Mutta siis... eksää ollut PC:itä asentamassa?ManiMicci kirjoitti:Noh... Tiedä vaikka saisi vähän lieventäviä asianhaaroja sille viimeiselle tuomiolle, kun ei aina ole ollut pahanteossa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mutta siis... eksää ollut PC:itä asentamassa?ManiMicci kirjoitti:Noh... Tiedä vaikka saisi vähän lieventäviä asianhaaroja sille viimeiselle tuomiolle, kun ei aina ole ollut pahanteossa.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Tässä kohtaa käytän oikeuttani vaieta ja soittaa yksi puhelu.Macco kirjoitti: Mutta siis... eksää ollut PC:itä asentamassa?
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mielenkiintoista... Tapahtuuko tätä yölläkin, eli silloin kun pitäisi olla nukkumassa? Jos vastaus on kyllä, niin tästä on pääteltävissä että vietät huimat 24 tuntia vuorokaudessa netissä!nimenion kirjoitti:Siis sviddu mä en tajuu tätä. Aina kun mä tuun tälle palstalle ja funtsin et mitä mä just nyt duunaan ni mä vaan aina oon netissä.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja - 88 - »
Niin näyttää meidänkin. Taidan kuitenkin vetäytyä tirsoille.Machist kirjoitti:Katselen ulos ja näen siellä kaikki tekemättömät pihatyöt..
Vettä sataa niin eipä kannata mitään tehdä. Naapurien pihat on siistejä ja haravoituja joten meidän piha näyttää kaatopaikalta.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Haravoin lopultakin.. välillä kahvia ja hommpua niin taas jaksaa- 88 - kirjoitti:Niin näyttää meidänkin. Taidan kuitenkin vetäytyä tirsoille.Machist kirjoitti:Katselen ulos ja näen siellä kaikki tekemättömät pihatyöt..
Vettä sataa niin eipä kannata mitään tehdä. Naapurien pihat on siistejä ja haravoituja joten meidän piha näyttää kaatopaikalta.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Kiitän Salamijakkia, kun kertoi KinoTV:stä. Menin sentakia katsomaan ohjelmaa ja huomasin, että 0.20 tulee Francis Ford Coppolan Outsiders-kolmen jengi. Olen kirjan joskus 13-14-vuotiaana lukenut ja sitä lukiessa erityisen haikeasti itkenyt, muuta en juurikaan siitä muista.Salamijakk kirjoitti:Kävin S-kaupassa ostamassa bonuksillani körssiä, kätevää. Samalla poikkesin Alkossa omalääkintähyllyllä ja sairauslomalaisen iloksi sain huomata, että maksukanavat näkyvät tänään ilmaiseksi. KinoTV:ä tulee hyviä leffoja
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hui, kuulostaa vaaralliselta, voisit mielestäni ja kaiken turvallisuuden nimessä sekä hengähdellä, että olla tekemättä mitään!Anniel kirjoitti:Hengähdän enkä sen jälkeen tee yhtikäs mitään
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Liikuttavaa että amanita on sen verran huolissaan että tekaisee aiheesta jopa tuplapostauksen!amanita kirjoitti:Hui, kuulostaa vaaralliselta, voisit mielestäni ja kaiken turvallisuuden nimessä sekä hengähdellä että olla tekemättä mitään!Anniel kirjoitti:Hengähdän enkä sen jälkeen tee yhtikäs mitään
Viesti Kirjoittaja amanita »
On vauhti päällä, sormissa painamisen meininki! Ja eiku etiäppäin!Anniel kirjoitti: Liikuttavaa että amanita on sen verran huolissaan että tekaisee aiheesta jopa tuplapostauksen!Hengittelen ja homppuilen. Onkin paljon lukemista kun ei ole pariin päivään tänne ehtinyt
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja - 88 - »
Toivottavasti kyseessä on kissanpennut.mercury kirjoitti:Yritän leikata pentujen kynsiä koska oon mielestäni jo ihan tarpeeksi verillä. Edellisen kerran nämä talkoot olivat viime viikon alussa.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »