Myydään vuoden 2005 lopulla valmistettu Cinema Display. Käytetty erittäin vähän. Ei kuolleita pikseleitä eikä mitään muutakaan vikaa Hp:300€ +pk Myös nouto käy. Tarjoukset tähän ketjuun.
Edit: Ja kyllä! Samsungeja sun muita Asereita saa VARMASTI halvemmalla..Joten tästä asiasta ei tarvi enää kommentoida tähän ketjuun kiitos. Hintapyyntö on hintapyyntö joka on suuntaa antava. Tarjouksia voi laittaa tähän ketjuun ja jos joku tarjoaa riittävästi hilloa, näyttö vaihtaa omistajaa. Mikään pakko minun näyttöä ei ole myydä..harmittaa vain kun se tuossa käyttämättömänä lojuu.
Edit2: Hintaa laskettu..
Edit3: Hintaa laskettu..
Edit4: Hintaa laskettu..
Edit5: Hintaa laskettu.. Lisäksi sarjanumeron perusteella selvisi että Näyttö on valmistettu vuoden 2005 lopulla.
Edit6: Kuva lisätty..
Viimeksi muokannut Never-mind, 8.11.2008 klo 15.59. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
I hear voices...
-Imac 2,4ghz 24"/320gt/4gt (ALU)
-Macbook c2d 2,4ghz Unibody
-Airport extreme base station
-iPhone 2G 16gb 3.0
-iPhone 3G S⃣ 32gb White 3.01
Ei kai taas tämä sama näyttö jonka myynti jonkin aikaa sitten kariutui kun suunillen puoli foorumia totesi että on liian kallis jonka jälkeen näytö "myytiin" (ainakin sama käyttäjä)
Mutta kuitenkin, aika pahasti on tuo Applen Cinema Display jäänyt kehityksestä jälkeen kun parempia saa UUTENA halvemalla, eli siis nyt kun hintakommentiointi on sallittu suosittelen että pikkasen vähemmän hintaa...
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
Täytyy sanoa nyt että itsekin ihmettelin että onpas hintaa kun maksoin tuosta omasta Samsungin 19' 8ms 100 euroa ja jo jonkin aikaa olen moisen omistanut. Toki Applen tuotteet ovat aina arvossaan vaikkei teknisiä speksejä kattomalla ne aina välttämättä ole ns. "perus PC-romua" parempia...
-wk- kirjoitti:Täytyy sanoa nyt että itsekin ihmettelin että onpas hintaa kun maksoin tuosta omasta Samsungin 19' 8ms 100 euroa ja jo jonkin aikaa olen moisen omistanut. Toki Applen tuotteet ovat aina arvossaan vaikkei teknisiä speksejä kattomalla ne aina välttämättä ole ns. "perus PC-romua" parempia...
Tämä sinun kommenttisi ei kerro kyllä mistään mitään. Miten tuo sinun maksamasi hinta jostain random Samsungin näytöstä liittyy tähän kaupattavana olemaan tuotteeseen?
Cathi777 kirjoitti:Tämä sinun kommenttisi ei kerro kyllä mistään mitään. Miten tuo sinun maksamasi hinta jostain random Samsungin näytöstä liittyy tähän kaupattavana olemaan tuotteeseen?
Voit yhdistää tämän:
"Aika pahasti on tuo Applen Cinema Display jäänyt kehityksestä jälkeen kun parempia saa UUTENA halvemalla, eli siis nyt kun hintakommentiointi on sallittu suosittelen että pikkasen vähemmän hintaa..."
Ja tämän niin ehkä valkenee:
"Samsung 19' 8ms 100 euroa...Toki Applen tuotteet ovat aina arvossaan vaikkei teknisiä speksejä kattomalla ne aina välttämättä ole ns. "perus PC-romua" parempia"
Cathi777 kirjoitti:Tämä sinun kommenttisi ei kerro kyllä mistään mitään. Miten tuo sinun maksamasi hinta jostain random Samsungin näytöstä liittyy tähän kaupattavana olemaan tuotteeseen?
Voit yhdistää tämän:
"Aika pahasti on tuo Applen Cinema Display jäänyt kehityksestä jälkeen kun parempia saa UUTENA halvemalla, eli siis nyt kun hintakommentiointi on sallittu suosittelen että pikkasen vähemmän hintaa..."
Ja tämän niin ehkä valkenee:
"Samsung 19' 8ms 100 euroa...Toki Applen tuotteet ovat aina arvossaan vaikkei teknisiä speksejä kattomalla ne aina välttämättä ole ns. "perus PC-romua" parempia"
Mutta, jatkukoon kaupankäynti.
Vielä sen verran lisään, että lähinnä tarkoitin sitä, että tuo sinun Samsungisi ei missään nimessä vastaa tuota myynnissä olevaa laitetta niin ihan turha sellaisia vertauksia tähän edes laittaa.
Hophop!
S-IPS ja TN on ihan eri viivalla, saman päivän aikana ei voi puhua molemmista..
Mua ei kaduta hinta minkä maksoin 20" ACD:stä, samalla hinnalla olisi saanut reilut 2,5kpl halpoja 20" tn-acereita tms muita kikkareita. Kuukauden aktiivisen käytön jälkeen olisin lähes valmis maksamaan saman hinnan vaikka paneelikin olisi TN. Kunnon tukevat kuoret, toimiva sarana, usb+fw-hubi - revipä nuo siitä 150€ kikkareesta.
Mulla ACD ajaa myös telkkarin virkaa Miglia Minin kanssa - ei tarvii paljoa littua käännellä vaikka vaihtaakin alle 1,5 metrin päässä 3,5 istuttavan sohvan päästä päähän - katselukulmat on aivan toista luokkaa.
Myönnetään - 380€ on ehkä himpun verran liikaa, kun uusi verkkokauppa.comissa on 619€ - 22% alv = 484€. Mutta silti poikkeuksellisen hieno näyttö. Ymmärrän päivä päivältä paremmin miksi Apple-design maksaa... 8)
Halinen.org
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
Kyllä näin on. Ei voida verrata kuvanlaadullisesti edes samana päivänä toisiinsa. Käsittääkseni näytössä on myös muita argumentteja kuin paneelin nopeus jolla ei muuten ole graafisessa työssä (johon nämä on enemmän tai vähemmän suunniteltu) mitään merkitystä. Syksyä kaikille 8)
Volante1 kirjoitti:Kyllä näin on. Ei voida verrata kuvanlaadullisesti edes samana päivänä toisiinsa. Käsittääkseni näytössä on myös muita argumentteja kuin paneelin nopeus jolla ei muuten ole graafisessa työssä (johon nämä on enemmän tai vähemmän suunniteltu) mitään merkitystä. Syksyä kaikille 8)
Minulle on kerrottu, että värivirheet lisääntyvät, kun vasteaika lyhenee. Liikkuvassa kuvassa tällä ei ole mitään merkitystä, mutta valokuvassa sillä on jonkinlainen merkitys. Esim Applen uuden 24 tuuman näytön vasteaika on 14 ms. Joten valitaan pelikäyttöön nopea vasteaika ja halpa näyttö, valokuvatyöhön tarvitaan hidas ja parempi näyttö.
tehodia kirjoitti:
Minulle on kerrottu, että värivirheet lisääntyvät, kun vasteaika lyhenee. Liikkuvassa kuvassa tällä ei ole mitään merkitystä, mutta valokuvassa sillä on jonkinlainen merkitys. Esim Applen uuden 24 tuuman näytön vasteaika on 14 ms. Joten valitaan pelikäyttöön nopea vasteaika ja halpa näyttö, valokuvatyöhön tarvitaan hidas ja parempi näyttö.
Mun mielestä vasteajalla ei ole mitään tekemistä värivirheiden kanssa. Veikkaan että tuo juontaa siitä, että nopean vasteajan omaavat näytöt ovat TN-panelilla joissa on onneton värientoisto/katselukulmat.
tehodia kirjoitti:
Mun mielestä vasteajalla ei ole mitään tekemistä värivirheiden kanssa. Veikkaan että tuo juontaa siitä, että nopean vasteajan omaavat näytöt ovat TN-panelilla joissa on onneton värientoisto/katselukulmat.
Never-mind kirjoitti:Myydään vuoden 2005 lopulla valmistettu Cinema Display. Käytetty erittäin vähän. Ei kuolleita pikseleitä eikä mitään muutakaan vikaa Hp:300€ +pk Myös nouto käy.
Eli onko tämä nyt sitä alumiinista (ei musta+alumiini) sarjaa?