dazer kirjoitti:Ite tykkään käyttää sitä oikolukua, joten tuli sitä sitten vähän rassattua että sai pelaamaan.
Toi on toki ollut tiedossa jo 1.1.x ajoista lähtien...
Vastaava päivitys tulossa lähiaikoina (itse asiassa käärin sitä justiinsa Cydiata varten pakettiin).
Sillä eroituksella että oikoluvun saa kytkettyä BossPrefistä päälle ja pois.
Kyseisellä tavalla saadaa homma toimimaan osittain, eli ei korjaa virheellisestä kirjoitettuja sanoja (korjaa jos olen väärässä) ainoastaan a -> ä o -> ö jne...
Eli jos teet tuon manuaalisesti uusin päivitys tekee varmuuskopioin siten väärästä tiedostosta.
Miksi te haluatte kontrollia, ja maksaa väkisin sellaisesta mitä tuotetaan ilmaiseksikin?
Pwnasin eilen pitkän miettimisen jälkeen myös iPod Touchini, ja vasta nyt se alkaa olla sellainen kuin pitääkin. Testasin tarkoituksella pitkään onko (1.1.4-1.1.5) jotenkin stabiilimpi tms kuin avaamani iPhone ja iPhone 3G. Ei ole. Kyllähän vehkeisiin pitää saada kaikki haluamansa härpäkkeet, oli Steve hyväksynyt ne tai ei. Kannatan App Storea, ja ostan sieltä paljon (viimeksi eilen tuon 2.1 softan touchéen, kun en viitsinyt imuroida torrenttia), mutta mikähän jännitys siinä on ettei noita puh-elimiä ja muita uskalleta avata? Ettei vain isi Sonera anna remmiä. Minäpä kiersin senkin. Kaikki tämä on tehty epäteknisen humanistin peukalo keskellä kämmentä.
Le App kirjoitti:Miksi te haluatte kontrollia, ja maksaa väkisin sellaisesta mitä tuotetaan ilmaiseksikin?
Pwnasin eilen pitkän miettimisen jälkeen myös iPod Touchini, ja vasta nyt se alkaa olla sellainen kuin pitääkin. Testasin tarkoituksella pitkään onko (1.1.4-1.1.5) jotenkin stabiilimpi tms kuin avaamani iPhone ja iPhone 3G. Ei ole. Kyllähän vehkeisiin pitää saada kaikki haluamansa härpäkkeet, oli Steve hyväksynyt ne tai ei. Kannatan App Storea, ja ostan sieltä paljon (viimeksi eilen tuon 2.1 softan touchéen, kun en viitsinyt imuroida torrenttia), mutta mikähän jännitys siinä on ettei noita puh-elimiä ja muita uskalleta avata? Ettei vain isi Sonera anna remmiä. Minäpä kiersin senkin. Kaikki tämä on tehty epäteknisen humanistin peukalo keskellä kämmentä.
Kai se on ihan jokaisen oma asia jailbreakkaako puhelimensa vai ei... Tuskin tässä ketään pelkää Soneraa? Itseasiassa mä en edes ymmärrä, mitä koko "Ettei vain isi Sonera anna remmiä."-lauseella tarkoitat.
Mun puhelimet on muuten jailbreakattu.
Le App kirjoitti:Miksi te haluatte kontrollia, ja maksaa väkisin sellaisesta mitä tuotetaan ilmaiseksikin?
Kai se on ihan jokaisen oma asia jailbreakkaako puhelimensa vai ei... Tuskin tässä ketään pelkää Soneraa? Itseasiassa mä en edes ymmärrä, mitä koko "Ettei vain isi Sonera anna remmiä."-lauseella tarkoitat.
No eihän tässä siitä ole kyse. Vaan siitä että kitisijät haluaisivat kaikkea kivaa luuriinsa, mutta eivät ole valmiita avaamaan puhelinta saadakseen sinne 10 kertaa enemmän sitä kivaa. Mietin mikä on se syy että näin toimitaan - "sonera antaa vitsaa" = takuun menettämisen pelko, paha katse korjaamolla, toruminen - mikä onkaan se syy etteivät ihmiset tee niinkuin itse tahtovat? Tikuut ja takuut - viime kädessä jokainen on itse vastuussa teoistaan ja luureistaan.
"Takuu" on ihan kiva juttu, niinkuin "vakuutuskin", mutta kyllä ne kaikki on jo ennen myyntiä hinnoiteltu siihen tuotteseeen.
Sorry jos meni liian sofistiseksi, alkaa jo olla myöhä.
No eihän tässä siitä ole kyse. Vaan siitä että kitisijät haluaisivat kaikkea kivaa luuriinsa, mutta eivät ole valmiita avaamaan puhelinta saadakseen sinne 10 kertaa enemmän sitä kivaa. Mietin mikä on se syy että näin toimitaan - "sonera antaa vitsaa" = takuun menettämisen pelko, paha katse korjaamolla, toruminen - mikä onkaan se syy etteivät ihmiset tee niinkuin itse tahtovat? Tikuut ja takuut - viime kädessä jokainen on itse vastuussa teoistaan ja luureistaan.
"Takuu" on ihan kiva juttu, niinkuin "vakuutuskin", mutta kyllä ne kaikki on jo ennen myyntiä hinnoiteltu siihen tuotteseeen.
Sorry jos meni liian sofistiseksi, alkaa jo olla myöhä.
Itse jailbreakkasin luurini noin kuukausi sitten. Nopean lukemisen jälkeen homma oli todella helppoa. Sitä miten puhelin resetoidaan jailbreakattuna ja päivittäminen jäi minulta hämärän peittoon kuitenkin. Asensin mm. videokameran, MxTubn sekä auto-correct off toiminnon. Puhelin toimi hyvin noin kaksi viikkoa kunnes se alkoi sekoilla (ei saanut enää yhteyttä youtubeen wlanilla eikä 3G/EDGE:llä) jne. Resetoin puhelimen takaisin tehdas-asetuksille. Sanotaan että tutkin läpi melkein kaiken mitä Cydiasta löytyi ja todellakin ainoa jota todella jäin kaipaamaan edes vähän oli tuo videokamera, vaikka sen laatu ei ollut hääppöinen. Auto-correctin poisto tulee kuitenkin 2.2 firwaressa joten sitä ei tarvitse kauan kaivata.
Oikei, olisihan tuo suominäppis ihan kiva, mutta kun myös tarvitsen sitä venäjä näppistä ei ole oikein minulle hyötyä. Sitäpaitsi jailbreakkaajat joutuvat aina odottamaa uuden softan ilmestyttyä.
Ole minun mielipide on siis että pelkän videokameran takia en viitsi alkamaan edes sitä pientä vaivaa mitä jailbreakkaamiseen menee enää tehdä. Kun se sitäpaitsi sotki puhelimeni loppujenlopuksi. (Ja ei, ennen kuin sanotte mitään niin minä kyllä tiesin mitä tein kokoajan joten mitään asetuksia en ollut itse sössinyt).
"The application Microsoft Error Reporting quit while unresponsive"
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
Jailpreikkasin oman 3G puhelimeni ja asensin muutaman ohjelman,
alkoi puhelin selvästi hidastumaan ja kaatuilemaan oudosti.
Palautin takaisin virallisen 2.1 softan ja taas pellittää täysillä.
Mulle luotettava toiminta on tärkeämpää kun ohjelmien lukumäärä.
Kyseessä on siis Soneralta ostettu, Soneran vapauttama, Suomi 3G, joka
toimii kaikilla sim-korteilla.
997S kirjoitti:Jailpreikkasin oman 3G puhelimeni ja asensin muutaman ohjelman,
alkoi puhelin selvästi hidastumaan ja kaatuilemaan oudosti.
Palautin takaisin virallisen 2.1 softan ja taas pellittää täysillä.
Mulle luotettava toiminta on tärkeämpää kun ohjelmien lukumäärä.
Kyseessä on siis Soneralta ostettu, Soneran vapauttama, Suomi 3G, joka
toimii kaikilla sim-korteilla.
Jep. Kun lähtee applen valvovan ja hellän silmän alta joutuu ite selviämään kylmässä maailmassa. Nyrkkisääntönä
vois sanoa et cydian featured listalla olevat sovellukset ainakin kestää käytössä.
Tämä nykyinen 3G on kolmas iPhoneni, kaksi edellistä oli
vanhempaa mallia. Itse en ainakaan sinne kylmään maailmaan
kaipaa. Kyllä Cydian asentamisen jälkeen on kaikissa puhelimissani
tapahtunut selkeää hidastumista ja epäluotettavuutta.
Mut jokaisen oma asia mitä puhelimeltaan hakee.