöhyke?Pikkuroope kirjoitti:Kesäaika einä ja +3 näyttää meikäläisellä![]()
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”